Buna seara ,
Alta intrebare la care nu stiu raspunsul este daca am circulat pina la un moment dat cu lichid LHM YACOO si apoi trebuind sa completez am completat cu lichid LHM marca TOTAL ( neavind in acel loc Yacco ) este vreo problema ? Mentionez ca cele 2 lichide aveau aceeasi culoare verde .Se poate defecta suspensia hidraulica ?
Odata dupa ce am schimbat 2 sfere pe partea din fata am plecat in Bulgaria ( la Ruse ) si acolo a inceput sa picure de s-a format balta, s-a aprins becul rosu cu STOP, m-a ajutat un mecanic care a strins un furtun de linga vasul ( de pe partea cu soferul ) care colecteaza lichidul LHM si nu a mai curs lichid insa eram sub nivelul minim in plus in benzinariile din Ruse am gasit doar lichid de culoare rosiatica am cumparat un bidon dar nu l-am folosit fiindca am telefonat un prieten care mi-a spus sa nu combin lichide LHM de culori diferite si m-am intors in Bucuresti cu becul STOP aprins am cumparat lichid Yacco si am completat.
Se pot combina lichidele lhm pentru suspensia hidraulica ?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 127
- Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
- Localitate: BUCURESTI
Se pot combina lichidele lhm pentru suspensia hidraulica ?
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.
- e.miron
- pasionat
- Mesaje: 331
- Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
- Localitate: Comanesti, Bacau
- Masina: Xantia 2.0 HDI110
- Contact:
salut.
am observat ca plutitorul e la circa 2 mm sub inelele rosii, cu masina ridicata la maxim si motorul mergand.Am cautat LHM si am gasit marca Delphi LHM+.
Acum eu nu stiu ce marca de ulei este deja in masina.Citind cele de mai sus cred ca pot completa cu el.
.Pretul de 9.5 € /litru e mult sau putin ca habar n-am?
am observat ca plutitorul e la circa 2 mm sub inelele rosii, cu masina ridicata la maxim si motorul mergand.Am cautat LHM si am gasit marca Delphi LHM+.
Acum eu nu stiu ce marca de ulei este deja in masina.Citind cele de mai sus cred ca pot completa cu el.
.Pretul de 9.5 € /litru e mult sau putin ca habar n-am?
- e.miron
- pasionat
- Mesaje: 331
- Membru din: Vin 21-Sep-2007 21:36
- Localitate: Comanesti, Bacau
- Masina: Xantia 2.0 HDI110
- Contact:
Fiind prima oara in postura de mecanic pt o altra masina decat Dacia, am citit manualul Haynes pentru Xantia.Din pacate nu cuprinde si masinile HDI.
Instructiunile referitoare la schimbarea /completare LHM, lichid de racire, ulei motor si alte chestii din gama DIY se pot aplica in siguranta pt masina mea?
(in cazul de fata se completeaza lhm cu motorul mergand, asa cum spune acolo?)
Instructiunile referitoare la schimbarea /completare LHM, lichid de racire, ulei motor si alte chestii din gama DIY se pot aplica in siguranta pt masina mea?
(in cazul de fata se completeaza lhm cu motorul mergand, asa cum spune acolo?)
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
e.miron scrie:Fiind prima oara in postura de mecanic pt o altra masina decat Dacia, am citit manualul Haynes pentru Xantia.Din pacate nu cuprinde si masinile HDI.
Instructiunile referitoare la schimbarea /completare LHM, lichid de racire, ulei motor si alte chestii din gama DIY se pot aplica in siguranta pt masina mea?
(in cazul de fata se completeaza lhm cu motorul mergand, asa cum spune acolo?)
In cazul de fata motorizarea nu are legatura cu completarea de LHM. Poti sa completezi LHM si cu motorul oprit, dar masina sa fie la maxim ridicata. Plutitorul trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 127
- Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
- Localitate: BUCURESTI
Buna seara,
Multumesc tuturor celor care au scris si astfel am aflat ca atunci cind completezi nivelul de lichid LHM trebuie anterior sa ridici masina in ultima treapta .Eu completam fara sa ridic masina si constatam apoi ca frineaza mai lent si atunci apasam de mai multe ori puternic pe frina pentru a imbunatati randamentul ei.
Iar mie cind imi scade nivelul de lichid LHM mi se aprinde becul STOP.
Am mai observat ca mai picura LHM pe sub masina si ducind-o la service cei de acolo au vazut ca un furtun care vine pe sub partea soferului trebuia sa fie fixat mai bine pe un fel de T, de teava - pe acolo se prelingea si curgea LHM si mi se aprindea STOP.
Multumesc tuturor celor care au scris si astfel am aflat ca atunci cind completezi nivelul de lichid LHM trebuie anterior sa ridici masina in ultima treapta .Eu completam fara sa ridic masina si constatam apoi ca frineaza mai lent si atunci apasam de mai multe ori puternic pe frina pentru a imbunatati randamentul ei.
Iar mie cind imi scade nivelul de lichid LHM mi se aprinde becul STOP.
Am mai observat ca mai picura LHM pe sub masina si ducind-o la service cei de acolo au vazut ca un furtun care vine pe sub partea soferului trebuia sa fie fixat mai bine pe un fel de T, de teava - pe acolo se prelingea si curgea LHM si mi se aprindea STOP.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO