Pagina 1 din 2
					
				dupa oprire coborire prea repede
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:28
				de gabi caragea
				salutare
m-am cam saturat sa astept sa se ridice dupa fiecare oprire fie ea si de 10 minute,aveti idee ce este si cum se poate rezolva acesta problema,deja a devenit enervanta.
multumesc
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:34
				de editza
				Se poate rezolva. 
Mai exact se pot diagnostica eventualele pierderi din instalatie.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:37
				de gabi caragea
				pierderi nu sunt,mai am ceva probleme cu corectoarewle de inaltime au ceva joc dar am inteles de la cristi ca se pot rezolva poate de aceea este si rigida suspensia,deci ulei nu pierd ce mai poate fi ??
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:44
				de editza
				Pierderi insemnand si pierderile de presiune. Pai vorbeste cu Cristi ca el e specialistul in asa ceva.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:46
				de gabi caragea
				aha de presiune,dar daca este dozatorul ,poate sa aiba el vreo vina se poate repara sau pune de la alta masina?
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 11:56
				de khan
				daca vrei ca totul sa mearga ok ar trebui sa faci o verificare amanuntita si apoi o lista de componente NOI de schimbat, pe cele SH nu prea poti conta din pacate decit daca ai posibilitatea sa le verifici inainte de a le cumpara, si cu toate astea nu stii cit te vor mai tine, chiar daca la data cumpararii par in regula. pe scurt, cred ca e investitie de anvergura, cu costuri mari si greu de evaluat de la distanta, dar eu unul as pune pe lista aia in ordine doseur frina, pompa, disjunctor, supape sfera a treia de pe fiecare punte (nu mai stiu daca e hydractive), corectoare, distribuitor si melc servodirectie, cilindrii fata, vana de securitate. desigur, se elimina din ce am scris mai sus fiecare piesa care e testata si e in parametrii
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:02
				de gabi caragea
				multumesc frumos pentru informatii,dar tot nu am aflat daca se poate pune dozator si de la alt model ,probabil mai ieftin ca la xantia este destul de scump.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:04
				de khan
				dozatoarele au toate cam acelasi pret, difera f putin intre ele constructiv, indiferent ca sint pentru CX sau BX sau XM sau Xantia, deci de aici nici o economie
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:07
				de gabi caragea
				adica toate se invirt pe la 1000 de euro??asa am inteles ca costa,este adevarat? eu am gasit o xantia la brasov si dadusem comanda sa demonteze ceva piese de pe ea dar omul nu a mai dat nici un semn de viata si acum caut alternative.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:13
				de khan
				1000 EU? cred ca e vreo 300, nu 1000, sau daca vrei mai ieftin iei de la peiades.uk un doseur reconditionat (atentie, nu e nou dar are 2 ani garantie) si costa vreo 80 de Lire sterline + posta. tot acolo mai gasesti si toate celelalte piese de care ziceam, tot reconditionate, dar cred ca daca le iei de acolo pe toate costa cam mult vama la noi si nu stiu daca se mai merita. ar trebui sa mergi la o posta care are si vama (e una prin ghencea, una pe la bucur obor, cauta pe site-ul postei si vezi exact care unde sint) si sa vezi exact cit ar costa vama
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:16
				de WLD
				un dozator nou de BX e 650RON + TVA la ATS.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:20
				de gabi caragea
				si se potriveste la mine fara modificari si alte chestii??
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:21
				de gabi caragea
				probabil pompa era de 1000 de euro
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:25
				de WLD
				se potriveste, dar preferabil comanzi unul de Xantia. Difera compensarea franarii spate, iar diferenta de pret nu poate fi prea mare.
			 
			
					
				
				Scris: Lun 15-Mai-2006 12:39
				de gabi caragea
				ok multumesc frumos