probleme la ridicare

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 18-Dec-2010 01:24

12 minute e tragic; asta nu e inceput de problema, este chiar problema. verifica ce a spus si colegul alexsosi, si de asemenea ar trebui verificate si sitele din repartitorul de debit, asta daca mai exista acolo. banuiesc ca ai lhm in ea :lol:

andreea18
just curious
Mesaje: 13
Membru din: Sâm 04-Dec-2010 13:52
Localitate: Giurgiu

Mesajde andreea18 » Dum 19-Dec-2010 17:26

am rezolvat problema de cateva zile....am pus LHM+ ...acum numai am nicio problemaa.....multumesc pentru raspunsuri !!! :wink:

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 20-Dec-2010 08:49

am o pompa buna data jos de pe masina mea deoarece pea mea am pus una noua.ma gandesc saschimb pompa hidraulica ca sa elimin ideea ca pompa masinii ar fi uzata.dar in restu zilei intrun minut sa ridicat,dar dimineata....e foarte ciudata problema

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 20-Dec-2010 10:15

trebuie sa inserezi un ceas de presiune dupa pompa, apoi intre distribuitor si disjunctor ca sa vezi exact unde e presiunea mica. pe bejbaite poti sa te chinui mult si bine. eu zic ca nu e pompa. defectul trebuie cautat la disjunctor/distribuitor/caseta.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 20-Dec-2010 10:17

pai in cazu asta e caseta pt ca returul lam bagat direct in vasca prin stutu lui de colectare mia spart furtunu de 2 ori

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 20-Dec-2010 10:35

care stut de colectare? ala de pe capul rotativ sau ala de pe cilindru?

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 20-Dec-2010 15:24

ala de va vasul de lhm unde intra furtunu.totusi e ciudat dece in cursul zilei mere ceas?eu credca se dezamorseaza pompa

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 20-Dec-2010 15:38

pai furtunul pe care trage pompa ulei l-ai verificat? eu am presupus ca da...

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 20-Dec-2010 15:41

ala e ok,buba e ca musteste pompa la capacul de la fulie.o sai schimb garniturile ca de acolo se trage buba,asta daca gasesc garnituri :?

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Lun 20-Dec-2010 18:48

am si eu o intrebare, dimineata servordirectia merge ori in suturi ori foarte greu, apoi dupa cateva minute revine la normal si totul merge ok, ce ar putea fi..

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Sâm 25-Dec-2010 12:00

cum e normal trebe sa sa scriu si rezolvarea problemei mele.am tot studiat mai atent si aveam furtunul de alimentare al pompei cu lhm fisurat,greu am vazut ca nu curgea lhm are fisurat chiar langa vas intro cotitura,fiind vechi furtunul deja era casant.lam schimbat cu alt furtun nou.la distribuitorul de servo aveam o conducta care nu era bine stransa si mustea lhm pe acolo,am stranso si nu mai curgea.in concluzie furtunul fisurat dezamorsa pompa peste noapte si conducta slabita ducea la pierdere de presiune.acum dimineata in max 8sec sau sins becurile si sub un min sa si ridicat :wink:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 30-Dec-2010 11:49

MariusG3 scrie:am si eu o intrebare, dimineata servordirectia merge ori in suturi ori foarte greu, apoi dupa cateva minute revine la normal si totul merge ok, ce ar putea fi..


pompa sau cilidrul de pe caseta. cit de repede se ridica?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

prodygal
simpatizant
Mesaje: 92
Membru din: Dum 20-Iun-2010 10:21
Localitate: focsani, VN

Mesajde prodygal » Dum 02-Ian-2011 19:50

asta imi intareste inca odata convingerea ca femeia are rolul ei :D
mecanica si masinile in general nu sunt pt cucoane :lol:
daca nu vezi...... nu crezi?

MariusG3
simpatizant
Mesaje: 25
Membru din: Joi 16-Dec-2010 19:29
Localitate: CONSTANTA

Mesajde MariusG3 » Mie 05-Ian-2011 11:54

khan scrie:
MariusG3 scrie:am si eu o intrebare, dimineata servordirectia merge ori in suturi ori foarte greu, apoi dupa cateva minute revine la normal si totul merge ok, ce ar putea fi..


pompa sau cilidrul de pe caseta. cit de repede se ridica?



se ridica destul de repede :) adic tinand cont ca e primu meu citroen nu sh cam 30 sec- 1 min iar servo isi revine dupa ce o plimb putin si invart de volan..

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Ian-2011 13:13

este mare rau timpul; verifica furtunul de la pompa...
ai LHM? sau altceva?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo