Probleme servo-directie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Probleme servo-directie

Mesajde AdySav » Mie 25-Mar-2009 21:51

Salut. Am o Xantia din 95` 1.8 benzina si de 2 zile am observat ca volanul acu merge greu acu merge usor. Am verificat nivelul de LHM si este scazut. Vreau sa v-a intreb daca nivelul scazut al LHM este problema. Sa imi dati si un raspuns sigur daca se poate.
Va rog! Mersi.
Ady

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 25-Mar-2009 21:54

ar putea fi daca nivelul e foarte scazut. dar te-ai uitat in vas si ti s-a parut scazut, sau ai citit nivelul si ciuperca e jos de tot?

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Mesajde AdySav » Mie 25-Mar-2009 22:05

m-am uitat si in vas si e putin. am si verificat nivelul. e destul de jos. intrebarea mea e: sa fie de la LHM sau de altundeva?
Ady

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mie 25-Mar-2009 22:11

pai cu masina pe normal ciuperca ar trebui sa fie lipita de partea de sus a clopotului de plastic, cu alte cuvinte, al doilea disc ar trebui sa fie in dreptul liniei de mai sus. chiar daca primul disc (ciuperca) ar fi intre semne, dar becul din bord nu ar fi aprins, nu ar trebui sa fie vreo problema cu nici un organ hidraulic. daca insa nu e atit de scazut si totusi servo merge prost atunci probabil ca ai o problema fie la pompa fie la repartitorul de servo, daca masina are asa ceva. uita-te la pompa si spune-ne cite intrari si iesiri are: o intrare (furtun) si doua iesiri (teava) sau o intrare si o singura iesire (teava)?

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Mesajde AdySav » Sâm 28-Mar-2009 07:49

1. Am complectat cu lhm cum scrie la carte. dar am omis vecam am introdus lhm cu motoru` oprit. m-am grabit cand am citit toti aici pe forum "Traducerile di manual". E problema grava asta?


2. Dupa introducerea nu am observat nicio diferenta in ceea ce proveste directia.
Ady

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 28-Mar-2009 17:16

cand iti merge volanul greu, nu ti se aprinde nici un bec prin bord?

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Mesajde AdySav » Dum 29-Mar-2009 18:28

nu se aprinde nici un bec nimic. merge fragmentat acu usor acu greu. am observat ca merge mai greu la virajele la stanga. posibil sa fie din pompa? poate sa imi spuna cineva si un pret daca asta e de vina? aproximativ.
Ady

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Dum 29-Mar-2009 18:30

daca e pompa cu 2 iesiri ,sigur e de la pompa.daca e cu o iesire,e de la pompa sau de la distribuitorul servo .
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Mesajde AdySav » Dum 19-Iul-2009 13:27

am revenit dupa ceva timp, am fost plecat din tara, masina mea a ramas tot asa, intre timp a expirat si asigurarea. trebuie schimbata caseta de directie. stie careva unde gasesc una buna?
Ady

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

caseta hidraulica de xantia

Mesajde Valentin Sandu » Dum 19-Iul-2009 17:56

Daca te intereseza o caseta am eu.. Mai intii fii sigur ca este de vina caseta de directie Poate sa fie pompa hidraulica daca are 2 esiri ,iar daca are numai o esire poate sa fie compesatorul de presiune ce este montat deasupra D.C Mai multe relatii la Nr. telefon 0744 864606

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 19-Iul-2009 22:04

eu nu cred ca e de la caseta; verifica furtunul care aduce lhm-ul de la vas la pompa, dar verifica-l temeinic de fisuri; daca trage aer asa se comporta;
mai poate fi de la pompa, dar... mai greu.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 20-Iul-2009 17:03

un alt defect,mi-am amintit acum-foarte rar ce-i drept- unul sau mai multe arcuri din pompa rupte.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 20-Iul-2009 17:14

sandor mihai scrie:un alt defect,mi-am amintit acum-foarte rar ce-i drept- unul sau mai multe arcuri din pompa rupte.


da... la asta ma refeream si eu cand am pomenit pompa, dar am vazut asa ceva extrem de rar.

AdySav
just curious
Mesaje: 15
Membru din: Mie 25-Mar-2009 19:27
Localitate: Zalau

Mesajde AdySav » Lun 20-Iul-2009 17:49

am verificat furtunu` care vine in caseta cu lhm daca are presiune, are presiune dar slaba, are presiune mare cand e virat maxim dreapta sau satanga. masina a fost ridicata pe elevator, e vorba de furtunul care vine chiar acolo jos unde are pitonul.
Ady

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Lun 20-Iul-2009 21:26

pai pe furtun pleaca ulei de la caseta ala e retur,degeaba te uiti la ala.la tine vine presiune dar debitul nu e constant iar asta are mai multe cauze.nu ne-ai spus,sau am uitat eu ce fel de pompa ai ( 1,2)iesiri.in functie de asta se poate pune un diagnostic cit de cit exact.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo