se ridica greu pe ger
Moderator: Echipa Tehnica
mariusbv scrie:scuze de off dar vreau sa va intreb ceva: am gasit lhm valvoline cu 23 lei litru la un peco omv.....e mult sau putin?...e de calitate acest ulei valvoline comparativ cu cel produs de Total?.mersi si inca o data scuze de off
Pretul e ok, avand in vedere ca un litru de lhm total e 25 lei, calitatile sunt aceleasi, din cate stiu eu, oricum mult mai bun decat cel romanesc, de care fugim toti

pierderi de lhm sunt, dar zic eu destul de mici; adica maxim 100ml lunar. nu am AC deci nu am filtru de polen. problema e ca nu baga caldura cum trebuie. se incalzeste in masina doar daca e "dat" pe recircularea aerului. cand schimb pozitia manetei si las sa vina aerul din exterior se raceste destul de brusc. problema e ca daca las pe recircularea aerului din interior, se aburesc geamurile ff tare si repede. si parca totosi cand sufla aer, chiar la treapta 1, nu este destul de cald. stiti cum pot remedia problema? sau se poate remedia?
nu vreau sa supar pe nimeni cu remarca urmatoare, dar in cazul meu asta e adevarul: mai am si o dacia1310 cu bord CN si la capitolul asta cu caldura sta muuuult mai bine decat xantia. insa nu vreau sa las lucrurile asa; va rog sa ma ajutati
multumesc
nu vreau sa supar pe nimeni cu remarca urmatoare, dar in cazul meu asta e adevarul: mai am si o dacia1310 cu bord CN si la capitolul asta cu caldura sta muuuult mai bine decat xantia. insa nu vreau sa las lucrurile asa; va rog sa ma ajutati
multumesc
normal trebuie sa ai caldura foarte buna la masina , vezi temperatura apei daca se ridica in jurul a 90 grade , posibil sa ai un termostat care a ramas blocat pe deschis si atunci motorul nu ajunge la temperatura optima . sunt convins ca la repaus pe loc . dupa cca15 min ai caldura mult mai buna . sunt cazuri cand radiatorul de incalzire a suferit unele fisuri iar unii oameni baga tot felul de prafuri pt. etansare , partea prroasta e ca se depune si pe faguri si radiatorul nu mai are acelasi randament termic .
temperatura apei este normala, in oras porneste si ventilatorul de la radiator. apa se ridica la 85-90 grade. la mersul pe autostrada apa se ridica la maxim 80grade, dar, nu mai putin de 70. (deci 70-80 grade). de cand am eu masina -7 luni- nu am folosit nici o "solutie minune". aburitul geamurilor cum il pot combate? sau ce solutii imi recomandati? am verificat si apa circula bine prin radiatorul de caldura? e vreo solutie tip "calgon" care se poate folosi si la autoturisme?(nu radeti
)
ma gandisem si la metoda romaneasca tip "carton in bot", da nu prea se poate

ma gandisem si la metoda romaneasca tip "carton in bot", da nu prea se poate

intr-adevar cand comut schimbatorul si vine aer din exterior, geamurile se dezaburesc dar se raceste in masina , parca ar veni curent pe undeva, si aerul suflat de ventilator e mai rece. deci:daca merg pe recirculare am caldura dar am geamurile aburite; daca merg cu aerul venit din exterior am geamurile curate, dar imi e si frig.
si nu in ultimul rand, repet, aerul suflat nu are temperatura necesara, destul de scazuta chiar daca apa din circuit are temperatura normala
si nu in ultimul rand, repet, aerul suflat nu are temperatura necesara, destul de scazuta chiar daca apa din circuit are temperatura normala
bine ai zis ,,de cand o am eu 6-7 luni " , tu poti sti ce au facut vechii proprieteri cu masina , problema este ca radiatorul de incalzre e bine ascuns sub bord
, ceea ce nu pre te vad sa te bagi tu la el .daca bagi solutii de curatare mai ca-mi vine sa cred ca vei avea surpriza sa-ti zemuiasca ceva prin masina
..cauta un meserias bun sa-ti faca o verificare buna si dupa aceea sa iei o decizie intelepta.


i-am facut curatarea sistemului si se vad ceva rezultate (nu e placebo). inclazeste mai bine si temperatura aperi se mantine constanta mai mult timp decat inainte. nu sunt pierderi pe nicaieri si nici nu mai abureste atat de tare. curatarea am facut-o in week-end, in parcare, singur, cu solutie 2+2 (6ron/flacon).
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Am desfacut bordul masinii mele de mai multe ori, din cauza radiatorului de incalzire , dar nu mi sa parut asa greu are cateva suruburi la care trebuie sa ai o o tubulara care sa permite sa intre pe ea un surub mai lung, eu am facut-o special, suruburile se afla la comp motor, mi-a trebuir cateva ore, 4-5 ore. Atunci iti dai seama despre ce este vorba .
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO