Furtun retur gros

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Furtun retur gros

Mesajde lehelc » Lun 02-Sep-2013 19:14

Salutare,

Aveti posibilitate sa masurati returul gros pe interior? Din cate am vazut e crapat sau dezlipit inainte de curba de la vas la imbinarea de sus. Ma gandeam sa tai furtunul putin mai sus (1-2 cm) si sa pun o conducta metalica, care sa junga pana la prima imbinare din lateral (sper sa am scurgerea sus, si nu si in alta parte...).

In concluzie, pentru aceasta manevra as dori sa stiu marimea pe interior a furtunului, nu am curaj sa desfac si sa mai masor, nu cumva sa se rupa de tot...

Multumesc!

vasyle
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Dum 14-Apr-2013 13:12
Localitate: sibiu.SAT NOU

Mesajde vasyle » Lun 02-Sep-2013 19:39

Taie furtunul si inhibĂŁ cu ceva de demensiunea de interior nu ai probleme ca la mine au fost rupte toate si le am ĂŽmbinat si nu am probleme sint doar retururi nu mentine presiune

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Mar 03-Sep-2013 20:05

da...asta am descris mai sus ca vreau sa fac...insa intrebarea ramane....

sunt interesat de dimensiunile interioare a furtunului in partea de sus si de cele din lateral care intra in furtun(daca este diferenta...)

vasyle
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Dum 14-Apr-2013 13:12
Localitate: sibiu.SAT NOU

Mesajde vasyle » Mie 04-Sep-2013 20:36

deci furtunul gos de retur daca te uiti mai jos dar trebuie sa dai vasul jos lhm si ai sa vezi ca se leaga cu alte furtune printrun repartitor un fel de teu cu mai multe iesiri iar dedesupt invelisul de plastic are niste tevi sa zic din plastic de o dimensiune de circa 1cm furtunul gros iar celelalte mai subtiri nu are importanta grosimea doar sa le inadesti intre ele.am sa pun o poza ca sa ai ideie

vasyle
just curious
Mesaje: 19
Membru din: Dum 14-Apr-2013 13:12
Localitate: sibiu.SAT NOU

Mesajde vasyle » Mie 04-Sep-2013 20:38

deci furtunul gos de retur daca te uiti mai jos dar trebuie sa dai vasul jos lhm si ai sa vezi ca se leaga cu alte furtune printrun repartitor un fel de teu cu mai multe iesiri iar dedesupt invelisul de plastic are niste tevi sa zic din plastic de o dimensiune de circa 1cm furtunul gros iar celelalte mai subtiri nu are importanta grosimea doar sa le inadesti intre ele.am sa pun o poza ca sa ai ideie

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Mie 04-Sep-2013 21:58

Da...stiu bine ce am de facut, dar inainte sa ma apuc ar fi bine sa stiu ce diametru trebuie sa aibe conducta pregatita pentru lucrare.

Am intrebat si furtunele care intra in acest retur din lateral, pentru ca nu am de unde sa stiu daca este crapat doar la gulerul de sus (sus sigur e, pt ca se vede) si nu as vrea sa desfac de 2 ori...

lehelc
simpatizant
Mesaje: 78
Membru din: Mar 29-Noi-2011 17:14
Localitate: Timisoara

Mesajde lehelc » Lun 09-Sep-2013 22:47

chiar nu are nimeni posibilitate sa masoare interiorul acelui furtun?

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7663
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 09-Sep-2013 23:26

ca sa masori interiorul acelui furtun, trebuie sa il tai. unde intra in vas e mai gros, deci... nu are relevanta.
fa alta treaba. piesa aia neagra in care se aduna furtunele se poate modifica. invelisul ala negru, este doar un invelis, si poti sa il demolezi linistit cu un cutter sau ceva de genul. apoi, o sa gasesti sub ea o piesa alba, in care sunt infipte cele 4-5 capete de furtun, sau cate or fi. daca desfaci piesa aia, poti apoi sa te apuci si sa schimbi fiecare bucata de furtun care este imbatranita...
daca tin bine minte, acolo ai asa: returul de la disjunctor de jos in sus, pe lateral ai retururile de la suspensia fata, apoi suspensia spate, apoi servodirectia, apoi in sus vine in vas.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Valentin Sandu
pasionat
Mesaje: 356
Membru din: Dum 16-Mar-2008 15:55
Localitate: Bacau Str. mioritei Nr. 1

furtune

Mesajde Valentin Sandu » Mar 10-Sep-2013 17:17

Furtunul care merge la D.C si la caseta este de 7,5mm ,care intra in rezervorul hidraulic este de 10mm.Furtunul care vine de la pompa hidraulica este de 10 mm iar capatul care intra in rezervorul hidraulic este de 12mm,Cind se rup furtunele care duc la caseta ,la D.C si la cele doua conducte metalice de 3,5mm se inlocuieste cu un distribuitor facut din aluminiu special pentru acesta.Daca vreti mai multe informatii sunatima si va spun .0744 864606 .Cotele la furtune sunt pentru interior
Atelier reparatii Citroen, PM pt detalii


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187757
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos