Pagina 1 din 2

servodirectia merge sacadat

Scris: Dum 20-Mai-2012 18:30
de Mexik
de vreo 3 zile ma confrunt cu o problema la servodirectie.merge sacadat acum usor acum greu acum iar usor e foarte enervant.aceasi problema am avuto cu prima xantia care avea distribuitor de servo dar asta care o am acum are dublu circuit si nu are distribuitor servo.in prima faza am dat jos vasul lhm si lam curatat perfect,am filtrat lhm-ul desi il schimbasem anu trecut(dar asa sa fiu eu linistit).pompa hidraulica nu cred caar fii ca este noua si are cam 65.000km iar becul de stop se stinge o datacu becul de ulei.ma gandesc sa nu fie conjunctorul sau caseta de directie.ceva pareri?

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:29
de dj01fad
prima data, verifica crucea cardanica din compartimentul motor...

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:31
de Mexik
am schimbato in toamna si e ok,e chestie de hidraulica

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:32
de dj01fad
hmmm... daca esti sigur ca aia este buna, atunci ar trebui sa dai jos pompa si sa desfaci cele 6 capace de la pistonasele circuitului de directie, ca e posibil sa ai vreun arc rupt.

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:35
de Mexik
cum naiba sa se rpa,ca pompa a fost nou nouta cumparata.am pompa veche a masinii care era ok doar sa incerc so pun pe aia ca sa vad carei treaba.dar daca era un arc rupt la pompa banuiesc ca se stingea mai greu becul de stop

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:38
de Mexik
pai la pompa sunt numa 2 pistonase la servodirectie numa alea sa le verific,si mere fara sa dau pompa jos de pe masina :)

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:39
de dj01fad
gresit. la suspensie sunt 2, la servo sunt celelalte 6. daca nu dai pompa jos, nu te baga sa le desfaci ca iti scapa alea de la cele de jos.
totusi, cat de sigur esti ca e buna crucea?
ar mai putea fi si capul rotativ de la caseta...

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:44
de Mexik
crucea e ok,acum o ora mam uitat ca am fost la un gratar si mam bagat sub easi am verificat.pompa o so dau jos nui bai asta desi nu cred cai de acolo banuiesc caseta dar nu stiu daca as putea rezolva problema fara sa dau caseta jos de pe masina.nic te contrazic sunt 6 pistonase pt suspensie si frana si 2 pistonase(cele dinspre fulie) pt servodirectie

Scris: Dum 20-Mai-2012 19:53
de dj01fad
mai uita-te odata la treaba asta!!! daca cumva teva care pleaca de la circuitul cu 2 pistonase merge la servodirectie, este clar ca sunt inversate, si de aia poate sa mearga sacadat! cele 6 sunt pentru directie, iar cele 2 pentru suspensie. odata ridicata masina nu mai consuma presiune, pe cand directia consuma permanent!

Scris: Dum 20-Mai-2012 20:15
de Mexik
o sa studiez desi eu sunt convins ca nui asa,pt ca stiu pompele pe dinafara cat ma inebunit prima xantie,o sa pun pompa veche sa vad ce face si daca face la fel e clar e de la caseta

Scris: Lun 21-Mai-2012 09:16
de Mihai Martian
Salut,

Si eu am patit ceva de genul, la pornire mergea greu si apoi isi revenea.
Am schimbat un furtun, care iesea din pompa si apoi a fost ok. Era spart furtunul si se dezamorsa pompa.

Scris: Lun 21-Mai-2012 09:33
de Mexik
la mine nui cazu sa se dezamorseze ca in prima secunda cum a pornit motorul servo merge dar merge sacadat

Scris: Lun 21-Mai-2012 10:13
de dj01fad
este posibil sa fie si ce a zis mihai, asa ca verifica totusi furtunul care pleaca la pompa, exact la iesirea din vas.
mihai, al tau in ce zona a crapat?

Scris: Lun 21-Mai-2012 10:15
de Mexik
pai nui umed deloc nicaeri e uscat perfect si vreun dop din ce sa faca?

Scris: Lun 21-Mai-2012 10:20
de dj01fad
daca e crapat sus la iesirea din vas nu va fi umed, ca nu are cum... stiu ca ti se pare greu de crezut, dar nu e imposibil, ca au patit-o destul de multi.