Nu tin franele pe spate...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Nu tin franele pe spate...

Mesajde mist3rm » Lun 29-Aug-2011 14:12

Salutare. Baieti am o mare problema, nu am frane deloc pe spate. Am schimbat un disc de frana pe dreapta spate si am observat ca nu tinea nici inainte, ca am uitat sa slabesc prizoanele inainte sa ridic masina, si cand dau sa calc frana sa blochez roata , ioc, nimic, se invartea roata. Am aerisit instalatia pe la capurile alea de pe etrieri, dar parca nu am presiune ca lumea, ca stiu ca la alte masini tasneste uleiul( lichidul de frana la alte masini), pe cand la asta doar se prelnge asa finut. Ce poate sa aiba?
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 29-Aug-2011 14:40

Nimic anormal. Aerisirea franelor spate se face cu masina pusa pe treapta de inaltime maxima. Cu cat presiunea in cilindrii spate e mai mare, cu atat creste si forta de franare pe spate.

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Lun 29-Aug-2011 21:40

Am inteles. Am sa le mai aerisesc o data cu masina pusa pe ultima treapta, ca ce e drept eu le-am aerisit cu masina pe pozitie normala. Multumiri. am sa revin maine
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Mar 30-Aug-2011 09:42

Aerisirea se face cu motorul pornit cu suspensia setata pe maxim si cu pedala de frana apasata (nu trebuie pompat ca la alte masini si daca pui o "caramida" pe pedala poti sa faci si singur toata treaba). Se pune un furtun (de perfuzie) pe surub, se deschide si se lasa sa curga uleiul (intr-un borcan) pana cand nu mai are bule. Se strange surubul si se complecteaza uleiul la nivelul potrivit. (se poate turna inapoi uleiul daca e curat si are culoarea verde deschis - deobicei nu e)


LHM-ul se schimba dupa 40.000km sau 2ani.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mar 30-Aug-2011 10:20

De schimbat uleiul nu cred ca a fost schimbat niciodata. Si de asta imi si era si frica sa nu se fi infundat ceva. Trebuie sa ii fac si schimbul de ulei la motor si am sa imi iau si ulei hidraulic sa il schimb, 4 litri din cate stiu.
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
cirki
pasionat
Mesaje: 280
Membru din: Lun 09-Noi-2009 23:20
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cirki » Mar 30-Aug-2011 12:37

mist3rm scrie:De schimbat uleiul nu cred ca a fost schimbat niciodata. Si de asta imi si era si frica sa nu se fi infundat ceva. Trebuie sa ii fac si schimbul de ulei la motor si am sa imi iau si ulei hidraulic sa il schimb, 4 litri din cate stiu.


5-6 litri depinde cum il schimbi. Curata bine si filtrele si corectori de inaltime. Aerisirea franilor lasa dupa ce ai schimbat uleiul si atunci lasa sa curca din tevi cel vechi pana cand vine verde deschis.
Preferabil Total LHM+ (la noi 27ron/litru)
Pentru schimbarea uleiului gasesti un topic mai sus.
"Never argue with a fool, they will lower you to their level and then beat you with experience"

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Mie 05-Oct-2011 14:39

Am schimbat uleiul hidraulic, la 1.6i au intrat fix 4 litri, am verificat nivelul, cu masina pe pozitia maxima, si plutitorul ala era foarte, foarte putin mai jos de liniuta de sus( asta dupa ce am aerisit franele). Am aerisit franele pe spate( se pot aerisi si pe fata??) pina cand a curs ulei perfect curat. Problema este ca acum tin cat de cat franele pe spate, dar tot nu tin '' suba'' , nu se blocheaza rotile, fata tine perfect, spatele nu prea. Ce ar trebui sa ii mai fac, sa curat? Eu momentan muncesc si urmaresc cam greu forumul, neavand nici internet acasa, asa ca daca nu raspund nu este din causa lipsei interesului. Multumesc
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 05-Oct-2011 14:56

tin, stai linistit. nu prea poti bloca rotile la xantia, si nu numai. gandeste-te ca spatele franeaza in functie de incarcatura din masina, ca sa tina masina paralele cu pamantul, in timp ce fata opreste masina,
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Mie 05-Oct-2011 15:04

ca sa nu citeasca cineva pe aici si sa puna ulei hidraulic in instalatie, sa ii spunem mai bine pe nume: LHM.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
mist3rm
pasionat
Mesaje: 100
Membru din: Vin 08-Oct-2010 21:22
Localitate: Paris

Mesajde mist3rm » Joi 06-Oct-2011 11:25

Multumiri. Ce e drept, masina franeaza, inainte se lasa de ''bot'' cand franam acum parca nu mai face la fel. LHM, Total am pus, buna observatie :D
cu cat stii mai mult, cu atat iti dai seama ca stii prea putin


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos