Pagina 1 din 1
					
				probleme  directie  ---volan merge greu
				Scris: Mie 21-Mai-2014 11:59
				de peter_2000
				salut  
urmatoara problema : 
directia mergea greu ceva vreme  ,am dus-o la un mecanic  ,  schimbat garnituri caseta directie   ,cam 2 saptamini  parea ok  ,cu toate ca prin demontarea     si remontarea volanului  ,imi atinge   butoanele  de semnalizare ,in fine.
a tinut oarecum cam  3 saptamini   ,urma sa  ma duc  sa ii fac  geometria cind  a picat  din  nou directia  ,la fel de dur de manevrat  volanul.
am fost la   Antim 19  si   se pare ca  pompa ar putea fi  cauza ,vineri   ma duc sa gasesc  unde este   problema reala .
stiti cumva  unde se reconditioneaza   convenabil o pompa servo-directie    ?
la o firma  din bucuresti  au cerut  pe o pompa reconditionata  650 de  ron   .
multumesc anticipat   pentru  sfaturi  si propuneri  .
			 
			
					
				
				Scris: Mie 21-Mai-2014 16:36
				de dj01fad
				din ce an este masina? 
daca este s1 pana in 94 (adica pompa cu un singur circuit), e posibil sa ai distribuitorul hidraulic de servo/suspensie zapacit'
daca este cu pompa cu 2 circuite, este destul de posibil sa ai teava de presiune infundata - am patit asta chiar ieri (mai exact la articulatia din cauciuc). cum anume merge greu? poti sa ai si crucea cardanica din compartimentul motor ruginita si sa blocheze; ridici masina de fata si vezi daca se invarte greu si in suturi volanul. 
pompa se strica FOARTE GREU. poate doar sa se rupa arcurile de la pi, dar eu pompa uzata care sa nu mai bage presiune nu am gasit pana acum. pe de alta parte, pompele nu se pot reconditiona. poate doar sa schimbi garniturile de la capace, iar un set de garnituri de etansare costa cateva zeci de lei!
daca ai teava aia infundata, se incinge tare uleiul hidraulic, si foarte repede!
			 
			
					
				
				Scris: Joi 22-Mai-2014 08:35
				de peter_2000
				salut 
ma bucura stirea ca pompa de servo directie   se poate strica foarte greu .
deci masina este din  1993 fabricata ,inmatriculata  1 oara in 1994 ,cine sa uitat la pompa a   zis ca are  2 camere  ,nu stiu ce inseamna asta .
mentionez  ca uleiul lhm nu l-am schimbat complet din  mai 2007 ,a  mai avut pierderi pe la  disjungtor  cred  si in perioada aceasta de  7 ani am mai completat  ,cred ca  1 litru sau  1 ,5lL
mulumesc  de  sfat
			 
			
					
				
				Scris: Vin 23-Mai-2014 12:37
				de cristi_s
				Daca pe undeva pe langa disjunctor se afla cumva piesa asta (dar de culoare neagra) 
http://i139.photobucket.com/albums/q312 ... G_2328.jpg poti sa incepi sa cauti alta si sa o schimbi.  

 Din pacate kit de reparatie nu se mai fabrica. Eu sunt deja cred la al cincilea distribuitor (second hand) schimbate din 2009 pana in prezent. Fie curg (majoritatea) dupa un timp, fie am ramas fara servodirectie subit.
 
			
					
				
				Scris: Vin 23-Mai-2014 21:41
				de peter_2000
				deci  disjunctorul este  negru  ,mai  jos poze :
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3aURv ... sp=sharing
se pare ca  problema este  crucea cardanica .
cred ca  intuiesc ca mecanicul   a schimbat  garnituri  caseta  directie   si  a observat  pb  e la  l;a cruce cardanica  ,a unso ,ceva  lichid lubrificant  si a  tinut  vreo   2 saptamini ok.
ma costa inlocuirea   cu tot cu  piesa  290 ron  .sper sa fie ok  masina dupa .
 
			
					
				
				Scris: Lun 26-Mai-2014 21:57
				de peter_2000
				am luat  masina de la reparat  ,a fost     intradevar   crucea  cardanica  problema  ,era  gripata  , a fost  inlocuita  .este  ok  acum,se  poate   inchide topicul.
multumesc de  sprijin  la toata lumea