xantia o masina confortabila sau nu
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
adica nu se simte asa de dura sau socurile nu se simt asa de mult ca in xantia,problema mea este ca sunt niste zgomote pe care nu le potr defini de unde sunt sau dece se aud este o senzatie ciudata pe care si alti utilizatori de xantia a observato,probabil uni nu vor sa recunoasca ca poate fi si asa cu o suspenssie hidraulica dece oare ,le este teama sau rusine,de cine de ce?? nu stiu
ceea ce ma interesat pe mine a fost sa scap de acele zgomote in mare parte am reusit,nu stiu daca mai trebuie facut ceva ,dar totusi sunt pe calea ce buna,se pare ca am fost singurul care m-am plins de aceasta probema,asa ca cei interesati stiu ce au de facut"schimbat bucsile de la puntea spate"
ceea ce ma interesat pe mine a fost sa scap de acele zgomote in mare parte am reusit,nu stiu daca mai trebuie facut ceva ,dar totusi sunt pe calea ce buna,se pare ca am fost singurul care m-am plins de aceasta probema,asa ca cei interesati stiu ce au de facut"schimbat bucsile de la puntea spate"
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
este o coincidenta faptul ca ti-ai cumparat si tu renault,noi asta avem la firma de 4 ani si cu asta ne dam pe sosele,daca am fi avut alte masini probabil altul ar fi fost raspunsul sau nu se mai merita sa facem comparatii,asa ca nu da din" coada" prea mult,doar pentru faptul ca ai auzit numele RENAULT.
Sa stii ca suspensia hidraulica e mai zgomotoasa prin definitie.
In al doilea rand, depinde si de cat de obosita e masina ta din punct de vedere al articulatiilor/suspensiei.
In mod sigur o Xantie noua nu ar avea acele zgomote. Asadar, tine si de individualitatea masinii (cand nu e noua...iti asumi un risc sa fie altceva decat scrie in cartea tehnica).
Cati km REALI are, stii sau poti aproxima?
La ultimul meu BX (care cred ca batea spre 500.000 km), orice i-as fi facut eu, tot nu scoteam zgomotele si senzatia aceea de fier obosit pe care o transmitea caroseria toata.
In schimb, avusesem inainte un alt BX, foarte putin rulat, care era total altceva, mult mai fin la rulaj. Chiar daca nici primul de care vorbesc nu troncanea din articulatii propriu-zis (pivoti, capete de bara, bielete), tot se simtea oboseala metalului, era mai "daramat". Cam asta poate fi la tine, spre deosebire de alte masini.
In al doilea rand, depinde si de cat de obosita e masina ta din punct de vedere al articulatiilor/suspensiei.
In mod sigur o Xantie noua nu ar avea acele zgomote. Asadar, tine si de individualitatea masinii (cand nu e noua...iti asumi un risc sa fie altceva decat scrie in cartea tehnica).
Cati km REALI are, stii sau poti aproxima?
La ultimul meu BX (care cred ca batea spre 500.000 km), orice i-as fi facut eu, tot nu scoteam zgomotele si senzatia aceea de fier obosit pe care o transmitea caroseria toata.
In schimb, avusesem inainte un alt BX, foarte putin rulat, care era total altceva, mult mai fin la rulaj. Chiar daca nici primul de care vorbesc nu troncanea din articulatii propriu-zis (pivoti, capete de bara, bielete), tot se simtea oboseala metalului, era mai "daramat". Cam asta poate fi la tine, spre deosebire de alte masini.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Pai colegul nostru cit16v, are o Xantia din 2000 sau 2001 si putem presupune ca hidraulica lui e intr-o stare mai buna. cit16v a fost la ultima intilnire, trebuia sa dai o tura cu masina lui.
Oricum din ce povestesti tu acolo situatia s-a schimbat mult in bine.
Acum in situatia mea particulara pot sa spun asa:
- mersul pe drum de tara cu denivelari mici e un deliciu: suspensia absoarbe foarte bine denivelarile. Daca n-ar troncani timoneria ar fi chiar superb.
- o groapa luata la viteze mari, creeza senzatia ca masina nu absoarbe bine socul, dar la o masina de 22 de ani, nu stiu daca pot avea pretentii chiar asa mari si nu sint convins ca una cu suspensii de tabla s-ar comporta mai bine. Si poate ca senzatia este accentuata si de faptul ca masina se comporta foarte bine la denivelari mici.
La golan cel putin simt fiecare pietricica din asfalt, deci nu exista nimic care sa ma faca sa cred ca o groapa va fi amortizata decent. In plus, daca suspensia respectiva pe tabla nu e de tip multi-link, atunci clar e sub hidraulica dpv comfort. Imi pare rau ca n-am avut ocazia sa ma dau cu o suspensie multi-link prin niste gropane, ar fi fost interesanta combinatia.
Alt exemplu: in Germania m-am dat cu un BMW 116i, cu o suspensie atit de rigida ca simteam imbinarile dintre placile de beton, lucru care nu il simt cu BX-ul nici daca sint atent. Evident in Germania n-am avut nici o sansa sa dau in vreo gropa cu masina aia, sa vad cum se comporta, dar nu cred ca mi-ar fi fost prea bine.
- cred ca la rularea pe beton, spre exemplu, zgomotul e mai mare fata de o masina cu suspensii de tabla. Poate prin ulei se transmit mai bine vibratiile?
Ce am povestit mai sus e valabil pentru masina mea. Cred ca orice suspensie, hidraulica sau tabla, poate fi setata/modificata fie in directia sport, fie in directia comfort.
Oricum din ce povestesti tu acolo situatia s-a schimbat mult in bine.
Acum in situatia mea particulara pot sa spun asa:
- mersul pe drum de tara cu denivelari mici e un deliciu: suspensia absoarbe foarte bine denivelarile. Daca n-ar troncani timoneria ar fi chiar superb.
- o groapa luata la viteze mari, creeza senzatia ca masina nu absoarbe bine socul, dar la o masina de 22 de ani, nu stiu daca pot avea pretentii chiar asa mari si nu sint convins ca una cu suspensii de tabla s-ar comporta mai bine. Si poate ca senzatia este accentuata si de faptul ca masina se comporta foarte bine la denivelari mici.
La golan cel putin simt fiecare pietricica din asfalt, deci nu exista nimic care sa ma faca sa cred ca o groapa va fi amortizata decent. In plus, daca suspensia respectiva pe tabla nu e de tip multi-link, atunci clar e sub hidraulica dpv comfort. Imi pare rau ca n-am avut ocazia sa ma dau cu o suspensie multi-link prin niste gropane, ar fi fost interesanta combinatia.
Alt exemplu: in Germania m-am dat cu un BMW 116i, cu o suspensie atit de rigida ca simteam imbinarile dintre placile de beton, lucru care nu il simt cu BX-ul nici daca sint atent. Evident in Germania n-am avut nici o sansa sa dau in vreo gropa cu masina aia, sa vad cum se comporta, dar nu cred ca mi-ar fi fost prea bine.
- cred ca la rularea pe beton, spre exemplu, zgomotul e mai mare fata de o masina cu suspensii de tabla. Poate prin ulei se transmit mai bine vibratiile?
Ce am povestit mai sus e valabil pentru masina mea. Cred ca orice suspensie, hidraulica sau tabla, poate fi setata/modificata fie in directia sport, fie in directia comfort.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO