Nu tin franele pe spate...
Moderator: Echipa Tehnica
Nu tin franele pe spate...
Salutare. Baieti am o mare problema, nu am frane deloc pe spate. Am schimbat un disc de frana pe dreapta spate si am observat ca nu tinea nici inainte, ca am uitat sa slabesc prizoanele inainte sa ridic masina, si cand dau sa calc frana sa blochez roata , ioc, nimic, se invartea roata. Am aerisit instalatia pe la capurile alea de pe etrieri, dar parca nu am presiune ca lumea, ca stiu ca la alte masini tasneste uleiul( lichidul de frana la alte masini), pe cand la asta doar se prelnge asa finut. Ce poate sa aiba?
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Aerisirea se face cu motorul pornit cu suspensia setata pe maxim si cu pedala de frana apasata (nu trebuie pompat ca la alte masini si daca pui o "caramida" pe pedala poti sa faci si singur toata treaba). Se pune un furtun (de perfuzie) pe surub, se deschide si se lasa sa curga uleiul (intr-un borcan) pana cand nu mai are bule. Se strange surubul si se complecteaza uleiul la nivelul potrivit. (se poate turna inapoi uleiul daca e curat si are culoarea verde deschis - deobicei nu e)
LHM-ul se schimba dupa 40.000km sau 2ani.
LHM-ul se schimba dupa 40.000km sau 2ani.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
mist3rm scrie:De schimbat uleiul nu cred ca a fost schimbat niciodata. Si de asta imi si era si frica sa nu se fi infundat ceva. Trebuie sa ii fac si schimbul de ulei la motor si am sa imi iau si ulei hidraulic sa il schimb, 4 litri din cate stiu.
5-6 litri depinde cum il schimbi. Curata bine si filtrele si corectori de inaltime. Aerisirea franilor lasa dupa ce ai schimbat uleiul si atunci lasa sa curca din tevi cel vechi pana cand vine verde deschis.
Preferabil Total LHM+ (la noi 27ron/litru)
Pentru schimbarea uleiului gasesti un topic mai sus.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"
Am schimbat uleiul hidraulic, la 1.6i au intrat fix 4 litri, am verificat nivelul, cu masina pe pozitia maxima, si plutitorul ala era foarte, foarte putin mai jos de liniuta de sus( asta dupa ce am aerisit franele). Am aerisit franele pe spate( se pot aerisi si pe fata??) pina cand a curs ulei perfect curat. Problema este ca acum tin cat de cat franele pe spate, dar tot nu tin '' suba'' , nu se blocheaza rotile, fata tine perfect, spatele nu prea. Ce ar trebui sa ii mai fac, sa curat? Eu momentan muncesc si urmaresc cam greu forumul, neavand nici internet acasa, asa ca daca nu raspund nu este din causa lipsei interesului. Multumesc
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO