Coboara prea repede masina

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Coboara prea repede masina

Mesajde florin_budea » Vin 31-Mar-2006 14:15

Practic ,maneta de coborare si ridicare a masini(din habitat), ce actioneaza ea defapt ? Eu cred ca asta este cauza coborari prea repede a suspensiilor , Pierd pe undeva presiune deoarece pompa tacane prea des la cc 4 sec. Masina mea de piese de schimb coborea foarte greu, si la o ora cand era oprita masina ea nu pierdea prea mult din inaltime . Merita sa schimb de la una la alta maneta cu toate schecheriile ei . Cine ma poate ajuta in privinta asta.(Uleiul hidraulic este la nivel)

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 31-Mar-2006 14:29

de vina sint uzurile ce apar in instalatie cu timpul, in nici un caz tija de comanda. cel mai repede verifica sfera de la disjunctor, si dupa caz vezi cum se comporta. despre celelalte sfere ai idee daca sint bune? ce ulei folosesti?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 04-Apr-2006 10:04

Uleiul este cel indicat de masina LHM de la TOTAL , sfera centrala este dupa cealalta masina , si ea tinea sus garda mai mult timp

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 04-Apr-2006 10:32

Intradevar este si uzura in timp a instalatiei, dar logic ce influenta are o sfera dupa cate am inteles rolul ei este numai de a amortiza socurile , sferele centrale ?(nu stiu), daca este mai golita o sfera pe instalatie este mai mult ulei pentru ca trebuie umplut cumva golul care il face gazul din sfera lipsa( membrana se deplaseaza instre spatiul cu gaz mai mult afectand amortizarea ), in concluzie sferele nu au influenta asa mare la cobararea masini , nu prea cunosc termenii de mecanica, dar eu cred ca ori 'telescoapele' scapa presiune, pe retur normal cad masina stationeaza cu motorul pornit (la fiecare 'telescop') nu are voie sa curga ulei prea mult mai nimic practic , (avand in vedere ca masini se ridica foarte repede in cc (cel mult) 10 sec ),daca ar pierde aici presiune masina s-ar ridica greu in concluzie 'telescoapele' sunt bune. Deci presiune se pierde inaite de 'telescoape'. Daca masina este oprita si deplasam maneta de coborare a masini inspre coborare abservam ca masina coboara repere deci asta ma face sa cred ca problema este undeva aici.

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

h

Mesajde Teo-Onesti » Mar 04-Apr-2006 11:32

Daca masina aia pe care o ai de piese zici ca "cobora" mai greu,cel mai bine e sa iei pompa de frana de la ea si sa o pui pe masina ta.
Ultima oară modificat Mar 04-Apr-2006 13:37 de către Teo-Onesti, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 04-Apr-2006 13:22

Posibil ca pompa de franare, la viteze mari imi cam da emotie oprirea, vezi din cauza asta ar trebui sa-mi iau C5, sistemele sunt independente, in consecinta iti seama mai usor de cauza. Sa afecteze asa de mult asta 'coborarea' la stationare :?:

Avatar utilizator
Teo-Onesti
pasionat
Mesaje: 514
Membru din: Lun 11-Apr-2005 13:46
Localitate: Onesti(Bacau)

f

Mesajde Teo-Onesti » Mar 04-Apr-2006 13:37

Pompa de frana scapa presiune ceea ce duce la coborarea masinii,mai ales a partii din spate.E o problema f. des intalnita la masinile cu hidraulic...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 04-Apr-2006 21:59

la xantia nu prea ma pricep, dar cred ca are ceva legatura cu bx si cx. nu credeti ca ar putea sa fie de la vana de securitate?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187760
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos