sfere
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
sfere
salutare! am o intrebare care ma roade tare: cum trebuie sa procedez pt a da jos sferele de pe spate, la o xantia care nu a mai fost pornita de aproape un an, mentionez ca masina este in pozitie normala(levierul este la mijloc). astept mesajele voastre, sa ma luminati
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Iti trebuie o cheie cu lant sau ceva de genul asta si o cheie de 12. Si acces pe un canal sau elevator.
Varianta mea e asta: pornesti motorul si pui levierul de comanda a inaltimii pe pozitia in care masina are garda la sol maxima (levierul spre spatele masinii). Acum, cu ajutorul cheii cu lant, desfaci sfera 1/2 de tura aproximativ. Se procedeaza asa doar pentru a debloca sfera fara a roti si cilindrul de suspensie. Odata deblocata sfera, se muta levierul de selectare a inaltimii spre fata masinii, se asteapta sa coboare si se poate opri motorul. Se desface surubul de detenta aflat pe conjunctor cu cheia de 12 aproximativ 1 tura. Asta pentru a depresuriza instalatia. O orecare presiune mai poate ramane in cilindri daca corectorul de inaltime nu lucreaza pana la capat. sau daca sfera este "sparta" si este incarcata cu LHM. Atunci sunt "sanse" sa tasneasca ceva LHM pe linga garnitura. Acum sfera se desurubeaza fara nicio problema.
Nu uita sa ai multe carpe si ceva recipiente pentru a nu polua mediul.
Succes!
Varianta mea e asta: pornesti motorul si pui levierul de comanda a inaltimii pe pozitia in care masina are garda la sol maxima (levierul spre spatele masinii). Acum, cu ajutorul cheii cu lant, desfaci sfera 1/2 de tura aproximativ. Se procedeaza asa doar pentru a debloca sfera fara a roti si cilindrul de suspensie. Odata deblocata sfera, se muta levierul de selectare a inaltimii spre fata masinii, se asteapta sa coboare si se poate opri motorul. Se desface surubul de detenta aflat pe conjunctor cu cheia de 12 aproximativ 1 tura. Asta pentru a depresuriza instalatia. O orecare presiune mai poate ramane in cilindri daca corectorul de inaltime nu lucreaza pana la capat. sau daca sfera este "sparta" si este incarcata cu LHM. Atunci sunt "sanse" sa tasneasca ceva LHM pe linga garnitura. Acum sfera se desurubeaza fara nicio problema.
Nu uita sa ai multe carpe si ceva recipiente pentru a nu polua mediul.
Succes!
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
- retro
- pasionat
- Mesaje: 819
- Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
- Localitate: Galati
- Masina: Xantia II 1.8i 16v
- 2: C5 II 2.0i
- Contact:
Pornirea motorului era necesara pt. a baga presiune in cilindri de suspensie, astfel incat, la desfacerea sferelor, acestia sa nu se rasuceasca. In situatia ta, trebuie sa folosesti un cleste cu care sa tii "contra" de cilindru. Poate ai noroc si sfera nu a fost stransa mai mult decat trebuie si se va desface usor. Incearca!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
Iti trebuie neaparat un cleste(trebuie sa aiba gura mare de prindere...poate gasesti la instalatori) pentru a tine contra sa nu se rasuceasca cilindrul...altfel nu cred ca ai cum sa dai sfera jos de pe spate
si de obicei sunt cam intepenite pe spate...
dar totusi..de ce nu rezolvi problema pornirii masinii?eu zic ca e mai important acest lucru..

dar totusi..de ce nu rezolvi problema pornirii masinii?eu zic ca e mai important acest lucru..
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
sa pornesc masina.........cum??
stau cu ea asa din ianuarie.a avut codul dezactivat, am dus-o la un prieten la un service honda sa-mi schimbe o garnitura, a scos bornele de la baterie si asa s-a activat codul.masina adusa din germania, nu am avut cum sa-i aflu codul.am dus ecu la Ghezu la Tg Mures nu stiu ce i-a facut l-a dat peste cap de-tot, intrun final am cumparat un ecu din marea britanie si tot nu a pornit, am trimis ecu cu tot cu tastatura la londra sa le seteze pe amandoua cu codul :1111, acum introduc codul se aprinde ledul verde si tot nu porneste. ce ar putea sa aiba? sunt extrem de suparat, dar pt asta mi-am mai cumparat inca o xantia cu motor de 1.8, imi place cum merge dar de cateva zile ma omoara sfera dreapta spate si vroiam sa fac schimb de sfere cu cealalta! daca cineva a patit la fel ca mine, sa-i primeasca masina codul si sa nu porneasca si a reusit sa remedieze problema, va rog ajutati-ma....

e un releu in cutia cu calculatorul de motor care comanda pompa din rezervor, tinde sa crape din cind in cind, vezi ce e cu el, asta dupa ce verifici ce a zis Nick (dj01fad). mai e o cupla mare pe contraaripa dreapta linga semnal, vezi daca e intreaga, aia e legatura dintre tastatura si ecu
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
Salutare...am zis ca va tin la curent cu ce se intampla cu masina mea, asadar am fost cu ea la District Bv am pus-o pe tester si nu are nimic, nici o defectiune doar ca incontinuare nu porneste. Mi-au zis ca trebuie sa-mi cumpar un ECU care sa fie prevazut fara tastaura aceea antifurt, dar sa fie cu tot cu contact, cheie si cablaje. Daca aflati de undeva de chestia asta(de un ECU) va rog sunati-ma pe 0747133168.
io stiu ca se verifica asa: daca da scinteie, daca ajunge benzina, si daca toate is ok, in ce stare sint bujiile. s-a facut asta?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
sincer nu cred ca au verificat tot si nici ca trebuie un alt ecu. daca nu are scinteie sau nu vine benzina mai sint multe de verificat pina la calculatorul central. io zic sa mai incerci undeva ca aia nu stiu decit sa inlocuiasca, bine ca nu ti-au zis ca e dus si motorul ca sa fie siguri
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- simpatizant
- Mesaje: 56
- Membru din: Vin 17-Oct-2008 17:30
- Localitate: BRASOV
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO