Probleme la ridicare

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

gringomanu
simpatizant
Mesaje: 53
Membru din: Sâm 17-Oct-2009 22:15
Localitate: SV

Probleme la ridicare

Mesajde gringomanu » Vin 30-Apr-2010 20:51

Am o Xantie din 95 hidroactiv,la ridicare parca se ridica in socuri,cand virez in stanga la fel,cand calc frana se lasa de spate.Ma poate ajuta cineva? :oops:

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 30-Apr-2010 23:02

ii zice hydractive, nu hidroactiv. din ce spui sint ceva probleme cu cilindrii fata, pompa de frina si probabil si pompa de presiune. schimba pompa de presiune prima oara si vezi ce se intimpla apoi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 01-Mai-2010 00:13

din ce an este masina?
iti merge si volanul sacadat sau se ridica sacadat cand virezi? ca nu prea am inteles concret; daca iti merge si volanul sacadat si se si ridica in trepte, este posibil sa ai furtunul care vine de la vas la pompa de presiune fisurat si trage aer pe acolo; cu cazutul de spate la franare... suspectez dozatorul de frana in primul rand, si/sau sferele de pe spate descarcate complet; nu cumva sare de spate ca mingea?

gringomanu
simpatizant
Mesaje: 53
Membru din: Sâm 17-Oct-2009 22:15
Localitate: SV

Mesajde gringomanu » Dum 02-Mai-2010 16:57

Masina este din 94,se ridica sacadat, cate o data sare pur si simplu in sus iar daca virez la stanga simt la volan ca se vireaza in socuri si sfaraie ceva in vasul de lhm.

gringomanu
simpatizant
Mesaje: 53
Membru din: Sâm 17-Oct-2009 22:15
Localitate: SV

Mesajde gringomanu » Dum 02-Mai-2010 17:06

Cu lasatul pe spate se intampla numai cand calc frana,dupa ce iau piciorud de pe frana se ridica inapoi,daca fac multe pedale se lasa cu totul de spate si bineinteles revine dupa ce iau piciorul de pe frana.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 02-Mai-2010 22:51

cand am intrebat daca sare ca mingea, am vrut sa intreb daca este tare suspensia pe spate si arunca la denivelari...

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Lun 03-Mai-2010 18:41

primu sfat este schimba pompa hidraulica(daca e modelu cu o iesire,e clar ca din 94 sacam dus viata ei) dupaia dozatorul de frana foarte uzat.cand tii piciorul pe frana se aude un fasait?(daca se aude,e dus si nu vei scapa de dureri decat cu altu),iar pt siguranta ta poti verifica si sferele spate

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Lun 03-Mai-2010 20:34

am urmarit si eu problema ta si te-as sfatui sa schimbi intai pompa de frina (se potriveste cea de bx ) iar cu ridicarea an trepte (sacadat) ar trebui sa verifici rulmentii de pe spate de la brate nu de la rotii,nu-ti sta rotile strambe pe spate ?????????

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 04-Mai-2010 00:48

nu mai puneti omul sa schimbe piese ca o va face si poate sa fie de pomana. scenariul este cam asa: daca amaratul ala de furtun de vine de la vas la pompa este fisurat, atunci pompa trage aer; din aceasta cauza servo merge sacadat, masina se ridica in trepte, avand aer in suspensia spate coboara la franare (si coboratul este si mai accentuat daca sunt sferele descarcate pe spate), si mai ales e plauzibil sfaraitul din vasul de lhm. masina fiind din 94-95, inclin sa cred ca are pompa cu 2 circuite, si de aceea e prea putin probabil sa se fi uzat ambele in acelasi timp, si sarind si peste asta, e cam ciudat sa fie uzata toata masina (pompa, rulmenti brate spate, dozator, etc)


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO