pompa hidraulica
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
pompa hidraulica
Cine ma poate ajuta cu vreun sfat,de unde pota lua si eu oringurile pt o pompa hidraulica cu doua iesirii pt o xantia 1,9 TD???? A mea nu mai salta bn si m-ia zis un mecanic ca e pompa,credeti ca va merge daca schimb oringurile??????????exista vreun cod pt oringurile astea sau cum se cer si de unde le iau??? vreau sa incerc si asta inainte sa mai iau alta pompa..
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca erau oringurile curgea; poate oringul de la fulie, dar... cam putin probabil; cel mai probabil are pompa uzura...
cauta totusi ca trebuie sa gasesti oringuri... eu luam de la piese auto, dupa dimensiuni...
cauta totusi ca trebuie sa gasesti oringuri... eu luam de la piese auto, dupa dimensiuni...
Ultima oară modificat Joi 22-Apr-2010 20:29 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
"A mea nu mai salta bn"
Nu prea inceleg ce nu face...
Daca suna urat, trage aer (spuma in rezervorul LHM) trebuie incercat mai intai cu schimbul de simering sau verificat furtunul de la rezervor pana la pompa.
Trebuie dat jos pompa, tragi jos fulia, desfaci cele 3 suruburi, tragi axul afara, scoti simeringul, schimbi si montez totul la loc.
Daca nu ai un minim de cunostinte mechanice sa nici nu te apuci.
Nu prea inceleg ce nu face...
Daca suna urat, trage aer (spuma in rezervorul LHM) trebuie incercat mai intai cu schimbul de simering sau verificat furtunul de la rezervor pana la pompa.
Trebuie dat jos pompa, tragi jos fulia, desfaci cele 3 suruburi, tragi axul afara, scoti simeringul, schimbi si montez totul la loc.
Daca nu ai un minim de cunostinte mechanice sa nici nu te apuci.
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
sandor mihai scrie:directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
Asa stiu ca la pompele cu doua circuite nu mai tine faza cu volanul virat.
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst