Pagina 1 din 3
					
				culoare LHM
				Scris: Mar 22-Mai-2012 07:24
				de kady28
				
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 07:35
				de Rica
				trebuie sa fie verde fosforescent din cate stiu
			 
			
					
				lhm
				Scris: Mar 22-Mai-2012 07:38
				de raulolariu
				cam urata culoarea sigur ai numa lhm nu e combinat cu altceva?
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 07:44
				de Rica
				bere bruna sau vin de buturuga?  

 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 08:39
				de kady28
				
 daca era bere bruna sau suc de butuc demult era golita instalatia. Acu pe bune.. am 9000km de cand e schimbat lhm, cine mi l-a schimbat mi-a pus lhm total..si era verde, mi-a curatat filtrele..spalat rezervoru, etc. Nu e amestecat cu nimic altceva si nici nu am completat 

 
			
					
				ciudat
				Scris: Mar 22-Mai-2012 08:50
				de raulolariu
				mi se pare ciudat ca a capatat o asa culoare la chilometri astia care relativ nu sunt multi ,eu cred ca ar fi necesara schimbarea uleiului pentru linistea ta si siguranta sistemului hidraulic
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 08:51
				de retro
				Clar trebuie schimbat. Cat LHM nou a intrat la schimbul trecut? Cred ca a ramas mult din cel vechi. Au fost date sferele jos? Directia a fost golita? S-a scos si din etrierele de frana?
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 09:14
				de kady28
				Parca vreo 4 litri au intrat, abia luasem masina si nu stiam cu ce se mananca  

  Sferele au fost date jos toate ca erau sparte vreo 2 dar la etrieri si directie nu-mi aduc aminte sa se fi umblat 

 ..cel putin la etrieri am mai aerisit eu cu taicamiu si am mai lasat sa curga "otrava" dar la directie abia acu aflu.
 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 19:33
				de abarth_mcm
				Ala seamana mult de tot cu H46. Sigur e LHM? ca nu prea arata a fi..chiar daca ai avea instalatia fffff muradara..tot ar fi un verde  inchis murdar..dar verde !
Chiar H46 fiind si combinat cu ceva LHM (nu f mult), tot trebuia sa aiba o tenta de verde...
 Stiu din experienta ce am scris mai sus.
Eu zic ca la cum arata, nu cred ca ai strop de lhm in instalatie...nu o fi H46, dar LHM sigur nu e, ci cu totul alt ulei.
E de asteptat sa nu ai un verde fosforescent datorita mizerii care se tot depune in instalat, dar verde ar trebui sa fie !
Sfat: da jos vasul de LHM, spala f bine vasul si poi pune ulei curat.
Chiar si asa, tot iti va ramane unel vechi in instalatie, dar e mai ok. Sa te chinui sa scoti  mai mult ulei, (gen din etriere, furtune, etc) itiia mai mult timp.
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 20:12
				de dj01fad
				sau ATF...
ciudata culoare, nu pare a fi lhm!
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 20:19
				de Mexik
				nici al meu dunpa 65mii nu arata asa urat,eu am cumparat lhm de la omv si e bun
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 20:36
				de kady28
				Da m-ati bagat in boala acu 

 .... Am gasit un tutorial aici pe forum cu schimbatu LHM dar nu prea stiu cum sa-l scot pe ala din servodirectie. Cumva tre sa fie virat maxim dreapta? Si tre sa scot toate sferele..adica toate 6?
Si intrebarea intrebatoare ca toata ziua am citit pe forum si inca nush ce marca sa pun 

  omv? Total?...desi cred ca o sa pun orice altceva in afara de total ca am vazut cu ochii mei ca era verde cand a fost pus...si acu e cacaniu 

 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 21:28
				de abarth_mcm
				ciudat....daca tu zici sigur ca ai pus LHM..nu prea avea cum sa ajunga la culoarea aceea...
OMV e un ulei bun si foloseste cu incredere.
Daca nici nu prea ai mare experienta cu hidraulica, iti recomand sa scoti doar uleiul din vas(cu masina lasata pe burta) si sa pui altul si asta e tot ! Totusi, curata si vasul ca sigur e murdar.
Intr-adevar..ar trebui sa scoti si ce ramane in furtune....de la frana..etc..dar oricum orice ai face nu o sa poti scoate niciodata tot uleiul, asa ca...nu cred ca se merita efortul, mai ales daca nu ai ceva experienta.
			 
			
					
				
				Scris: Mar 22-Mai-2012 21:30
				de Rica
				eu am OMV si e verde  

 
			
					
				
				Scris: Mie 23-Mai-2012 06:07
				de e.miron
				E LHM  doar ca cel dinainte probabil ca nu a fost schimbat niciodata si instalatia a fost f murdara . Dã vasul jos.  Spala sitele su vasul cu benzina pâna ramâne lunã ºi apoi pune ulei nou.