Pagina 1 din 1

arcuri rupte in pompa hidraulica.

Scris: Joi 19-Mar-2009 15:56
de sandor mihai
la o xantia 2.0 hdi din 2000, s-au rupt toate 8 arcurile din pompa hidraulica.nu stiu de ce,in sistem era lhm.rezultatul il vedeti in continuare,din cauza blocarii conjunctorului cu o bucata mica de arc.
Imagine
masina era echipata cu sfere de c5(probabil din fabrica).cu ocazia asta am vazut ca peretele sferei e mult mai subtire decit la cele clasice, si in plus nu exista nici o modalitate de incarcare din pacate.

Scris: Joi 19-Mar-2009 15:58
de khan
buuubbbbbaaaaaaaaaa
naspa, cum naiba sa se rupa arcurile? never seen

Scris: Joi 19-Mar-2009 16:08
de sandor mihai
nu inteleg nici eu de ce.si cele 6 de la directie si cele 2 de la suspensie-frana chiar daca in pompa compartimentele sunt separate.ma gindesc totusi la apa in ulei si sa fi ruginit cu timpul,nu stiu.am pus altele de bx taiate cu flexu si merge perfect.

Scris: Joi 19-Mar-2009 16:09
de sandor mihai
de fapt am mai gasit eu arcuri rupte la bx-uri dar nu mai mult de 1-2 la o pompa.

surpriza

Scris: Joi 19-Mar-2009 16:37
de lorix
sandor mihai scrie:de fapt am mai gasit eu arcuri rupte la bx-uri dar nu mai mult de 1-2 la o pompa.

Am avut surpriza sa cumpar din magazin renumit in zona doua bidoane de lhm valvoline si surpriza in loc de lhm apa chioara,imi era rusine sa ii duc vanzatorului care imi este priten sa nu zica ca l-am schimbat eu,pana la urma i l-am dus si a mai cautat in stocul care il avea si avea tot apa,cei care ii aduc prin curierat mai fac si magarii,acum daca cineva tre sa completeze si nu stie fara sa se uite e cam nasol

Scris: Joi 19-Mar-2009 17:22
de sandor mihai
apa apa dar vezi culoarea cind completezi.incredibila intimplarea ta.si ti-a dat banii inapoi macar?

Scris: Joi 19-Mar-2009 20:27
de nicum
Mda... si cind ma gindesc ca la DS se puteau schimba inclusiv membranele :(

Scris: Vin 20-Mar-2009 08:51
de retro
Nimic spectaculos la sfera din imagine. Sferele gri au o zona slabita, de securitate. Sa zicem cum e zona volanului care are airbag. Se evita astfel aruncarea schijelor metalice in cazul spargerii datorate suprapresiunii.
Sfere gri, tip "soucoupe", s-au montat incepand cu seria 2 la Xantia (decembrie '97) la cilindrii de suspensie spate, la regulatorul de hydractiv spate si ca sfera acumulator (la conjunctor).
Nu am vazut in viata mea arcuri rupte la nicio pompa hidraulica, nici macar la cele de peste 50 de ani de DS. Si nu vad motivul pt. care s-ar rupe. Arcul ala este supus la un efort de comprimare!!

Nu-i cam brutala si imprecisa operatia de a taia un arculet de la piston cu flexul?! :shock: Aia in fabrica umbla cu tolerante de ordinul micronilor....

Scris: Vin 20-Mar-2009 09:31
de Mexik
arcuri de pompa daca iti trebe te pot ajuta,numa zimi cate iti trebe 6 sau 8