Pagina 1 din 1
probleme Stop
Scris: Vin 18-Noi-2011 23:47
de Cristi Boc
am un citroen xantia 1.9 td si dak pun in spate 2 persoane, in timp ce merg mi se aprinde becul Stop. se aprinde se stinge depinde de denivelari curba alea alea si chair knd stau pe loc la semafor deciasta numai knd am in spate de la 2 persoane in sus. dc? multumesc
Scris: Sâm 19-Noi-2011 07:27
de hippo
Salut! In primul rand, verifica nivelul de LHM din rezervor.
Scris: Sâm 19-Noi-2011 11:13
de sergiuliku
la stop se mai aprinde un martor de obicei. cel de LHM de ex (!) asta parca ar fi semnul.
Scris: Sâm 19-Noi-2011 15:53
de hippo
In mod normal ar trebui sa fie aprinse "stop" si "!". Ca sa verifici nivelul de LHM, ridici masina pe maxim, apoi te uiti sa vezi daca plutitorul este pozitionat intre cele 2 inele portocalii.
Ceva orientativ, gasesti aici:
http://www.youtube.com/watch?v=nYtgEmvTsRU
Scris: Sâm 19-Noi-2011 19:31
de MARIAN
Scris: Sâm 19-Noi-2011 20:59
de Cristi Boc
DA MERSI am verificat nivelul uleiului lhm este sub nivel cu mult.cat trebuie sa ii bag si trebuie aerisita?si borcanul de apa este golc.ce fel de antigel sa ii bag si dak tre sa golesc instalatia.dak trebuie unde gasesc capacul la radiator k mam tot uitat, nam gasit si am protectii pe dedesupt.citroen xantia 1.9 td break.multumesc
Scris: Sâm 19-Noi-2011 21:03
de Cristi Boc
e complicat citroenul asta, e si prima mea masina, habar nam ce sa ii fac si cum.deci numai stopul se aprinde, si doar knd am prsoane in spate.dar cred k dak ii pun ulei isi revine.
Scris: Sâm 19-Noi-2011 21:35
de e.miron
Antigel completezi direct in borcan. Lasi motorul sa mearga pana cand trece de 80 grade si porneste prima treapta a ventilatoarelor, mai completezi daca e cazul.
Daca nu stii cand a fost schimbat antigelul ultima data, n-ar fi rau sa golesti instalatia si sa pui antigel nou. Cere la magazin antigel pentru motoare din aluminiu. Poate fi si verde, desi in general e roz/rosu.
Trebuie sa te bagi sub masina, dai jos scutul de carton si in stanga jos la radiator in sensul de mers al masinii o sa vezi un robinet micut negru. Rasucesti de el cam jumatate de tura, nu forta ca asta e toata cursa si sa nu-l strici si in acelasi timp tragi usurel de el, trebuie sa iasa cam 5-6 mm. Lasi sa curga tot, apoi strangi robinetul si il impingi inapoi. Umpli pe la borcan. Intra vreo 7-8 litri antigel diluat.
LHM pui pana cand nivelul e intre cele 2 cercuri, la fel cu motorul pornit si ridicat pe maxim. Nu trebuie in principiu aerisita, dar nu strica sa faci un pic de gimnastica de sus pana jos de cateva ori. Inainte de asta, trage cu o seringa din plastic ulei din rezervor si vezi culoarea. Daca e maroniu atunci nu ar strica sa-l schimbi. E simplu de scos rezervorul, spalat bine cu benzina , uscat si pus la loc. Gasesti pe forum indicatii cum sa schimbi uleiul.
Scris: Dum 20-Noi-2011 00:05
de Cristi Boc
mersi mult ptr sfaturi dar mai am o problema nu imi merge aerisirea, caldura deloc.acolo langa ceas imi huruie ceva urat si nu e casetofonul.sa fie senzori sau ventilator?knd am aduso din germania am venit cu ventilatia pornita k era cald aerul cond nu mergea si kn am ajuns in romania nu a mai mers deloc.merge sa schimb antigelu dak nu imi merge ventilatia deloc?la filtrul de aer sau turbo nu situ ce e cutia aia dreptunghiulara neagra furtunul ala gros e rupt si nu stiu cum se numeste sa stiu ce sa caut.deocamdata e reparat cu banda de izolat..multumesc
Scris: Dum 20-Noi-2011 11:40
de MARIAN
Pentru zgomotul de lângã ceas ºi problema cãldurii, citeºte aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/about17666-0-asc-0.html
Pentru furtunul filtrului de aer, ĂŽncearcĂŁ la cei care au anunĂžuri de dezmebrĂŁri pe forumuri
PS: ĂŽncearcĂŁ sĂŁ scrii normal... fĂŁrĂŁ limbajul de tip "chat"!

Scris: Mar 22-Noi-2011 22:52
de Cristi Boc
ok iti multumesc mult.