se ridica greu pe ger

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Dum 13-Ian-2008 23:01

xantia nu are filtru de polen,radiatorul de incalzire nu se poate desfunda si ca sa ajungi la el trebuie sa dai fos tot bordul
p.s. nu iti baga masina caldura?

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde Arial » Lun 14-Ian-2008 07:25

mariusbv scrie:scuze de off dar vreau sa va intreb ceva: am gasit lhm valvoline cu 23 lei litru la un peco omv.....e mult sau putin?...e de calitate acest ulei valvoline comparativ cu cel produs de Total?.mersi si inca o data scuze de off

Pretul e ok, avand in vedere ca un litru de lhm total e 25 lei, calitatile sunt aceleasi, din cate stiu eu, oricum mult mai bun decat cel romanesc, de care fugim toti :wink:

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Lun 14-Ian-2008 14:35

daca ai clima ai si filtru de polen . filtrul este amplasat in partea dreapta sub bord. daca ai zis ca tot completezi la lhm , sigur ai undeva o pierdere mica si daca pierderea e destul de mica , uleiul este destul de volatil si e posibil sa vezi pete pe sub ea .

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 16-Ian-2008 18:16

pierderi de lhm sunt, dar zic eu destul de mici; adica maxim 100ml lunar. nu am AC deci nu am filtru de polen. problema e ca nu baga caldura cum trebuie. se incalzeste in masina doar daca e "dat" pe recircularea aerului. cand schimb pozitia manetei si las sa vina aerul din exterior se raceste destul de brusc. problema e ca daca las pe recircularea aerului din interior, se aburesc geamurile ff tare si repede. si parca totosi cand sufla aer, chiar la treapta 1, nu este destul de cald. stiti cum pot remedia problema? sau se poate remedia?
nu vreau sa supar pe nimeni cu remarca urmatoare, dar in cazul meu asta e adevarul: mai am si o dacia1310 cu bord CN si la capitolul asta cu caldura sta muuuult mai bine decat xantia. insa nu vreau sa las lucrurile asa; va rog sa ma ajutati
multumesc

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Joi 17-Ian-2008 18:49

normal trebuie sa ai caldura foarte buna la masina , vezi temperatura apei daca se ridica in jurul a 90 grade , posibil sa ai un termostat care a ramas blocat pe deschis si atunci motorul nu ajunge la temperatura optima . sunt convins ca la repaus pe loc . dupa cca15 min ai caldura mult mai buna . sunt cazuri cand radiatorul de incalzire a suferit unele fisuri iar unii oameni baga tot felul de prafuri pt. etansare , partea prroasta e ca se depune si pe faguri si radiatorul nu mai are acelasi randament termic .

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 17-Ian-2008 19:01

temperatura apei este normala, in oras porneste si ventilatorul de la radiator. apa se ridica la 85-90 grade. la mersul pe autostrada apa se ridica la maxim 80grade, dar, nu mai putin de 70. (deci 70-80 grade). de cand am eu masina -7 luni- nu am folosit nici o "solutie minune". aburitul geamurilor cum il pot combate? sau ce solutii imi recomandati? am verificat si apa circula bine prin radiatorul de caldura? e vreo solutie tip "calgon" care se poate folosi si la autoturisme?(nu radeti :roll: )
ma gandisem si la metoda romaneasca tip "carton in bot", da nu prea se poate :(

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 17-Ian-2008 19:03

intr-adevar, daca masina sta pe loc se incalzeste mai bine. in mers apare frigul

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Joi 17-Ian-2008 19:09

daca ti se aburesc geamurile inseamna ca circuitul aerului este pe recirculare, adica acelasi aer in baga repetat in habitaclu, umezeala creste din cauza faptului ca oamenii dinauntru respira si asa ti se aburesc
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 17-Ian-2008 19:20

intr-adevar cand comut schimbatorul si vine aer din exterior, geamurile se dezaburesc dar se raceste in masina , parca ar veni curent pe undeva, si aerul suflat de ventilator e mai rece. deci:daca merg pe recirculare am caldura dar am geamurile aburite; daca merg cu aerul venit din exterior am geamurile curate, dar imi e si frig.
si nu in ultimul rand, repet, aerul suflat nu are temperatura necesara, destul de scazuta chiar daca apa din circuit are temperatura normala

Avatar utilizator
alexd
Moderator
Mesaje: 1455
Membru din: Mie 26-Oct-2005 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde alexd » Joi 17-Ian-2008 19:39

desfunda la un atelier radiatorul de climatizare....

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 17-Ian-2008 20:04

sincer mi-e frica sa ma mai duc la "meseriasii" astia de prin partile locului... alta solutie? sa suflu cu presiune mare si cu vreo solutie speciala?

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Vin 18-Ian-2008 21:12

am citit prin alte forumuri auto ca o curatare se poate face inversand circuitul apei prin calorifer, dupa ce furtunele sunt decuplate din circuitul apei prin motor. stiti ceva despre acest lucru? a verificat cineva?

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Dum 20-Ian-2008 12:31

bine ai zis ,,de cand o am eu 6-7 luni " , tu poti sti ce au facut vechii proprieteri cu masina , problema este ca radiatorul de incalzre e bine ascuns sub bord :wink: , ceea ce nu pre te vad sa te bagi tu la el .daca bagi solutii de curatare mai ca-mi vine sa cred ca vei avea surpriza sa-ti zemuiasca ceva prin masina :!: ..cauta un meserias bun sa-ti faca o verificare buna si dupa aceea sa iei o decizie intelepta.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mie 23-Ian-2008 18:16

i-am facut curatarea sistemului si se vad ceva rezultate (nu e placebo). inclazeste mai bine si temperatura aperi se mantine constanta mai mult timp decat inainte. nu sunt pierderi pe nicaieri si nici nu mai abureste atat de tare. curatarea am facut-o in week-end, in parcare, singur, cu solutie 2+2 (6ron/flacon).

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 25-Ian-2008 15:37

Am desfacut bordul masinii mele de mai multe ori, din cauza radiatorului de incalzire , dar nu mi sa parut asa greu are cateva suruburi la care trebuie sa ai o o tubulara care sa permite sa intre pe ea un surub mai lung, eu am facut-o special, suruburile se afla la comp motor, mi-a trebuir cateva ore, 4-5 ore. Atunci iti dai seama despre ce este vorba .


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO