Pagina 1 din 1

reglare inaltime fata xantia

Scris: Sâm 29-Oct-2011 10:35
de andrey_o24
Salut toti fanii citroen ! Sunt si eu nou pe aici ! De curand am achizitionat un Citroen Xantia 1.9 x1 td din 95 si l-am luat cu o mica problema :fostul proprietar a umblat la corectoarele de inaltime si a lasat masina mai jos de fata ! cand merg e foarte tare suspensia pe fata ma gandesc ca nu are cursa suficienta ! ma puteti indruma careva cum sa fac sa ridic masina putin mai mult ca sa nu imi rupa spatele MS .Sferele au fost verificate sunt f bune !

Scris: Vin 04-Noi-2011 08:49
de the judge
ai o imagine aici cu corectorul de inaltime. slabesti prinderile de pe bara stabilizatoaresi cu o surubelnita te joci cu corectorul sus jos pina gasesti pozitia convenabila, dupa care strangi prinderile.
Imagine

Scris: Vin 04-Noi-2011 09:53
de kady28
Eu stiam ca ar trebui sa fie 3..4 degete distanta intre aripa si cauciuc...dar m-ar interesa distanta standard de la axul rotii pana la aripa. :?:

Scris: Sâm 03-Dec-2011 08:12
de kady28
Colegi, da ce boala a mai dat in Xantia mea?
Cand ies de la munca o gasesc asa:

Imagine

Daca o pun sa faca genoflexiuni pozitia ei este asa:

Imagine

O sa mai reglez azi inca odata inaltimea pe fata...apropo..si pe fata se regleaza inaltimea in functie de greutate ca pe spate?

Scris: Sâm 03-Dec-2011 11:55
de Mexik
pai eu am reglato cu motorul pornit dupa care am facut ceva genoflectiuni sa vad daca sia mentinut reglajul.tija alba de la corector nui uzata siti sare cumva?

Scris: Sâm 03-Dec-2011 21:52
de e.miron
Pai tu cand esti in masina cu motorul pornit, in instalatie exista o anumita presiune care este ajustata sa sustina greutatea masinii + greutatea soferului. Dupa oprire motor si coborare sofer, presiunea inca exista in instalatie dar masina este brusc usurata de greutatea soferului si atunci e normal sa ridice un pic masina, pt ca presiunea existenta este mai mare decat cea necesara sa sustina masina la inaltimea normala, iar motorul nu mai functioneaza ca sa o ajusteze.
Si daca o gasesti inca asa dupa cateva ore de munca este f bine pt ca inseamna ca instalatia e ok si nu ai scapari pe retur. Dupa ce te sui in ea si pornesti motorul, masina revine la pozitia normala de drum, pt ca presiunea se ajusteaza inca o data dupa greutatea masinii plus a soferului si a eventualilor pasageri/bagaje. Cel mai bine vezi asta daca ai in fata un zid/perete si aprinzi farurile si vezi cum coboara un pic linia farurilor apoi urca inapoi.


Frumoase capacele de la roti. Sunt de la citroen sau generice?

Scris: Sâm 03-Dec-2011 23:52
de kady28
Azi am reglat-o iar...si parca sta mai jos, faza era ca dupa ce plecam de la munca ramanea tot sus...doar daca miscam putin maneta de reglare inaltime cobora. Piesa alba de plastic mi se pare ok...adica am desfacut brida si am miscat de ea. Capacele de la roti sunt generice si am comandat de pe net niste abtibilduri cu sigla Citroen ca in saracia asta de oras nu gasesti nimic :lol: ....cele originale au fost furate sa fie puse la caruta cred :lol: