Pagina 1 din 1
probleme directie ---volan merge greu
Scris: Mie 21-Mai-2014 11:59
de peter_2000
salut
urmatoara problema :
directia mergea greu ceva vreme ,am dus-o la un mecanic , schimbat garnituri caseta directie ,cam 2 saptamini parea ok ,cu toate ca prin demontarea si remontarea volanului ,imi atinge butoanele de semnalizare ,in fine.
a tinut oarecum cam 3 saptamini ,urma sa ma duc sa ii fac geometria cind a picat din nou directia ,la fel de dur de manevrat volanul.
am fost la Antim 19 si se pare ca pompa ar putea fi cauza ,vineri ma duc sa gasesc unde este problema reala .
stiti cumva unde se reconditioneaza convenabil o pompa servo-directie ?
la o firma din bucuresti au cerut pe o pompa reconditionata 650 de ron .
multumesc anticipat pentru sfaturi si propuneri .
Scris: Mie 21-Mai-2014 16:36
de dj01fad
din ce an este masina?
daca este s1 pana in 94 (adica pompa cu un singur circuit), e posibil sa ai distribuitorul hidraulic de servo/suspensie zapacit'
daca este cu pompa cu 2 circuite, este destul de posibil sa ai teava de presiune infundata - am patit asta chiar ieri (mai exact la articulatia din cauciuc). cum anume merge greu? poti sa ai si crucea cardanica din compartimentul motor ruginita si sa blocheze; ridici masina de fata si vezi daca se invarte greu si in suturi volanul.
pompa se strica FOARTE GREU. poate doar sa se rupa arcurile de la pi, dar eu pompa uzata care sa nu mai bage presiune nu am gasit pana acum. pe de alta parte, pompele nu se pot reconditiona. poate doar sa schimbi garniturile de la capace, iar un set de garnituri de etansare costa cateva zeci de lei!
daca ai teava aia infundata, se incinge tare uleiul hidraulic, si foarte repede!
Scris: Joi 22-Mai-2014 08:35
de peter_2000
salut
ma bucura stirea ca pompa de servo directie se poate strica foarte greu .
deci masina este din 1993 fabricata ,inmatriculata 1 oara in 1994 ,cine sa uitat la pompa a zis ca are 2 camere ,nu stiu ce inseamna asta .
mentionez ca uleiul lhm nu l-am schimbat complet din mai 2007 ,a mai avut pierderi pe la disjungtor cred si in perioada aceasta de 7 ani am mai completat ,cred ca 1 litru sau 1 ,5lL
mulumesc de sfat
Scris: Vin 23-Mai-2014 12:37
de cristi_s
Daca pe undeva pe langa disjunctor se afla cumva piesa asta (dar de culoare neagra)
http://i139.photobucket.com/albums/q312 ... G_2328.jpg poti sa incepi sa cauti alta si sa o schimbi.

Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
Scris: Vin 23-Mai-2014 21:41
de peter_2000
deci disjunctorul este negru ,mai jos poze :
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
se pare ca problema este crucea cardanica .
cred ca intuiesc ca mecanicul a schimbat garnituri caseta directie si a observat pb e la l;a cruce cardanica ,a unso ,ceva lichid lubrificant si a tinut vreo 2 saptamini ok.
ma costa inlocuirea cu tot cu piesa 290 ron .sper sa fie ok masina dupa .
Scris: Lun 26-Mai-2014 21:57
de peter_2000
am luat masina de la reparat ,a fost intradevar crucea cardanica problema ,era gripata , a fost inlocuita .este ok acum,se poate inchide topicul.
multumesc de sprijin la toata lumea