Pagina 1 din 1

fara frana

Scris: Mar 24-Apr-2012 11:45
de sergiuliku
pana acuma nu am avut problema asta, dar in ultimu timp am observat ca daca las masina de seara pana dimineata, dimineata inainte sa ii dau cheie nu mai am frana. E normal asa ceva? eu nu tin minte pana acuma sa fi intampinat aceasta problema

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:01
de dj01fad
incarca sfera de la disjunctor, si cea de pe spate de pe mijlocul puntii. daca nu ai uzura mare la dozator, s-ar putea sa se rezolve. sa aerisesti franele dupa ce faci asta.

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:04
de sergiuliku
problema e ca... sferele au fost incarcate de mai putin de jumate de an...

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:06
de dj01fad
daca ai in jur de 300.000 km, cam ai uzuri la dozator, disjunctor si alte componente, si de aia pierde presiunea. daca e asa... las-o in pace, ca nu prea ai ce sa ii faci. mai exista si posibilitatea sa fi crapat vreo sfera din alea 2 enumerate de mine.

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:10
de sergiuliku
am ~235.000km. problemele enumerate de tine mi le-a zis si benny_merty caruia vreau sa ii si multumesc pe aceasta cale pentru toate sfaturile primite de la el, si a mai adaugat ca ar putea fi bulita sfera centrala de pe spate.
in mers nu am probleme momentan, sper sa nu apare, decat la prima pornire cand frana=0 barat. prima data cand am observat am apasat frana de am crezut ca o rup si deageaba... o sa incerc sa ma descurc pe cat posibil cu frana de mana, dar e cam incomod
si iti multumesc si tie dj pentru raspunsuri 8)
am uitat sa mai mentionez ca un alt efect aparut (cred ca datorita aceluiasi lucru ca si la frane) este faptul ca instant cand opresc masina se lasa jos, nici nu scot bine cheia din contact si masina e la pamant.

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:18
de dj01fad
eeeeeeeee... stai putin, ca asta schimba datele ecuatiei. zi-mi din ce an e masina, si daca ai pompa simpla cu un circuit, sau cu 2 circuite. coboara toata, sau doar fata/ spatele? se pare ca ai o pierdere foarte mare de presiune undeva de pica masina instant.

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:22
de sergiuliku
masina e din 1997
pompa nu stiu de care e. cum pot sa aflu, la ce caracteristici sa ma uit? am aici o poza cu partea superioara de la vasul LHM daca ajuta la ceva http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=16642
si nu sunt sigur, dar cred ca masina se lasa in functie de pozitionare. daca sta cu botu in jos fata nu se lasa decat cand dau cheie zici ca atunci cade toata. spate stiu sigur ca se lasa tot timpul ca se vede cu ochiul liber in oglinda retrovizoare. fata nu sunt 100% sigur dar cred ca nu se lasa tot timpul

Scris: Mar 24-Apr-2012 18:38
de dj01fad
daca e din 97 are 2 circuite. ai o pierdere mare la suspensie si de aia pica jos si nu ai nici frane. cel mai probabil telescop busit... incearca sa tragi retuturile de la alea din fata si sa vezi care curge rau, in pozitie normala cu motorul pornit.

Scris: Mie 25-Apr-2012 18:51
de Rica
aceeasi problema am observat-o si eu cu frana dimineata de ceva vreme dar nu am dat atentie
acum ca am citit aici :cry:
suspensia sta bine spatele mi se pare ca coboara cam repede,adica armez alarma coboara,nu armez sta teapan
dar cand armez coboara decat spatele,fata coboara in timp
e nasol?

Scris: Mie 25-Apr-2012 19:30
de Mexik
pai ce treaba ar avea alarma cu hidraulica?nu vad legatura?

Scris: Mie 25-Apr-2012 21:21
de sergiuliku
probabil e una langa alta si interfereaza :)))))

Scris: Mie 25-Apr-2012 22:47
de Rica
Mexik scrie:pai ce treaba ar avea alarma cu hidraulica?nu vad legatura?

mi se pare ca spatele coboara cand activez alarma
e normal?
nu interfereaza :lol:

Scris: Joi 26-Apr-2012 00:04
de dj01fad
rica, problema asta suna cam a SF :lol:

Scris: Joi 26-Apr-2012 07:37
de Rica
poate :oops:
ma gandeam ca poate comunica alarma cu restul si ii spune ca e asigurata si poate sa coboare
problema e ca nu coboara decat spatele

Scris: Joi 26-Apr-2012 19:11
de georgika1992
Foarte ciudata chestia asta,dar mie mi-se intampla la fel cand pun alarma se lasa de spate:))