Pagina 1 din 1
Coboara prea repede masina
Scris: Vin 31-Mar-2006 14:15
de florin_budea
Practic ,maneta de coborare si ridicare a masini(din habitat), ce actioneaza ea defapt ? Eu cred ca asta este cauza coborari prea repede a suspensiilor , Pierd pe undeva presiune deoarece pompa tacane prea des la cc 4 sec. Masina mea de piese de schimb coborea foarte greu, si la o ora cand era oprita masina ea nu pierdea prea mult din inaltime . Merita sa schimb de la una la alta maneta cu toate schecheriile ei . Cine ma poate ajuta in privinta asta.(Uleiul hidraulic este la nivel)
Scris: Vin 31-Mar-2006 14:29
de khan
de vina sint uzurile ce apar in instalatie cu timpul, in nici un caz tija de comanda. cel mai repede verifica sfera de la disjunctor, si dupa caz vezi cum se comporta. despre celelalte sfere ai idee daca sint bune? ce ulei folosesti?
Scris: Mar 04-Apr-2006 10:04
de florin_budea
Uleiul este cel indicat de masina LHM de la TOTAL , sfera centrala este dupa cealalta masina , si ea tinea sus garda mai mult timp
Scris: Mar 04-Apr-2006 10:32
de florin_budea
Intradevar este si uzura in timp a instalatiei, dar logic ce influenta are o sfera dupa cate am inteles rolul ei este numai de a amortiza socurile , sferele centrale ?(nu stiu), daca este mai golita o sfera pe instalatie este mai mult ulei pentru ca trebuie umplut cumva golul care il face gazul din sfera lipsa( membrana se deplaseaza instre spatiul cu gaz mai mult afectand amortizarea ), in concluzie sferele nu au influenta asa mare la cobararea masini , nu prea cunosc termenii de mecanica, dar eu cred ca ori 'telescoapele' scapa presiune, pe retur normal cad masina stationeaza cu motorul pornit (la fiecare 'telescop') nu are voie sa curga ulei prea mult mai nimic practic , (avand in vedere ca masini se ridica foarte repede in cc (cel mult) 10 sec ),daca ar pierde aici presiune masina s-ar ridica greu in concluzie 'telescoapele' sunt bune. Deci presiune se pierde inaite de 'telescoape'. Daca masina este oprita si deplasam maneta de coborare a masini inspre coborare abservam ca masina coboara repere deci asta ma face sa cred ca problema este undeva aici.
h
Scris: Mar 04-Apr-2006 11:32
de Teo-Onesti
Daca masina aia pe care o ai de piese zici ca "cobora" mai greu,cel mai bine e sa iei pompa de frana de la ea si sa o pui pe masina ta.
Scris: Mar 04-Apr-2006 13:22
de florin_budea
Posibil ca pompa de franare, la viteze mari imi cam da emotie oprirea, vezi din cauza asta ar trebui sa-mi iau C5, sistemele sunt independente, in consecinta iti seama mai usor de cauza. Sa afecteze asa de mult asta 'coborarea' la stationare

f
Scris: Mar 04-Apr-2006 13:37
de Teo-Onesti
Pompa de frana scapa presiune ceea ce duce la coborarea masinii,mai ales a partii din spate.E o problema f. des intalnita la masinile cu hidraulic...
Scris: Mar 04-Apr-2006 21:59
de dj01fad
la xantia nu prea ma pricep, dar cred ca are ceva legatura cu bx si cx. nu credeti ca ar putea sa fie de la vana de securitate?