servodirectie fisiit

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Joi 14-Iul-2005 16:34

acum se explica situatia.
mult noroc in continuare

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 14-Iul-2005 16:47

@paco: ai dat mult pentru cit de rabla era masina aia, dar putin totusi pt o masina functionala. Si ca sa o faci sa functioneze, mai trebuie sa bagi bani. Si aici e adevarata problema: in RO nu prea ai pe unde sa repari masini (hidraulice sau normale). Si atunci se aplica solutia romaneasca: se vinde masina.
Si eu am schimbat la mine in ultimele 2 luni: discuri + placute fata, bateria, kit reparatie etrieri fata, un racord flexibil la frina fata, sfere noi pe fata (pe astea le-am schimbat din motive de confort), un cap de bara, o bieleta de directie, etc. Urmeaza caseta de directie si dozatorul. Dar nu ma pling. Oricum masina e intr-o stare mai buna decit atunci cind am luat-o. Am dat niste bani, dar rezultatele se vad.
Sa vedem acum varianta propusa de tine: o vind pe asta si iau alta masina, care are la rindul ei alte probleme. Repar o parte din ele si eventual ajung la concluzia ca trebuie sa o vind. Nu iti suna a never ending story? Si in final constat ca am alergat o gramada, am cheltuit poate mai multi bani decit as fi cheltuit sa repar o rabla si in final ajung la concluzia ca n-am nici masina. Dar a vinde masina e calea usoara...
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 14-Iul-2005 17:21

Inca odata, sunt de acord cu tine in principiu, dar atentie, totul e chestie de grad...
Acea masina nu va fi niciodata masina (apropos, cand ploua, se lasa pe burta, desi i s-au schimbat curele, intinzatoare etc.). Pur si simplu nimeni nu poate face nimic din ea. Si atunci, ce faci, te chinui cu ea la nesfarsit numai din motive de fidelitate? Nu am vandut-o nici eu usor, ma gandeam ca poate e reparabila, dar...dupa vreo 20 de vizite la service in 3 luni, m-am cam lecuit. Sper sa nu-mi spui ca trebuia sa mai astept, inseamna sa fiu masochist!!!
In schimb, BX-ul de acum mai ca nu stie unde e service-ul. Si-atunci unde era avantajul s-o tin pe-aia? Eu nu-l vad.
Eu cred, dimpotriva, ca o masina BUNA nu merita vanduta, dar, daca ai luat o teapa, de-a doua zi sa te gandesti sa scapi de ea. Niciodata o teapa nu se transforma in fluier de ciobanas, cu sunete dulci, o teapa te ustura la bani si la timp, ia eu nu am timp si chef sa stau sub masina. Mai bine sa stea altii, care se pricep...sau care refuza sa vada adevarul.
Am intalnit oameni care nu vand o masina numai pentru ca acum 20 de ani era noua si le placea. Nu pot fi de acord cu ei. E adevarat, toate au bube si de aceea nu e bine sa le schimbi ca pe ciorapi, dar unele sunt prea de tot!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iul-2005 08:53

Faptul ca tu ai luat o rabla si ai vindut-o, probabil ca a fost decizia corecta. Dar asta nu se aplica peste tot. Masina lui Gabi e departe de a fi o rabla. Numai ca are niste probleme la ea, probleme care trebuie rezolvate. Masina SH fara probleme, n-ai sa vezi, nu mai cauta ca nu exista. Treaba asta e valabila chiar si pentru masini noi.
Am intilnit cazul unui tip care a avut un BX diesel, cu care nu a avut nici un fel de probleme. Dar la un moment dat, omul a vindut masina la un pret de nimic pentru ca i-a cedat pompa hidraulica. Crede-ma, chiar nu vrei sa aflii continuarea :!: :!: :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 15-Iul-2005 09:30

buna dimineata
dupa cum va spuneam ieri am fost la cristi in ploiesti si se pare ca trebuie sa umble pe la segmenti sau supape,ceva garnituri de schimbat si zice ca sta un pic cracanata de spate culmea este ca am sch.kitul acum 2 sapt.dar poate asa trebuie sa stea ia ,sa curete instalatia hidraulica si inca cateva lucruri minore,referitor la pierderea de antigel spune ca trebuie sa pun niste solutie in radiator nu praf ceva lichid care da rezultate bune.cred ca saptamina viitoare ma duc la el sa rez.problemele.
consum benzina 188.5km/15.33l adica vreo 8.3l/100km,cred ca este cam mult ,am mers 50km bucuresti restul afara intre 90-110km/h.
toate cele bune tuturor.

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Vin 15-Iul-2005 09:32

ai grija daca iei solutie pt radiator, sa nu o pui pe toata, ci treptat, pana se rezolva problema
altfel, se colmateaza radiatorul, si probabil restul instalatiei de racire...
iti spune unul care a patit-o (dar la o dacie, nu la citroen)
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Vin 15-Iul-2005 09:34

o sa cumpar solutia dar o va pune cristi in radiator cind o sa duc masina la el.

Avatar utilizator
WLD
Admin CITROclub
Mesaje: 2137
Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16v '88 si 89
2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
3: Xsara 2.0hdi stage 1+
Contact:

Mesajde WLD » Vin 15-Iul-2005 09:47

gabi caragea scrie:buna dimineata
dupa cum va spuneam ieri am fost la cristi in ploiesti si se pare ca trebuie sa umble pe la segmenti sau supape,ceva garnituri de schimbat si zice ca sta un pic cracanata de spate culmea este ca am sch.kitul acum 2 sapt.dar poate asa trebuie sa stea ia ,sa curete instalatia hidraulica si inca cateva lucruri minore,referitor la pierderea de antigel spune ca trebuie sa pun niste solutie in radiator nu praf ceva lichid care da rezultate bune.cred ca saptamina viitoare ma duc la el sa rez.problemele.
consum benzina 188.5km/15.33l adica vreo 8.3l/100km,cred ca este cam mult ,am mers 50km bucuresti restul afara intre 90-110km/h.
toate cele bune tuturor.


Simeringuri de supape. E boala motoarelor din seria XU. Dar mie nu mi s-a parut ca ar avea probleme si am vazut multe motoare de 1.6 si 1.9 cu simeringurile duse si scoteau fum vizibil.
Propun ca inainte de a face orice reparatie sa schimbi uleiul cu un 10W40 si sa-i faci consumul pe 1000km cu uleiul proaspat. Propun asta pt ca de cateva ori s-a intamplat sa-mi consume mult ulei doar din cauza tipului de ulei folosit. Un prieten a patit la Cielo o treaba foarte nasoala: a pus ulei Shell si i-a consumat >2L / 1000km. L-a inlocuit cu Castrol si are un consum de ~250ml/1000km.

Eu sunt impotriva solutiilor pentru radiatoare. Majoritatea colmateaza sistemul de racire. Lipeste dopul acela pe la care curge vizibil si verifica din nou consumul de apa.

Consumul e foarte bun pt un motor de 1.8 pe o masina de 1300kg.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 15-Iul-2005 12:24

Referitor la consumul de ulei, regula e ca nu se pune ulei sintetic in motoare vechi si nici ulei mineral in motoare noi. Treaba nu are legatura cu calitatea uleiului, adica se poate folosi un ulei foarte bun, dar care sa fie "consumat", pentru ca nu e compatibil cu motorul respectiv. Din acest motiv am preferat sa folosesc pentru motorul meu doar un ulei semisintetic.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187792
    Total subiecte 18657
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV