ulei hidraulic iarna
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
ulei hidraulic iarna
buna dimineata
azi de dimineata erau -17 grade cind am pornit masina,dupa 3 minute am vrut sa plec dar directia se misca foarte greu ,mai greu decat o masina fara servo,dupa putin timp a inceput sa se miste mult mai usor,este normal sa lucreze asa cind temperaturile sunt foarte scazute?
apropo pentru cei care au cunostinte mai vaste de spre intretinerea masinilor pe timp de iarna in special pentru citroen sunt bine venite.
multumesc.
azi de dimineata erau -17 grade cind am pornit masina,dupa 3 minute am vrut sa plec dar directia se misca foarte greu ,mai greu decat o masina fara servo,dupa putin timp a inceput sa se miste mult mai usor,este normal sa lucreze asa cind temperaturile sunt foarte scazute?
apropo pentru cei care au cunostinte mai vaste de spre intretinerea masinilor pe timp de iarna in special pentru citroen sunt bine venite.
multumesc.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Verifica pentru inceput starea filtrelor. Mai conteaza si cat de vechi este uleiul, in timp isi pierde calitatiile. Incearca eventual sa faci un test la o reprezentata Citroen, daca sunt seriosi au modalitati sa verifice uleiul.
Si la mine directia e mai dura in primele minute cand e frig, acuma rulez cu Hydrorinçage, s-ar putea sa nu aiba chiar aceleasi calitati ca si LHM-ul
Si la mine directia e mai dura in primele minute cand e frig, acuma rulez cu Hydrorinçage, s-ar putea sa nu aiba chiar aceleasi calitati ca si LHM-ul
Ultima oară modificat Lun 23-Ian-2006 18:48 de către cristian_v, modificat 1 dată în total.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
gabi caragea scrie:ok .sa inteleg ca este ceva normal sa mearga servo mai greu,dar faptul ca se ridica mult mai tirziu ,putem pleca cu masina fara sa implice anumite riscuri?
Cand masina nu e ridicata suspensiile nu functioneaza, eu nu as merge asa cu ea, risti sa deteriorezi suportii pentru blocul hidraulic
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
Re: ulei hidraulic iarna
gabi caragea scrie:apropo pentru cei care au cunostinte mai vaste de spre intretinerea masinilor pe timp de iarna in special pentru citroen sunt bine venite
multumesc.
Nu am cunostinte vaste, dar ca sfaturi:
- foloseste un ulei de motor cu indice de vascozitate redus (5W)
- cantitatea de ulei din blocul motor sa fie aproape de limita de jos pentru a se incalzi cat mai repede
- nu lasa masina sa se incalzeasca mult fara sa rulezi, se incalzeste neuniform (in special transmisia ramane rece), iar in timp ce rulezi se incalzeste mult mai repede decat daca stai cu ea la relanti (cam 80% din uzura unui motor se face cand e rece)
e normal sa mearga mai greu servo si sa se si ridice mai greu la temperaturi scazute. daca tu stii ca ai un ulei cit decit proaspat si curat, nu trebuie sa iti faci griji. oricum, e bine sa astepti sa se ridice de tot inainte sa pleci, esti invatat sa aiba o anumite inaltime si poti fara sa vrei sa lovesti un obstacol pe care il evaluezi ca prea mic sa fie atins in conditii normale. in plus de asta, cilindrii din fata (mai putin la CX) au tampoane de cauciuc sus care se taseaza si farimitele rezultate din ele se imprastie prin instalatie
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@gabi_caragea: NICIODATA sa nu pleci pina masina nu se ridica complet. Risti sa lovesti ceva de dedesubt. Nu stiu cum e la tine, dar eu nu am scut la baia de ulei. Eu baia de ulei n-am atins-o niciodata, dar evacuarea am atins-o de citeva ori, exact din cauza asta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
da am observat ca este destul de jos cind nu este ridicata,chiar azi am fost sa sudez toba de mijloc si am vorbit cu tinichigiul sa ia dimensiuni pentru a face un scut de protectie pentru ca nu am ,oricum este necesar pentru ca baia este din aluminiu.
stie cineva unde pot gasi sfera de pe spate cea din mijloc(am 6 sfere 3f/3s) ca nu am gasit pe eminescu.este de 55 si are o gaura filetata pe mijloc cred ca de 8mm unde se infileteaza o conducta.
stie cineva unde pot gasi sfera de pe spate cea din mijloc(am 6 sfere 3f/3s) ca nu am gasit pe eminescu.este de 55 si are o gaura filetata pe mijloc cred ca de 8mm unde se infileteaza o conducta.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
poti lua una de disjunctor normala si sa o dezumfli de la 63 la 55 (ma rog, se dezumfla complet si dupa aia se reumfla la 55) sau chiar sa o lasi asa, se va dezumfla oricum singura mai devreme sau mai tirziu. iar ca sa nu dai banii degeaba pe una noua, incearca totusi sa o umfli pe aia de pe masina. nu e nici o diferenta intre una noua si una umflata la pres. coresp. decit la numarul de km pe care ii mai poate duce
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
revin cu o precizare, sistemul de la xantia lui gabi e din cel cu sfera in care se insurubeaza direct conducta, deci nu merge o sfera de disjunctor normala. eu am crezut ca e din cel cu piesa intermediara in care se infileteaza sfera intr-o parte si conducta (conductele) in cealalta. greseala mea
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos