Pagina 1 din 1

Pierdere conjunctor

Scris: Vin 11-Feb-2011 21:50
de calul
Buna seara. Sunt proaspatul posesor al unei Xantia 2 cu motor 2.0 HDI, 90cp, 1999, break. Am conjunctorul care pierde ulei LHM pe la capatul opus sferei centrale. As vrea sa stiu daca aceasta pierdere poate provoca o scadere de presiune in sistemul hidraulic care sa ma lase fara frane sau suspensie. Mentionez ca trebuie sa completez cu ulei LHM cam la 2 saptamani pentru a pastra nivelul in rezervorul de LHM. Va multumesc pentru ajutor.

Scris: Vin 11-Feb-2011 22:22
de VALY giurgiu
e posibil sa cedeze oringul ala sau garnitura si pierzi uleiul lhm in cateva minute,atunci ramai fara frane si directie.
bafta multa si repara conjuctorul ca-i mai bn . :wink:

Scris: Vin 11-Feb-2011 23:03
de dj01fad
nu cred ca te lasa asa deodata, ci treptat. si eu zic totusi sa il repari, un oring costa 10 euro doar, iar daca vrei sa iei alt disjunctor, ai grija, pt ca trebuie sa fie de pe o masina fabricata dupa 98.

Scris: Mie 23-Feb-2011 18:05
de dan1972
Eu am patit treaba cu O-ringul ala de la conjunctor, la BX...E urat rau !!! Iti da afara tot LHM-ul in cateva minute....De obicei se intampla treaba asta, cand cineva si-a bagat nasul pe acolo, fara sa stie in ce se baga si a montat un O-ring oarecare...Fara sa stie ca e un O-ring special...dintr-un material special...cu dimensiuni speciale (cu virgula... :D ).
Nici eu la acea vreme nu am luat in seama o mica pierdere pe la acel capac de pe conjunctor....pana a cedat...
Iti recomand sa schimbi cat mai curand acel O-ring, obligatoriu cu unul nou !!! Nu e o operatie extrem de grea, dar iti recomand sa o faci la un atelier specializat in Citroen (nu in alta parte)...pt. ca e o modalitate diferita/bizara de a demonta acel capac...
Colegii de aici de pe forum mai mult ca sigur te vor ajuta daca ii soliciti...

Scris: Mie 23-Feb-2011 18:11
de dan1972
Nu! O-ringul acela nu te poate lasa fara frane si suspensie, decat daca ramai fara LHM...
Daca masina ramane fara frane, mai mult ca sigur ca mai exista o defectiune pe instalatia hidraulica....
Ori pompa hidraulica nu ridica presiune, ori conjunctorul este uzat...
Din cate stiu pe Xantia s-a montat o pompa hidraulica cu compartimente separate pt. servodirectie (6 pistonase parca) si pt. suspensie si frane (doar 2 pistonase).
.........................
Detaliaza un pic...In ce conditii ramane masina fara frane si suspensie ??? Sau doar era o intrebare legata de acel O-ring ?!?