HIDRAULICA XANTIA

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 10-Oct-2010 10:45

MOTROCEL scrie:Ce nu crezi domnul Sandor? Ca franarea merge mai prompt cand sunt sferele goale? Sau de ce anume?

domnu motrocel,sa va raspund ce nu e in regula:
- reglajul inaltimii masinii se poate face cu sfere goale sau pline .starea sferelor nu influenteaza inaltimea la care se ridica (sau nu) masina.asta e o mare prostie.
-surubul colierului de pe bara de torsiune(11) nu se poate desface singur niciodata nici din cauza gropilor,nici din alta cauza.alta aberatie.
-frinarea nu e nici mai eficienta nici mai slaba cu sferele goale sau pline.placutele spate vor fi in stare buna mult timp(ani),pt ca se uzeaza mult mai incet decit cele fata.
-nici starea sferei centrale nu influenteaza frinarea ( cu motorul pornit).daca e sparta, nu mai frineaza cu el oprit.
cam atit am retinut.la urma urmei conteaza ca s-a rezolvat problema si masina e in parametrii.o zi buna!
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

motrocel
pasionat
Mesaje: 323
Membru din: Mar 05-Oct-2010 21:56
Localitate: BAIA MARE

Mesajde motrocel » Dum 10-Oct-2010 12:51

sandor mihai scrie:
MOTROCEL scrie:Ce nu crezi domnul Sandor? Ca franarea merge mai prompt cand sunt sferele goale? Sau de ce anume?

domnu motrocel,sa va raspund ce nu e in regula:
- reglajul inaltimii masinii se poate face cu sfere goale sau pline .starea sferelor nu influenteaza inaltimea la care se ridica (sau nu) masina.asta e o mare prostie.
-surubul colierului de pe bara de torsiune(11) nu se poate desface singur niciodata nici din cauza gropilor,nici din alta cauza.alta aberatie.
-frinarea nu e nici mai eficienta nici mai slaba cu sferele goale sau pline.placutele spate vor fi in stare buna mult timp(ani),pt ca se uzeaza mult mai incet decit cele fata.
-nici starea sferei centrale nu influenteaza frinarea ( cu motorul pornit).daca e sparta, nu mai frineaza cu el oprit.
cam atit am retinut.la urma urmei conteaza ca s-a rezolvat problema si masina e in parametrii.o zi buna!


MulĂžumesc Âşi eu, am priceput.
Totuºi ºurubul colierului de pe bara de torsiune putea influenÞa poziÞia mai ridicatã de faÞã În mers ºi staÞionare ?
Sã zicem cã era destrâns ºi atât.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 10-Oct-2010 21:02

sigur ca da.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO