Pagina 1 din 2
Garnitura pompa hidraulica
Scris: Joi 19-Ian-2012 18:48
de GeorgeTudose
Salut.
Am rezolvat-o cu electromotorul la Electrica, sa incercam si ceva hidraulica.
Atasez o poza cu pompa hidraulica.
Pierd lichid pe unde am incercuit. Am pus un servetel sa nu murdaresc nimic dar se umple repede cu LHM.
Am acolo vreo garnitura pe care o pot schimba? Pot sa desfac cu incredere? Mi-e teama de ´´capcane´´. Nu vreau sa rup vrep conducta, etc...
Multumesc,

Scris: Vin 20-Ian-2012 01:32
de dj01fad
tre' sa desfaci prima data conducta, si ai nevoie de o cheie extraordinara sa faci asta, ca de regula se beleste hexagonul de la conducta; dupa aia poti sa scoti piesa aia afara, dar mare atentie sa nu pierzi arcul din ea. de fapt arcul ramane in pompa, scoti doar capacul, schimbi oringul si pui capacul la loc. oring ar trebui sa gasesti la citroen, iar daca nu, poate ne ajuta careva cu ceva dimensiuni pentru el ca sa iei de la piese auto, ca eu nu le stiu acum.
Scris: Vin 20-Ian-2012 09:00
de retro
O-ringul are dimensiunea 19x2,4 mm si codul original 402688. Ia-l pe original pt. ca nu orice material rezista la LHM. Vin ambalate cate 5 buc. si-l poti schimba si la celalalt buson de la palierul asta al pompei. Protejeaza alternatorul si sa ai carpe la indemana pt. ca va curge ceva LHM. Succes!
Scris: Vin 20-Ian-2012 09:10
de GeorgeTudose
Ok. Asa o sa incerc sa fac. Ai dreptate (tot timpul ai avut) cu ´´extraordinara cheie´´. E cam usor de stricat piulita de la conducta. Sa incerc usurel, usurel sa nu o termin.
Merci Retro, o sa iau pe original. Asta daca reusesc sa desfac piulita fara s-o stric. Celalalt O-ring l-am schimbat deja si da, am avut nevoie de o carpa sanatoasa. A curs ceva LHM. N-am stiut atunci si am pus un O-ring pe care-l aveam la indemana si se potrivea. Daca reusesc le schimb pe amandoua cu O-ring-uri speciale de LHM.
Revin cu niste poze ca nu am scapat. Mai picura pe la o conducta sub volan. Nu mult, dar totusi...
Multumesc.
Scris: Vin 20-Ian-2012 16:37
de cristisimi
si la mine lacrimeaza pe acolo si am fost la Dl.Sandu aici in bacau si a incercat sa desfaca acea conducta cu ''o cheie speciala '' si nu a mers desfacuta

...poate ai noroc si merge desfacuta....
Scris: Dum 22-Ian-2012 02:55
de GeorgeTudose
Bun asa. Cheia speciala n-a mers. Deci trebuie o cheie mai speciala decat cea speciala.
Desi tin tare mult la masina, cred c-o s-o bag la vanzare.
O sa mai intreb pe forum daca ma hotarasc s-o dau. Poate la cineva care ar avea grija de ea...
In Romania, in Bucuresti, rezolvam orice. Aici, in Germania, o cheie speciala ma costa probabil 100 € la Citroen.
Mai vedem...
Merci oricum.
Scris: Dum 22-Ian-2012 10:28
de dj01fad
eu daca nu pot sa desfac cu cheia speciala, apelez la un mox smecher care sa prinda cat de cat cu dintii pe toate cele 6 colturi ale piulitei, si merge de fiecare data solutia.
Scris: Dum 22-Ian-2012 12:31
de retro
E frustrant sa nu poti inainta cu reparatia pt. o amarata de piulita. Ai mai avea varianta sa sacrifici conducta asta care merge de la pompa la conjunctor. Ori cu una noua ori cu una de la dezmembrari. Daca cauti pe la dezmembrari, cauta una de pe o masina fabricata dupa 09/1996. Dupa ORGA 7252, capatul conductei si racordul s-au modificat, cel dinspre pompa ramanand acelasi. Pt. a le diferentia rapid, modelul nou are un marcaj cu vopsea galbena, atat pe conjunctor cat si pe capatul conductei. Nu renunta, nu-i chiar asa de greu!
Scris: Mie 01-Feb-2012 09:46
de raulolariu
am si eu o problema brusc am ramas fara servo directie si cand apas finut fraana se aprinde becul martor lhm pt o secunda apoi se stinge las frana apas pt o sec se aprpinde apoi se stingee apoi pot zine calcat oricat pedala ca nu se mai aprinde dar daca calc dinou aceeasi faza care pot fi cauzele?
Scris: Mie 01-Feb-2012 12:28
de hippo
Salut!
Ai verificat nivelul de LHM conform procedurii (masina ridicata pe maxim, iar discul portocaliu/rosu sa fie intre cele 2 cerculete)?
Scris: Mie 01-Feb-2012 13:16
de raulolariu
da nivelu lhm e bun am ulei destul si problema apare si cand stau pe lok si calc frana
Scris: Mie 01-Feb-2012 20:47
de raulolariu
nu mai scrie nimeni!!
Scris: Mie 01-Feb-2012 21:13
de Mexik
lipsa de presiune,pompa servo sau pompa de frana duse,dar pt inceput rezolva oringu de la pompa
Scris: Joi 02-Feb-2012 09:42
de MARIAN
raulolariu scrie:nu mai scrie nimeni!!
Ne ĂŽntrebi sau ne obligi sĂŁ nu mai scriem?

Scris: Joi 02-Feb-2012 11:33
de raulolariu
Am pus semnu exclamari la sfarsit deci nu am intrebat pe nmn ma miram doar ca umn nu imi dadea un raspuns