Salutare tuturor,
Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi.
Am de aprox. 2 ani o Xantia 1.8 16V din 1999.
A mers super ok pana acum, fiind o masina intretinuta bine de fostul proprietar, dar acum incepe sa-mi faca probleme suspensia.
Mai exact, in ultimele 4 luni a inceput sa se ridice tot mai greu spatele. In ultima perioada era nevoie sa ajut ridicarea trecand levierul pe treapta ridicat si repozitionandu-l ulterior pe normal.
Acum insa nu mai ridica spatele nici la aceasta comanda. Ramane rigid, lasat de tot jos.
Mai reusesc sa ridic spatele doar daca "fortez" levierul de tot in spate, insa ... dupa ce se ridica de tot, chair daca repun levierul pe pozitia normala, mai coboara doar fata la pozitia normala, iar spatele ramane ridicat la maxim si rigid (sare pe drum la cea mai mica denivelare).
Spatele mai coboara doar daca pun levierul pe minim si atunci coboara de tot (nu se mai opreste din coborare pana nu ajunge jos), chiar daca mut levierul imediat pe pozitia normala.
Am verificat nivelul de LHM si este OK. Pompa lucreaza destul de OK, in sensul in care, la relanti, ridica fata in cca. 30 sec.
Inca ceva ... fata masinii nu se lasa jos peste noapte, insa spatele da.
Ce poate sa fie, unde ar trebui sa caut problema?
Va rog sa ma ajutati si cu o schema a zonei cu hidraulica spate sa-mi fac o idee unde ar trebui sa actionez.
Multumesc mult.
Problema la Spatele masinii
Moderator: Echipa Tehnica
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
probabil una din probleme , este bieleta care face legĂŁtura ĂŽntre bara de torsiune spate Âşi corector. E din plastic , de aprox. 4 cm Âşi este sĂŁritĂŁ dintr un capĂŁt. A doua problema e blocarea corectorului iar a treia , blocarea sistemului mecanic de la corectorul spate.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Multumesc mult.
Am sa incerc in acest weekend sa studiez zona respectiva.
Ca idee, am citi si postarile privind demontarea corectorului pentru curatare.
Ce intrebare as avea la acest capitol: .... Daca demontez corectorul, va trebui aerisita ulterior instalatia sau nu va fi cazul?
Daca da, intrebarea este de unde si cum.
Am sa incerc in acest weekend sa studiez zona respectiva.
Ca idee, am citi si postarile privind demontarea corectorului pentru curatare.
Ce intrebare as avea la acest capitol: .... Daca demontez corectorul, va trebui aerisita ulterior instalatia sau nu va fi cazul?
Daca da, intrebarea este de unde si cum.
Stiti de ce a crescut numãrul de accidente În România? ...
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7664
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
ca sa umblii acolo, trebuie sa faci urmatoarele: lasi masina jos detot, slabesti surubul cu cap de 12 de pe disjunctor, NU MAI MULT DE O TURA COMPLETA, si abia apoi poti sa te apuci sa desfaci la tevi. vezi sa asiguri bine masina, sa nu cada pe tine. un elevator ar fi cel mai indicat.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Verifica sa nu fie sarita bieleta din imagine sageata rosie .Si daca tot te bagi sub masina ia un spray cu vaselina si unge arcurile cu sageata verde.Aceasta operatie repeta si pe arcurile la distribuitorul fata.
Dupa ce rezolvi problema varifica a doua zi pana sa pornesti motorul daca ai frane. Daca nu va trebui verificata presiunea la sfera antisink foto maio jos.
Spor la traba. Daca nu te descurci suna si voi da indicatii tel. la 0767148877 sau 0740656870 Benone Cisnadie Sibiu.
Dupa ce rezolvi problema varifica a doua zi pana sa pornesti motorul daca ai frane. Daca nu va trebui verificata presiunea la sfera antisink foto maio jos.
Spor la traba. Daca nu te descurci suna si voi da indicatii tel. la 0767148877 sau 0740656870 Benone Cisnadie Sibiu.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Apropo, este offtopic, dar simt nevoia sa mentionez ca urmare a ajutorului si a sfaturilor lui "dj01fad", precum si a unor posturi de pe forum, am reusit sa-mi desfac week-end-ul trecut bordul si sa repun acul de la turometru in functiune.
Iti multumesc si pentru asta si pentru bobina inca o data.
M-au tzepuit cei din Service, dar clar ca nici nu ma mai vad ei pe acolo ...
Iti multumesc si pentru asta si pentru bobina inca o data.
M-au tzepuit cei din Service, dar clar ca nici nu ma mai vad ei pe acolo ...
Stiti de ce a crescut numãrul de accidente În România? ...
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
Salutare tuturor!
Abia in acest week-end am gasit timpul necesar interventiei.
Intr-adevar bieleta de plastic era sarita de la loc, dar este uzata si nu mai sta pe pozitie.
Am fixat-o si eu, temporar, cu banda de teflon, cum am citit pe forum ca au procedat si alti colegi si am facut comanda pentru una noua ... 15 lei. Vine in 5 zile.
O vorba veche spune ceva de genul "Vaselina face 50% din munca unui mecanic". S-a dovedit a fi adevarata si la mine.
Am aplicat din abundenta vaselina cu spray-ul pe arcurile mentionate de "benny_merty" si vreau sa spun ca masinutza mea si-a revenit ca prin minune la pozitia de alta data.
Nu am mai desfacut corectorul, intrucat nu am avut la dispozitie canal si nici elevator, iar suspendata pe capre nu mi s-a parut cea mai buna solutie, dar nici nu cred ca este nevoie. Garniturile de cauciuc sunt in perfecta stare si desfacand una dintre ele, am constatat ca interiorul arata foarte bine. Sper sa am dreptate si sa nu mai trebuiasca desfacute.
Ce este interesant ... acum nu se mai lasa spatele jos peste noapte.
O gasesc dimineata ... pe pozitie ... gata de plecare in 5 secunde de la pornirea motorului.
Deci ... inca o data ... MULTUMESC TUTUROR!
Abia in acest week-end am gasit timpul necesar interventiei.
Intr-adevar bieleta de plastic era sarita de la loc, dar este uzata si nu mai sta pe pozitie.
Am fixat-o si eu, temporar, cu banda de teflon, cum am citit pe forum ca au procedat si alti colegi si am facut comanda pentru una noua ... 15 lei. Vine in 5 zile.
O vorba veche spune ceva de genul "Vaselina face 50% din munca unui mecanic". S-a dovedit a fi adevarata si la mine.
Am aplicat din abundenta vaselina cu spray-ul pe arcurile mentionate de "benny_merty" si vreau sa spun ca masinutza mea si-a revenit ca prin minune la pozitia de alta data.
Nu am mai desfacut corectorul, intrucat nu am avut la dispozitie canal si nici elevator, iar suspendata pe capre nu mi s-a parut cea mai buna solutie, dar nici nu cred ca este nevoie. Garniturile de cauciuc sunt in perfecta stare si desfacand una dintre ele, am constatat ca interiorul arata foarte bine. Sper sa am dreptate si sa nu mai trebuiasca desfacute.
Ce este interesant ... acum nu se mai lasa spatele jos peste noapte.
O gasesc dimineata ... pe pozitie ... gata de plecare in 5 secunde de la pornirea motorului.
Deci ... inca o data ... MULTUMESC TUTUROR!
Stiti de ce a crescut numãrul de accidente În România? ...
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
Pentru cã ºoferii de azi circulã cu viteza de mâine pe ºoselele de ieri.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
s-ar putea ca bieleta noua sa iasa la fel de usor de pe acea sfera si asta din cauza ca multe din sferele de fier pe care se pune bieleta, sunt ruginite.solutia este colierul de plastic care sa tina impreuna cele 2 piese.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187676
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru AdrianS