flanse amortizor
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 28
- Membru din: Mie 11-Noi-2009 19:14
- Localitate: ms
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Ai de capu meu, o intrebare putin offtopic: Se pot verifica flansele ? ca sa evit sa-mi iasa prin capota vreodata
Colegu' uite aici un tutorial in franceza pt inlocuirea falnsei:
http://xantia2.voila.net/changement_dome.htm
Colegu' uite aici un tutorial in franceza pt inlocuirea falnsei:
http://xantia2.voila.net/changement_dome.htm
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
Din cate se vede in foto din cauza ruginei .De verificat vizual daca nu este rugina pe flansa. Si pentru toti colegii cu xantia la un interval de un an sa ungeti flansa cu vaselina la baza ei sau juma de an de pus ulei .Si cel mai important sa fie sferele incarcate corespunzator sa nu ramana azot in ele mai putin de jumatate din presiune.
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- simpatizant
- Mesaje: 28
- Membru din: Mie 11-Noi-2009 19:14
- Localitate: ms
-
- pasionat
- Mesaje: 1050
- Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
- Localitate: Sibiu Cisnadie
-
- pasionat
- Mesaje: 368
- Membru din: Mie 14-Dec-2011 14:08
- Localitate: Ploiesti
am schimbat si eu una acum un an jumate...preventiv ca avea toata baza de cauciuc mancata si era si rugina o groaza....cealalta cred ca fusese schimbata ca era muuuuuuult mai noua....oricum, e bine de verificat la baza de 2 ori pe an, si mai unge cu un spray cu ulei pe acolo. Am luat-o de la dezmembrari si mi-au montat-o tot ei in service-ul propriu....toata treaba a durat vreo ora.
- bereczky_sandor
- pasionat
- Mesaje: 550
- Membru din: Sâm 16-Apr-2011 17:40
- Localitate: Tirgu Mures
- Contact:
-
- simpatizant
- Mesaje: 39
- Membru din: Joi 14-Iun-2012 08:21
- Localitate: Sibiu
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7663
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: GB
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pot sa bata, dar asta daca sunt chiar pe duca. salta capota, si cu masina pe pozitia normala si cu rotile drepte, tragi o sfoara peste buzle aripilor din stanga in dreapta, peste suruburile de sus ale flanselor. daca capacele alea de la piulite sunt sub sfoara, cel mai probabil sunt ok flansele. daca vreuna din ele atinge, e cam pe duca.
mai verifica si bucsa din dreapta de la caseta de directie, si bucsele care leaga pistonul de forta de caseta de directie.
mai verifica si bucsa din dreapta de la caseta de directie, si bucsele care leaga pistonul de forta de caseta de directie.
aceeasi problema am avut-o si eu, tot pe dreapta, probabil ca aici motorul cantareste mai mult decat cutia care e pe stanga, sau drumul are mai multe denivelari pe dreapta sau e coincidenta sau toate la un loc sau doar doua din ele in diferite combinatii.
flansa are doua parti metalice una exterioara, alta interioara, unite prin cauciuc. cand cauciucul se rupe, telescopul iese prin capota, si intr-adevar, da troncane - destul de tare si evident tardiv si inutil pentru proprietar. solutia tehnica aleasa de constructor este confortabila pentru pasageri dar potential catastrofala daca defectiunea apare la viteza. oricum proiectantului nu i-a fost cred prea bine cand au inceput sa iasa prin capota telescoapele, sau poate ca ei respecte foarte strict operatiunule de intretinere si termenele lor si atunci problema are pentru ei importanta mica (ei adica salbaticii astia de capitalisti )
flansa are doua parti metalice una exterioara, alta interioara, unite prin cauciuc. cand cauciucul se rupe, telescopul iese prin capota, si intr-adevar, da troncane - destul de tare si evident tardiv si inutil pentru proprietar. solutia tehnica aleasa de constructor este confortabila pentru pasageri dar potential catastrofala daca defectiunea apare la viteza. oricum proiectantului nu i-a fost cred prea bine cand au inceput sa iasa prin capota telescoapele, sau poate ca ei respecte foarte strict operatiunule de intretinere si termenele lor si atunci problema are pentru ei importanta mica (ei adica salbaticii astia de capitalisti )
am avut si eu probleme de genu....de 2 ori chiar pe fiecare parte....si am rezolvat usor...am pus o bucata de lant mai sanatos pe fiecare parte prins in suruburile de la flansa... cam tiganesc dar foarte bun... mi s a rupt odata in severin... si cu ea rupta am venit pana in bucuresti fara probleme...si nici nu mi a mai strambat capota....recomand la toti aceasta improvizatie....
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187757
Total subiecte 18618
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos