Pagina 1 din 2
pompa hidraulica
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:03
de VALY giurgiu
Cine ma poate ajuta cu vreun sfat,de unde pota lua si eu oringurile pt o pompa hidraulica cu doua iesirii pt o xantia 1,9 TD???? A mea nu mai salta bn si m-ia zis un mecanic ca e pompa,credeti ca va merge daca schimb oringurile??????????exista vreun cod pt oringurile astea sau cum se cer si de unde le iau??? vreau sa incerc si asta inainte sa mai iau alta pompa..
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:16
de cirki
Sal
Simeringul trebuie schimbat. Gasesti la un magazin SKF si simering si O ring numai sa-l duci cu tine cele vechi pt marime.
Daca nu este la voi magazin SKF incearca la vreun magazin de rulmenti.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:20
de VALY giurgiu
am inteles dar crezi ca asta e problema??????? si cine o demonteaza ????? eu am umblat pe acolo dar nu prea am vazut multe oringuri.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:21
de cirki
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:24
de dj01fad
daca erau oringurile curgea; poate oringul de la fulie, dar... cam putin probabil; cel mai probabil are pompa uzura...
cauta totusi ca trebuie sa gasesti oringuri... eu luam de la piese auto, dupa dimensiuni...
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:24
de sandor mihai
in nici un caz nu asta e problema.poti sa schimbi oringurile ca tot prost va merge.e logic,nu are cum sa piarda foarte multa presiune pe la ele.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:25
de VALY giurgiu
OK AM SA INCERC SI MAI VB????? Auzi da pompele astea se repara pe undeva ??????
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:28
de cirki
"A mea nu mai salta bn"
Nu prea inceleg ce nu face...
Daca suna urat, trage aer (spuma in rezervorul LHM) trebuie incercat mai intai cu schimbul de simering sau verificat furtunul de la rezervor pana la pompa.
Trebuie dat jos pompa, tragi jos fulia, desfaci cele 3 suruburi, tragi axul afara, scoti simeringul, schimbi si montez totul la loc.
Daca nu ai un minim de cunostinte mechanice sa nici nu te apuci.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:32
de dj01fad
alta chestie: daca directia merge bine... e clar ca e pompa pe duca;
dar totusi, ce inseamna nu prea mai salta bine? se aprinde becul in bord de la hidraulica? sau salta greu? daca nu stau becurile aprinse in bord, nu are nimic pompa, ci corectoarele de inaltimne...
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:33
de VALY giurgiu
"A mea nu mai salta bn"
Nu prea inceleg ce nu face... Pornesc si se ridica foarte greu,cam dupa doua minute si nici atunci la normal..
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:37
de VALY giurgiu
nu stau becurile aprinse,se ridica foarte greu,mai ales cind am greutate in ea merge spatele mai mult pe jos, cineva a zis ca nu baga pompa suficenta presiune ????
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:41
de sandor mihai
directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:47
de VALY giurgiu
Directia merge bine,am incercat si faza cu viratu si tot la fel ridica,iar colectorul de pe spate l-am schimbat saptamana trecuta pt ca al meu a ramas blocat,am pus clectoru de la bx si credema ca bx ridica numai la automat fara sa pornesc motoru dar ce sa aiba xantia asta nu stiu???
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:55
de cirki
sandor mihai scrie:directia merge bine? poate fi unul din arcurile de la etajul de suspensie rupt.sunt doar 2 pistoane la suspensie iar la servo 6.am intilnit multe cazuri.
poti verifica simplu.daca dupa pornirea motorului becul de la hidraulica se stinge rapid nu e pompa.daca ramine aprins pina inainte sa inceapa sa se ridice,e pompa.
poti sa mai incerci ceva: tine volanul virat stinga maxim.in felul asta nu va mai circula ULEI PRIN CASETA DE DIRECYTIE .daca se va ridica mai repede,inseamna ca sita de admisie din vas e infundata.
Asa stiu ca la pompele cu doua circuite nu mai tine faza cu volanul virat.
Scris: Joi 22-Apr-2010 20:58
de VALY giurgiu
Ok mersi pt ajutor dar o sa trec pe la servis cu ea si cred ca o sa rezolve problema ei..