problema suspensie

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

zateo
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 03-Feb-2010 11:48
Localitate: Rm. Valcea

problema suspensie

Mesajde zateo » Vin 26-Mar-2010 14:41

salut.. acum cateva zile mi`a sarit telescopul fata dreapta prin capota la semafor.. s`a rupt din flansa care il tinea.. am schimbat azi telescopul cu pricina si constat ca in pozitia intermediara fata sta mult prea ridicata.. cineva mi`a zis ca am sferele descarcate/sparte pe fata.. as vrea sa le schimb.. cineva mi`a zis ca trebuie sa aiba presiunea 62 bar pe fata centru 55 bar pe fata si 40 bar pe spate.. sunt corecte valorile acestea sau nu? tin sa mentionez ca pe fata am vazut ca pe sferele mele scrie 70 bar.. sa stea prea ridicata pt ca e presiunea prea mare in sferele mele? multumesc

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 26-Mar-2010 15:09

Trebuie lamurite neconcordantele din semnatura ta. Daca e motorul cu 16 supape, nu aia este puterea. Daca puterea e cea valabila in semnatura, inseamna ca ai motorul cu 8 supape. In functie de asta se aleg sferele.

Cu sferele perfecte sau stricate, masina are aceeasi inaltime. Adica ne este nicio legatura intre starea sferelor de suspensie si inaltimea masinii. Probabil ca atunci cand s-a inlocuit suportul rupt al sferei s-a dereglat. Deci trebuie sa mergi intr-un service unde se poate face acest reglaj.

zateo
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Mie 03-Feb-2010 11:48
Localitate: Rm. Valcea

Mesajde zateo » Vin 26-Mar-2010 15:20

motorul este 8v am modificat si semnatura. cineva mi`a zis ca sunt 2 variante: ori a tras aer instalatia cand am schimbat telescopul si se va regla dupa cateva ridicari si coborari ori cand a schimbat mecanicul telescopul a dereglat tijele care corecteaza inaltimea.. intrebare: cum se umbla la acele tije?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 26-Mar-2010 19:05

cand se intampla una ca asta, se mai intampla (ce-i drept destul de rar) sa se indoaie si bara stabilizatoare, si masina va sta apoi putin rasucita de bot. daca nu, mai poate sa iti fi sarit bieleta de plastic de la corector. nu are treaba cu aerul, nu are treaba cu sferele. mai exista si posibilitatea sa nu fi infipt detot telescopul in portfuzeta...


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO