Servo directia

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Joi 20-Iul-2006 14:22

Manometrul se conecteaza direct la conjunctor, ca sa conectezi manometrul trebuie deconectat restul instalatie, care nu va fi sub presiune, deci verifici doar conjunctorul

Daca e bun poti trece la celelalte piese

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 20-Iul-2006 14:29

Ce debit de ulei pe retur este admis(in rezervor,fara servodirectie)?

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Joi 20-Iul-2006 14:36

Am ridicat masina sus, am desfacut conducta de retur(rezervor) care vin de la cilidri,corectoare,cred ca este conectat si servo si conjuctorul, avea ceva debit , coborata la poz normal doar tasnea cand se auzea tacanitul conjuctorului ar putea influenta comportamentul aceste pierderi?

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 21-Iul-2006 10:38

Retururile sunt separate, sunt 6 furtune de retur care ajung in rezervor.

Primul cel gros e de la conjunctor, pe acolo ar trebui sa vina intre tacanituri, cand iesirea pompei e conectata direct la retur, dar la tine cum tacane foarte des nu cred ca poti sa-ti dai seama. Oricum conjunctorul se verifica cu manometrul, cum ti-am spus.

Daca ai debit pe celelalte retururi, de la cilindrii de suspensie, corector de inaltime inseamna ca piesele sunt uzate.

In pozitie maxim sus nu stiu cum trebuie sa fie retururile.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 21-Iul-2006 11:34

I ti multumesc pentru ajutor CRISTIAN_V.Am pierderi la corectoare .Oricum am sa verific si conjuctorul-disjunctorul , am sa merg cu el la reprezentanta CITRON din Oradea.Inca o data i-ti multumesc pentru interesul dat.

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Lun 24-Iul-2006 16:40

cum ti-ai dat seama ca sunt corectoarele de vina?

dupa debitul pe retururi?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst