Problema la Spatele masinii

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Mickel
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Joi 03-Iun-2010 09:32
Localitate: Sibiu

Problema la Spatele masinii

Mesajde Mickel » Lun 29-Noi-2010 21:31

Acuma 1 saptamana mi s-a spart un furtun de la roata din fata de pe telescop a curs tot uleiul am pus alt ulei si am schimbat furtunul acuma problema e ca merge ok masina dar nu se mai ridica spatele cat trebuie se poate sa fi luat niste aier in timp ce am schimbat furtunul sau ceva de genu ca ea se ridica dar nu destul :) pot sa merg si asa cu ea dar nu e ok si ma gandeam ca e aer pe instalatie va rog ajutatima ca aia de la service au zis ca asa tre sa stea masina dar e joasa si ating cu carligul bordura
Mickel

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

aerisire

Mesajde xxla20 » Lun 29-Noi-2010 23:51

Din cate stiu eu, sistemul hidraulic se cam aeriseste singur, deci nu cred ca ar fi problema cu aerul in instalatie. Restul sistemului se comporta normal? E bine sa dai cat mai multe detalii ca sa te poata ajuta cineva. E hydractive masina? Din pacate nu toate service-urile sunt competente, stiu foarte bine cum e sa mergi cu masina in service avand o problema si sa te intorci cu una in plus. Ce-am spus eu mai sus e doar o parere, dar avem pe-aici colegi foarte priceputi care probabil o sa-ti raspunda in curand. Succes!
p.s. se ridica uniform? sau fata e mai sus decat spatele?
anvelope si jante de vanzare 0740306576
dezmembrari.

Mickel
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Joi 03-Iun-2010 09:32
Localitate: Sibiu

Mesajde Mickel » Mar 30-Noi-2010 15:59

se ridica fata mai in sus ca spatele adica fata se ridica normal iar spatele se ridica cat sa zic 10 cm mai putin ca fata restul sistemului se comporta normal si acuma am observat ca uleiul hidraulic este mai mult decat trebuie sa fie adica depaseste cele doua liniute rosi se poate sa fie si din cauza ca e mai mult ulei?
Mickel

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

aerisire completa

Mesajde xxla20 » Mar 30-Noi-2010 16:15

nu prea cred ca uleiul prea mult ar fi problema, de cate ori ai ridicat coborat masina de cand ai pus uleiul nou in instalatie? fa cateva operatii de ridicare/coborare ca sa fii sigur ca s-a aerisit complet si spune-ne daca ramane problema. cand ai schimbat furtunul ai umblat cumva si la altceva pe-acolo?
p.s. nivelul trebuie verificat cand masina e la maxim ridicata, adica atunci cand e pusa pe treapta de sus, asa ai verificat?
anvelope si jante de vanzare 0740306576

dezmembrari.

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mar 30-Noi-2010 19:01

vezi sa nu fie cumva tija de la corectoru de inaltime blocata sau plasticu ala alb de la corector sarit

Mickel
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Joi 03-Iun-2010 09:32
Localitate: Sibiu

Mesajde Mickel » Mar 30-Noi-2010 19:10

nu e tija m-am uitat acuma atent cu lanterna si am ridicat-o si am coborat masina de 30 de ori si tot la fel daca o salt umpic de spate cu mana se ridica cei 10 centimetri dar usor usor i pierde iarasi acuma am un citroen xantia x1 1800 benzina din 1993 nu stiu exact modelele acestea trebuie sa stea mai coborate de spate si mai ridicate de fata??? cand am schimbat furtunul cei de la peugeot au spus ca nu au umblat la nimic alceva defat am fost langa ei si am vazut ca nu au umblat la nimic spatele cred ca e cam cu 4 5 grade mai jos ca fata
Mickel

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

plan orizontal

Mesajde xxla20 » Mar 30-Noi-2010 21:12

Masina trebuie sa fie "aliniata" ca sa zic asa, nu sa aiba fata mai sus sau mai jos decat spatele, aici trebuie luat in calcul urmatoarele: care parte e mai sus sau mai jos decat normalul, in sensul ca s-ar putea sa fie fata mai sus decat normalul si nu spatele mai jos, atunci ar fi alte probleme. Daca in mod sigur spatele e mai jos decat ar fi normal si ai verificat corectorul de pe spate si e la locul lui, atunci eu zic c-ar mai fi de verificat ce presiune baga pompa hidraulica. Directia/frana functioneaza perfect?Nu fasaie la franare? Cand opresti masina se lasa repede jos? Daca o pui pe ridicare la maximum se ridica de tot? Sau tot asa... spatele mai jos decat fata?
anvelope si jante de vanzare 0740306576

dezmembrari.

Mickel
simpatizant
Mesaje: 27
Membru din: Joi 03-Iun-2010 09:32
Localitate: Sibiu

Mesajde Mickel » Mar 30-Noi-2010 21:34

tot ce ai enumerat sunt excelente daca o pun masina sa se ridice medium se ridica si fata si spatele sus de tot la fel ambele se ridica cand o opresc nu se lasa repede jos dar maine pe zi am sa fac o poza si sa o atasez aici sa vezi despre ce e vorba si am sa si merg la un prieten maine cu saht sa mai verific inca o data tot de la comprese pompa presiune nu stiu ce sa zic se poate sa se fi infundat ceva .... oricum mersi
Mickel

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

corectorul

Mesajde xxla20 » Mar 30-Noi-2010 21:47

Orice verifici sub masina tine cont ca trebuie sa fii neaparat asigurat ca masina nu pica pe tine! Deci daca nu mergi la un service, baga-te in cel mai rau caz intr-un canal sau la o groapa ca sa lucrezi sub ea, nu cumva sa faci miscarile astea in parcare sau stiu eu ce alte locuri de genul! E foarte ciudat ca inainte totul a fost ok si acum ai problema asta, ai mai putea sa cureti filtrele, unii vorbea chiar de colmatare cand nu se ridica spatele si cauta pe forum ca mi se pare ca este cineva la bacau care se pricepe, mai aproape nu stiu daca gasesti. succes!
anvelope si jante de vanzare 0740306576

dezmembrari.

xxla20
pasionat
Mesaje: 136
Membru din: Mie 04-Feb-2009 12:18
Localitate: satu mare

cluj

Mesajde xxla20 » Mie 01-Dec-2010 11:37

scuze, vroiam sa scriu cluj si am scris bacau in postarea anterioara(am mai vorbit cu un coleg de la iasi si de aia), eu zic sa iei legatura cu colegul sandor mihai de la cluj, poate te ajuta el, stiu ca e departe dar el se pricepe la din astea si nu e tot una cand isi baga nasul un incepator sau cand o rezolva un profesionist. Aici ai un topic de-al lui si ii gasesti numarul in semnatura! Succes. http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=10308
anvelope si jante de vanzare 0740306576

dezmembrari.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7665
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 01-Dec-2010 12:37

din ce vad eu aici trebuie reglata inaltimea, si ar fi bine si pe fata si pe spate; atata timp cat isi tine o inaltime constanta, oricare ar fi aia, inseamna ca trebuie doar reglaj. daca ramanea cand sus, cand jos, etc etc... atunci era o problema, dar la tine e doar treaba de reglaj. poti sa faci si tu treaba asta, dar iti trebuie rampa sau canal; exclus elevator! daca vrei sa te apuci singur da-mi de stire si te invat ce si cum.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Re: plan orizontal

Mesajde mist3rm » Sâm 12-Mar-2011 00:58

xxla20 scrie:Masina trebuie sa fie "aliniata" ca sa zic asa, nu sa aiba fata mai sus sau mai jos decat spatele, aici trebuie luat in hidraulica. Directia/frana functioneaza perfect?Nu fasaie la franare? Cand opresti masina se lasa repede jos? Daca o pui pe ridicare la maximum se ridica de tot? Sau tot asa... spatele mai jos decat fata?


Cred ca sunt putin offtopic, insa nu inteleg, masina ar trebui sa se lase pe "pe burta" dupa ce o opresc, ca am si eu probleme cu suspensia, in sensul ca spatele se ridica mai greu, iar dupa ce o ridic se lasa cam greu jos, plus ca nu se lasa jos de tot, practic mai are un pic de suspensie, sper ca se intelege ce spun. Intreb pentru ca xantia mea nu se lasa jos de tot nici daca sta 2 zile nepornita.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7665
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Sâm 12-Mar-2011 01:00

pai cu cat sta mai mult sus, cu atat mai bine. eu am avut una de a stat sus 6 luni nepornita, pana am demolat-o definitiv :shock:
modelele din 93 si o parte din 94 nu au fost dotate cu antisink, si de aia se lasa jos peste noapte sau cand sunt oprite.
[URL=https://datesnow.life]Outstanding casual Dating[/URL]

bebe944
pasionat
Mesaje: 314
Membru din: Joi 10-Feb-2011 18:53
Localitate: Bayern - DE

Mesajde bebe944 » Sâm 12-Mar-2011 10:07

Sa te plingi daca se lasa ,daca nu se lasa e perfect.Eu de cand am luat un XM 2 care nu se lasa nici dupa trei zile ma gandesc ca Xantia sotiei e un pic in neregula daca se lasa dupa o zi...nu de tot dar se lasa, pe cand XM ul nici nu clinteste.Asa ca e perfect daca "nu vrea sa se lase" :D

VALY giurgiu
pasionat
Mesaje: 297
Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
Localitate: giurgiu

Mesajde VALY giurgiu » Sâm 12-Mar-2011 20:26

Michel... cind ai completat uleiul sau inlocuit ai folosit LHM ??? sau alt fel de ulei ??


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187668
    Total subiecte 18616
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11703
    Cel mai nou membru Vertu