Pagina 1 din 2
sfere
Scris: Joi 01-Oct-2009 18:25
de silviuflorea
salutare! am o intrebare care ma roade tare: cum trebuie sa procedez pt a da jos sferele de pe spate, la o xantia care nu a mai fost pornita de aproape un an, mentionez ca masina este in pozitie normala(levierul este la mijloc). astept mesajele voastre, sa ma luminati
Scris: Joi 01-Oct-2009 18:59
de retro
Iti trebuie o cheie cu lant sau ceva de genul asta si o cheie de 12. Si acces pe un canal sau elevator.
Varianta mea e asta: pornesti motorul si pui levierul de comanda a inaltimii pe pozitia in care masina are garda la sol maxima (levierul spre spatele masinii). Acum, cu ajutorul cheii cu lant, desfaci sfera 1/2 de tura aproximativ. Se procedeaza asa doar pentru a debloca sfera fara a roti si cilindrul de suspensie. Odata deblocata sfera, se muta levierul de selectare a inaltimii spre fata masinii, se asteapta sa coboare si se poate opri motorul. Se desface surubul de detenta aflat pe conjunctor cu cheia de 12 aproximativ 1 tura. Asta pentru a depresuriza instalatia. O orecare presiune mai poate ramane in cilindri daca corectorul de inaltime nu lucreaza pana la capat. sau daca sfera este "sparta" si este incarcata cu LHM. Atunci sunt "sanse" sa tasneasca ceva LHM pe linga garnitura. Acum sfera se desurubeaza fara nicio problema.
Nu uita sa ai multe carpe si ceva recipiente pentru a nu polua mediul.
Succes!
Scris: Vin 02-Oct-2009 06:51
de silviuflorea
multumesc mult pt raspuns, insa am uitat sa spun ca masina nu o pot porni(are ECU blocat) din cauza asta am eu marea dilema! as fi fff recunoscator daca m-ati putea ajuta cu o solutie.

Scris: Vin 02-Oct-2009 07:00
de retro
Pornirea motorului era necesara pt. a baga presiune in cilindri de suspensie, astfel incat, la desfacerea sferelor, acestia sa nu se rasuceasca. In situatia ta, trebuie sa folosesti un cleste cu care sa tii "contra" de cilindru. Poate ai noroc si sfera nu a fost stransa mai mult decat trebuie si se va desface usor. Incearca!
Scris: Vin 02-Oct-2009 11:28
de abarth_mcm
Iti trebuie neaparat un cleste(trebuie sa aiba gura mare de prindere...poate gasesti la instalatori) pentru a tine contra sa nu se rasuceasca cilindrul...altfel nu cred ca ai cum sa dai sfera jos de pe spate

si de obicei sunt cam intepenite pe spate...
dar totusi..de ce nu rezolvi problema pornirii masinii?eu zic ca e mai important acest lucru..
Scris: Vin 02-Oct-2009 14:08
de jony
ia legatura cu dl. ion ( de la halchiu ) si te poate ajuta el o zi buna.
Scris: Vin 02-Oct-2009 14:09
de silviuflorea
sa pornesc masina.........cum??

stau cu ea asa din ianuarie.a avut codul dezactivat, am dus-o la un prieten la un service honda sa-mi schimbe o garnitura, a scos bornele de la baterie si asa s-a activat codul.masina adusa din germania, nu am avut cum sa-i aflu codul.am dus ecu la Ghezu la Tg Mures nu stiu ce i-a facut l-a dat peste cap de-tot, intrun final am cumparat un ecu din marea britanie si tot nu a pornit, am trimis ecu cu tot cu tastatura la londra sa le seteze pe amandoua cu codul :1111, acum introduc codul se aprinde ledul verde si tot nu porneste. ce ar putea sa aiba? sunt extrem de suparat, dar pt asta mi-am mai cumparat inca o xantia cu motor de 1.8, imi place cum merge dar de cateva zile ma omoara sfera dreapta spate si vroiam sa fac schimb de sfere cu cealalta! daca cineva a patit la fel ca mine, sa-i primeasca masina codul si sa nu porneasca si a reusit sa remedieze problema, va rog ajutati-ma....
Scris: Vin 02-Oct-2009 17:42
de dj01fad
pai
verifica daca vine benzina la injectoare
verifica daca ai scanteie la bujii...
daca nu vine benzina verifica pompa de benzina, sau releul de comanda al ei...
daca nu ai scanteie, verifica senzorul de pe volanta...
Scris: Vin 02-Oct-2009 21:46
de khan
e un releu in cutia cu calculatorul de motor care comanda pompa din rezervor, tinde sa crape din cind in cind, vezi ce e cu el, asta dupa ce verifici ce a zis Nick (dj01fad). mai e o cupla mare pe contraaripa dreapta linga semnal, vezi daca e intreaga, aia e legatura dintre tastatura si ecu
Scris: Sâm 03-Oct-2009 08:26
de silviuflorea
multumesc mult pt mesaje!ploua afara ca altfel acum as fi mers la masina, voi incerca toate variantele si va voi tine la curent, multumesc inca o data, sper sa reusesc!
Scris: Mar 20-Oct-2009 08:30
de silviuflorea
Salutare...am zis ca va tin la curent cu ce se intampla cu masina mea, asadar am fost cu ea la District Bv am pus-o pe tester si nu are nimic, nici o defectiune doar ca incontinuare nu porneste. Mi-au zis ca trebuie sa-mi cumpar un ECU care sa fie prevazut fara tastaura aceea antifurt, dar sa fie cu tot cu contact, cheie si cablaje. Daca aflati de undeva de chestia asta(de un ECU) va rog sunati-ma pe 0747133168.
Scris: Mar 20-Oct-2009 12:35
de khan
io stiu ca se verifica asa: daca da scinteie, daca ajunge benzina, si daca toate is ok, in ce stare sint bujiile. s-a facut asta?
Scris: Mar 20-Oct-2009 13:29
de silviuflorea
sal... toate sunt oki(dupa tester) le-am zis sa se uite clasic la ea si sa verifice tot, raspuns "tu iti dai seama ca ne-ar lua trei zile si cata manopera ar trebui sa platesti?" in final mi-au zis ca imi trebuie un ecu de la o alta masina cu tot cu cablaje, cheie si contact.
Scris: Mar 20-Oct-2009 16:05
de khan
sincer nu cred ca au verificat tot si nici ca trebuie un alt ecu. daca nu are scinteie sau nu vine benzina mai sint multe de verificat pina la calculatorul central. io zic sa mai incerci undeva ca aia nu stiu decit sa inlocuiasca, bine ca nu ti-au zis ca e dus si motorul ca sa fie siguri
Scris: Mar 20-Oct-2009 16:21
de silviuflorea
Sal...saracii sunt incompetenti rau de tot, oricum eu am cumparat ECU din Marea Britanie si s-ar putea sa aiba dreptate si sa trebuiasca sa schimb ECU cu tot cu cablaje si cantact. Oricum ne mai auzim. O zi buna!