pompa hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

pompa hidraulica

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:03

Cine ma poate ajuta cu vreun sfat,de unde pota lua si eu oringurile pt o pompa hidraulica cu doua iesirii pt o xantia 1,9 TD???? A mea nu mai salta bn si m-ia zis un mecanic ca e pompa,credeti ca va merge daca schimb oringurile??????????exista vreun cod pt oringurile astea sau cum se cer si de unde le iau??? vreau sa incerc si asta inainte sa mai iau alta pompa..

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 20:16

Sal
Simeringul trebuie schimbat. Gasesti la un magazin SKF si simering si O ring numai sa-l duci cu tine cele vechi pt marime.
Daca nu este la voi magazin SKF incearca la vreun magazin de rulmenti.

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:20

am inteles dar crezi ca asta e problema??????? si cine o demonteaza ????? eu am umblat pe acolo dar nu prea am vazut multe oringuri.

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 20:21

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 22-Apr-2010 20:24

daca erau oringurile curgea; poate oringul de la fulie, dar... cam putin probabil; cel mai probabil are pompa uzura...
cauta totusi ca trebuie sa gasesti oringuri... eu luam de la piese auto, dupa dimensiuni...
Ultima oară modificat Joi 22-Apr-2010 20:29 de către dj01fad, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 22-Apr-2010 20:24

in nici un caz nu asta e problema.poti sa schimbi oringurile ca tot prost va merge.e logic,nu are cum sa piarda foarte multa presiune pe la ele.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:25

OK AM SA INCERC SI MAI VB????? Auzi da pompele astea se repara pe undeva ??????

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 20:28

"A mea nu mai salta bn"
Nu prea inceleg ce nu face...

Daca suna urat, trage aer (spuma in rezervorul LHM) trebuie incercat mai intai cu schimbul de simering sau verificat furtunul de la rezervor pana la pompa.

Trebuie dat jos pompa, tragi jos fulia, desfaci cele 3 suruburi, tragi axul afara, scoti simeringul, schimbi si montez totul la loc.
Daca nu ai un minim de cunostinte mechanice sa nici nu te apuci.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 22-Apr-2010 20:32

alta chestie: daca directia merge bine... e clar ca e pompa pe duca;
dar totusi, ce inseamna nu prea mai salta bine? se aprinde becul in bord de la hidraulica? sau salta greu? daca nu stau becurile aprinse in bord, nu are nimic pompa, ci corectoarele de inaltimne...

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:33

"A mea nu mai salta bn"
Nu prea inceleg ce nu face... Pornesc si se ridica foarte greu,cam dupa doua minute si nici atunci la normal..

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:37

nu stau becurile aprinse,se ridica foarte greu,mai ales cind am greutate in ea merge spatele mai mult pe jos, cineva a zis ca nu baga pompa suficenta presiune ????

Avatar utilizator
sandor mihai
pasionat
Mesaje: 1649
Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
Localitate: cluj napoca
Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
3: Citroen XM 2.1 TDI 1993

Mesajde sandor mihai » Joi 22-Apr-2010 20:41

directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.


APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:47

Directia merge bine,am incercat si faza cu viratu si tot la fel ridica,iar colectorul de pe spate l-am schimbat saptamana trecuta pt ca al meu a ramas blocat,am pus clectoru de la bx si credema ca bx ridica numai la automat fara sa pornesc motoru dar ce sa aiba xantia asta nu stiu???

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Joi 22-Apr-2010 20:55

sandor mihai scrie:directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.


Asa stiu ca la pompele cu doua circuite nu mai tine faza cu volanul virat.

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Joi 22-Apr-2010 20:58

Ok mersi pt ajutor dar o sa trec pe la servis cu ea si cred ca o sa rezolve problema ei..


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst