Pagina 1 din 2
Probleme servo-directie
Scris: Mie 25-Mar-2009 21:51
de AdySav
Salut. Am o Xantia din 95` 1.8 benzina si de 2 zile am observat ca volanul acu merge greu acu merge usor. Am verificat nivelul de LHM si este scazut. Vreau sa v-a intreb daca nivelul scazut al LHM este problema. Sa imi dati si un raspuns sigur daca se poate.
Va rog! Mersi.
Scris: Mie 25-Mar-2009 21:54
de khan
ar putea fi daca nivelul e foarte scazut. dar te-ai uitat in vas si ti s-a parut scazut, sau ai citit nivelul si ciuperca e jos de tot?
Scris: Mie 25-Mar-2009 22:05
de AdySav
m-am uitat si in vas si e putin. am si verificat nivelul. e destul de jos. intrebarea mea e: sa fie de la LHM sau de altundeva?
Scris: Mie 25-Mar-2009 22:11
de khan
pai cu masina pe normal ciuperca ar trebui sa fie lipita de partea de sus a clopotului de plastic, cu alte cuvinte, al doilea disc ar trebui sa fie in dreptul liniei de mai sus. chiar daca primul disc (ciuperca) ar fi intre semne, dar becul din bord nu ar fi aprins, nu ar trebui sa fie vreo problema cu nici un organ hidraulic. daca insa nu e atit de scazut si totusi servo merge prost atunci probabil ca ai o problema fie la pompa fie la repartitorul de servo, daca masina are asa ceva. uita-te la pompa si spune-ne cite intrari si iesiri are: o intrare (furtun) si doua iesiri (teava) sau o intrare si o singura iesire (teava)?
Scris: Sâm 28-Mar-2009 07:49
de AdySav
1. Am complectat cu lhm cum scrie la carte. dar am omis vecam am introdus lhm cu motoru` oprit. m-am grabit cand am citit toti aici pe forum "Traducerile di manual". E problema grava asta?
2. Dupa introducerea nu am observat nicio diferenta in ceea ce proveste directia.
Scris: Sâm 28-Mar-2009 17:16
de dj01fad
cand iti merge volanul greu, nu ti se aprinde nici un bec prin bord?
Scris: Dum 29-Mar-2009 18:28
de AdySav
nu se aprinde nici un bec nimic. merge fragmentat acu usor acu greu. am observat ca merge mai greu la virajele la stanga. posibil sa fie din pompa? poate sa imi spuna cineva si un pret daca asta e de vina? aproximativ.
Scris: Dum 29-Mar-2009 18:30
de sandor mihai
daca e pompa cu 2 iesiri ,sigur e de la pompa.daca e cu o iesire,e de la pompa sau de la distribuitorul servo .
Scris: Dum 19-Iul-2009 13:27
de AdySav
am revenit dupa ceva timp, am fost plecat din tara, masina mea a ramas tot asa, intre timp a expirat si asigurarea. trebuie schimbata caseta de directie. stie careva unde gasesc una buna?
caseta hidraulica de xantia
Scris: Dum 19-Iul-2009 17:56
de Valentin Sandu
Daca te intereseza o caseta am eu.. Mai intii fii sigur ca este de vina caseta de directie Poate sa fie pompa hidraulica daca are 2 esiri ,iar daca are numai o esire poate sa fie compesatorul de presiune ce este montat deasupra D.C Mai multe relatii la Nr. telefon 0744 864606
Scris: Dum 19-Iul-2009 22:04
de dj01fad
eu nu cred ca e de la caseta; verifica furtunul care aduce lhm-ul de la vas la pompa, dar verifica-l temeinic de fisuri; daca trage aer asa se comporta;
mai poate fi de la pompa, dar... mai greu.
Scris: Lun 20-Iul-2009 17:03
de sandor mihai
un alt defect,mi-am amintit acum-foarte rar ce-i drept- unul sau mai multe arcuri din pompa rupte.
Scris: Lun 20-Iul-2009 17:14
de dj01fad
sandor mihai scrie:un alt defect,mi-am amintit acum-foarte rar ce-i drept- unul sau mai multe arcuri din pompa rupte.
da... la asta ma refeream si eu cand am pomenit pompa, dar am vazut asa ceva extrem de rar.
Scris: Lun 20-Iul-2009 17:49
de AdySav
am verificat furtunu` care vine in caseta cu lhm daca are presiune, are presiune dar slaba, are presiune mare cand e virat maxim dreapta sau satanga. masina a fost ridicata pe elevator, e vorba de furtunul care vine chiar acolo jos unde are pitonul.
Scris: Lun 20-Iul-2009 21:26
de sandor mihai
pai pe furtun pleaca ulei de la caseta ala e retur,degeaba te uiti la ala.la tine vine presiune dar debitul nu e constant iar asta are mai multe cauze.nu ne-ai spus,sau am uitat eu ce fel de pompa ai ( 1,2)iesiri.in functie de asta se poate pune un diagnostic cit de cit exact.