Garnitura pompa hidraulica

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

GeorgeTudose
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
Localitate: Bucuresti

Garnitura pompa hidraulica

Mesajde GeorgeTudose » Joi 19-Ian-2012 18:48

Salut.

Am rezolvat-o cu electromotorul la Electrica, sa incercam si ceva hidraulica.

Atasez o poza cu pompa hidraulica.
Pierd lichid pe unde am incercuit. Am pus un servetel sa nu murdaresc nimic dar se umple repede cu LHM.

Am acolo vreo garnitura pe care o pot schimba? Pot sa desfac cu incredere? Mi-e teama de ´´capcane´´. Nu vreau sa rup vrep conducta, etc...

Multumesc,
Imagine

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7679
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 20-Ian-2012 01:32

tre' sa desfaci prima data conducta, si ai nevoie de o cheie extraordinara sa faci asta, ca de regula se beleste hexagonul de la conducta; dupa aia poti sa scoti piesa aia afara, dar mare atentie sa nu pierzi arcul din ea. de fapt arcul ramane in pompa, scoti doar capacul, schimbi oringul si pui capacul la loc. oring ar trebui sa gasesti la citroen, iar daca nu, poate ne ajuta careva cu ceva dimensiuni pentru el ca sa iei de la piese auto, ca eu nu le stiu acum.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Vin 20-Ian-2012 09:00

O-ringul are dimensiunea 19x2,4 mm si codul original 402688. Ia-l pe original pt. ca nu orice material rezista la LHM. Vin ambalate cate 5 buc. si-l poti schimba si la celalalt buson de la palierul asta al pompei. Protejeaza alternatorul si sa ai carpe la indemana pt. ca va curge ceva LHM. Succes!

GeorgeTudose
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde GeorgeTudose » Vin 20-Ian-2012 09:10

Ok. Asa o sa incerc sa fac. Ai dreptate (tot timpul ai avut) cu ´´extraordinara cheie´´. E cam usor de stricat piulita de la conducta. Sa incerc usurel, usurel sa nu o termin.

Merci Retro, o sa iau pe original. Asta daca reusesc sa desfac piulita fara s-o stric. Celalalt O-ring l-am schimbat deja si da, am avut nevoie de o carpa sanatoasa. A curs ceva LHM. N-am stiut atunci si am pus un O-ring pe care-l aveam la indemana si se potrivea. Daca reusesc le schimb pe amandoua cu O-ring-uri speciale de LHM.

Revin cu niste poze ca nu am scapat. Mai picura pe la o conducta sub volan. Nu mult, dar totusi...

Multumesc.

cristisimi
simpatizant
Mesaje: 79
Membru din: Sâm 05-Noi-2011 12:09
Localitate: bacau

Mesajde cristisimi » Vin 20-Ian-2012 16:37

si la mine lacrimeaza pe acolo si am fost la Dl.Sandu aici in bacau si a incercat sa desfaca acea conducta cu ''o cheie speciala '' si nu a mers desfacuta :( ...poate ai noroc si merge desfacuta....

GeorgeTudose
simpatizant
Mesaje: 63
Membru din: Lun 07-Sep-2009 08:33
Localitate: Bucuresti

Mesajde GeorgeTudose » Dum 22-Ian-2012 02:55

Bun asa. Cheia speciala n-a mers. Deci trebuie o cheie mai speciala decat cea speciala.

Desi tin tare mult la masina, cred c-o s-o bag la vanzare.

O sa mai intreb pe forum daca ma hotarasc s-o dau. Poate la cineva care ar avea grija de ea...
In Romania, in Bucuresti, rezolvam orice. Aici, in Germania, o cheie speciala ma costa probabil 100 € la Citroen.

Mai vedem...


Merci oricum.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7679
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 22-Ian-2012 10:28

eu daca nu pot sa desfac cu cheia speciala, apelez la un mox smecher care sa prinda cat de cat cu dintii pe toate cele 6 colturi ale piulitei, si merge de fiecare data solutia.

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Dum 22-Ian-2012 12:31

E frustrant sa nu poti inainta cu reparatia pt. o amarata de piulita. Ai mai avea varianta sa sacrifici conducta asta care merge de la pompa la conjunctor. Ori cu una noua ori cu una de la dezmembrari. Daca cauti pe la dezmembrari, cauta una de pe o masina fabricata dupa 09/1996. Dupa ORGA 7252, capatul conductei si racordul s-au modificat, cel dinspre pompa ramanand acelasi. Pt. a le diferentia rapid, modelul nou are un marcaj cu vopsea galbena, atat pe conjunctor cat si pe capatul conductei. Nu renunta, nu-i chiar asa de greu!

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

Mesajde raulolariu » Mie 01-Feb-2012 09:46

am si eu o problema brusc am ramas fara servo directie si cand apas finut fraana se aprinde becul martor lhm pt o secunda apoi se stinge las frana apas pt o sec se aprpinde apoi se stingee apoi pot zine calcat oricat pedala ca nu se mai aprinde dar daca calc dinou aceeasi faza care pot fi cauzele?

Avatar utilizator
hippo
pasionat
Mesaje: 669
Membru din: Joi 06-Noi-2008 07:31
Localitate: Timisoara

Mesajde hippo » Mie 01-Feb-2012 12:28

Salut!
Ai verificat nivelul de LHM conform procedurii (masina ridicata pe maxim, iar discul portocaliu/rosu sa fie intre cele 2 cerculete)?
Toti ziceau ca asta nu se poate face; si a venit unul care habar n-avea ce zic toti, si a facut-o... ;)

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

Mesajde raulolariu » Mie 01-Feb-2012 13:16

da nivelu lhm e bun am ulei destul si problema apare si cand stau pe lok si calc frana

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

Mesajde raulolariu » Mie 01-Feb-2012 20:47

nu mai scrie nimeni!!

Mexik
pasionat
Mesaje: 1334
Membru din: Dum 12-Oct-2008 10:01
Localitate: Brasov
Masina: Citroen c5 hdi
2: Vw t5-2.5tdi
3: Chrysler Grand voyager

Mesajde Mexik » Mie 01-Feb-2012 21:13

lipsa de presiune,pompa servo sau pompa de frana duse,dar pt inceput rezolva oringu de la pompa

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Joi 02-Feb-2012 09:42

raulolariu scrie:nu mai scrie nimeni!!

Ne ĂŽntrebi sau ne obligi sĂŁ nu mai scriem? :razz:

raulolariu
pasionat
Mesaje: 200
Membru din: Mie 07-Dec-2011 13:41
Localitate: timisoara

Mesajde raulolariu » Joi 02-Feb-2012 11:33

Am pus semnu exclamari la sfarsit deci nu am intrebat pe nmn ma miram doar ca umn nu imi dadea un raspuns


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187793
    Total subiecte 18658
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV