Servo directia
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Daca as incerca sa descoper problema prin eliminare, blochez servodirectia, sfranele de la distribuitor inlocuindu-le cu un dop (blocandule), la fel sa fac si cu corectoarele de inaltime.
SAU
La fiecare piesa in parte sa verific debitul pe retur.
Cand am verificat la nivelul max. pe furtunul de retur al cilindrului dinspre sistemul hidraulic debitul de ulei a crescut foarte mult.
In cazul cand cilindrii sunt buni , care ar fi piesa vinovata daca fata se lasa jos ma repede, corectorul de inaltime fata, posibil si disjunctorul?
SAU
La fiecare piesa in parte sa verific debitul pe retur.
Cand am verificat la nivelul max. pe furtunul de retur al cilindrului dinspre sistemul hidraulic debitul de ulei a crescut foarte mult.
In cazul cand cilindrii sunt buni , care ar fi piesa vinovata daca fata se lasa jos ma repede, corectorul de inaltime fata, posibil si disjunctorul?
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
antisink este sistemul care blocheaza circuitul in asa fel incit sa nu se lase masina dupa oprire si din ce stiu eu este electric, dar nu au toate xantiile asa ceva; eu la cx am o 'vana de securitate', care are rolul de a bloca circuitul dupa oprire dar este mecanica; la una din masini mi s-a stricat si rezultatul a fost ca dupa oprire cadea masina de bot dupa maxim 1 min; dupa ce am schimbat-o statea in picioare si 2 zile. ca sa iti dai seama exact ce se intimpla acolo, cel mai bine ar fi sa procuri un manual de reparatie pentru masina ta, sau cel putin pentru partea hidraulica si o sa te descurci mult mai bine.
in orice caz, de la conjunctor nu cred ca e pentru ca pe traseu, dupa conjunctor ar trebui sa se efectueze blocajul la oprire, si nu prea cred ca e nici din corectoare.
in orice caz, de la conjunctor nu cred ca e pentru ca pe traseu, dupa conjunctor ar trebui sa se efectueze blocajul la oprire, si nu prea cred ca e nici din corectoare.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Nu cred sa fie o problema cu SC-MAC, Florin are probleme cu motorul mergand, ridicarea cu un centimetru la acceleratie, si asta nu cred ca e de la SC-MAC.
Si in plus daca defectul a venit dupa schimbarea directiei cred ca are ceva legatura, mai putin probabil sa fie alceva si sa fi survenit in acelasi timp...
Eu m-as gandi mai degraba la pompa sau la repartitor singurul lucru la sistemul hidraulic care se modifica cand accelerezi e debitul pompei
Si in plus daca defectul a venit dupa schimbarea directiei cred ca are ceva legatura, mai putin probabil sa fie alceva si sa fi survenit in acelasi timp...
Eu m-as gandi mai degraba la pompa sau la repartitor singurul lucru la sistemul hidraulic care se modifica cand accelerezi e debitul pompei
MARIAN scrie:khan scrie:florin_budea scrie:Cum se realizeaza aerisirea sistemului hidraulic(de la disjuctor)?Daca m-ati putea ajuta cu o imagine ar fi super.
pe disjunctor (cel in care e insurubata a cincea sfera) e un singur surub cu cap de 12. cu motorul mergind se desface 1, 1 si 1/2 ture si se lasa sa mearga in gol un minut-doua. se vor aprinde becurile de stop relative la presiunea in sist hidraulic, deci nu te speria. NU DESFA COMPLET SURUBUL!!! inauntru e o bila care e cam greu de pus la loc daca nu ai o pozitie buna, iar daca se pierde nu poti merge fara pentru ca nu vei avea deloc presiune in instalatie. practic, cu surubul desfacut circuitul uleiului se face numai intre pompa si disjunctor, depresurizind sistemul si aerisindu-se astfel instalatia.
Imi cer scuze dar eu cred ca este complet gresit sa spui ca se aeriseste circuitul hidraulic pe la busonul de la regulator. Cum se realizeaza acest lucru ?
pai stai!!! de unde se aeriseste atunci? inafara de frine care au circuit separat si se aerisesc de la etrier si din doseur, restul de unde se aeriseste? nu se depresurizeaza sistemul cind desfaci surubul ala si apoi tot ce baga pompa merge pe retur, iar uleiul din restul instalatiei se scurge in vas eliminind astfel si "dopurile" de aer? tu stii ca e altfel?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
eu stiu asa:
la surubul de pe conjunctor am umblat doar cind am descarcat definitiv presiunea din instalatie ca sa pot umbla la conducte, sfere, etac; ca sa faci aerisirea instalatiei nu este neaparat nevoie sa desfaci ala (ma refer la suspensie si directie); dupa ce se aeriseste instalatia, frinele se aerisesc aproape ca la o masina normala, adica desfaci fiecare aerisitor in parte, iar pedala se tine apasata (nu se face nici un fel de pedala), iar in momentul in care sare LHM fara bule de aer se stringe aerisitorul. singura problema (eu asa am patit) e ca trebuie sa amorsezi pompa, adica sa torni manual LHM pe furtunul care vine in pompa pt ca am vazut ca daca are aer nu trage
. in rest, din ce am vazut, si nu numai la masina mea, ca nu e neaparat nevoie sa desfaci surubul de la conjunctor; daca pompa incepe sa faca presiune, intr-un timp relativ scurt o sa se aeriseasca singura instalatia, dar cum am spus fara frine, pt ca nu au retur la etrier. doseurul nu trebuie aerisit pentru ca are retur.
eu cel putin asa stiam si asa am procedat, iar pina acum a mers reteta fara probleme. daca e gresit chiar va rog sa imi spuneti.
aaa, eu stiam ca de la surubul ala se depresurizeaza instalatia, si se poate aerisi doar traseul de la pompa la disjunctor. gresesc?
la surubul de pe conjunctor am umblat doar cind am descarcat definitiv presiunea din instalatie ca sa pot umbla la conducte, sfere, etac; ca sa faci aerisirea instalatiei nu este neaparat nevoie sa desfaci ala (ma refer la suspensie si directie); dupa ce se aeriseste instalatia, frinele se aerisesc aproape ca la o masina normala, adica desfaci fiecare aerisitor in parte, iar pedala se tine apasata (nu se face nici un fel de pedala), iar in momentul in care sare LHM fara bule de aer se stringe aerisitorul. singura problema (eu asa am patit) e ca trebuie sa amorsezi pompa, adica sa torni manual LHM pe furtunul care vine in pompa pt ca am vazut ca daca are aer nu trage

eu cel putin asa stiam si asa am procedat, iar pina acum a mers reteta fara probleme. daca e gresit chiar va rog sa imi spuneti.
aaa, eu stiam ca de la surubul ala se depresurizeaza instalatia, si se poate aerisi doar traseul de la pompa la disjunctor. gresesc?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Am intrebat pe primul proprietar , mi-a zis ca de noua disjuctorul tacanea la cc 3-4 sec si se lasa repede jos. Sincer m-a cam lasat masca, eu care stiam altceva.Pe ea eu fost schimbate , pompa hidraulica noua , nici un efect, conjuctor-disjuctor schimbat cu unul folosit dar bun , nici un efect, sfere incarcate + 5 sfera , nici un efect, ce naiba sa-i fac , nu aveti nici o idee?Servodirectia schimbata , a mers cat a mers (aprox. 5 min, nu mai tacanea aprox 35 sec.) dupa care inapoi la vechiul obicei ce mai ramane de schimbat frana si corectoarele.Cilidrii sunt buni.Ce nu inteleg de ce facea inca de la bun inceput tacanitul si cobararea rapida?
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Cat de sigur esti pe conjunctor ca era in buna stare?
Conjunctorul se verifica relativ usor daca ai un manometru pe care sa-l poti monta la iesirea de presiune, cu motorul pornit astepti sa se stabilizeze presiunea, ar trebui sa ajunga la 165 - 170 bari, opresti motorul si vezi cat de repede scade presiunea.
Daca coboara mai mult de 20 bari in 3 minute e defect... Cifrele sunt din memorie, trebuie sa le verific intai
Conjunctorul se verifica relativ usor daca ai un manometru pe care sa-l poti monta la iesirea de presiune, cu motorul pornit astepti sa se stabilizeze presiunea, ar trebui sa ajunga la 165 - 170 bari, opresti motorul si vezi cat de repede scade presiunea.
Daca coboara mai mult de 20 bari in 3 minute e defect... Cifrele sunt din memorie, trebuie sa le verific intai
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst