Pagina 1 din 2
					
				ajutor probleme ridicare
				Scris: Mar 06-Iun-2006 15:46
				de bosnia
				am o xantia 98, 19 td, si am mici probleme cu ridicatul.
acum vreo 2 zile am vrut sa plec cu masina, dar spatele nu s-a ridicat la nivel ca de obicei.
daca dau maneta sa se ridice masina maxim, ea se ridica si apoi daca o dau in pozitia initiala coboara numai botul(adica fata lucreaza perfect). din pozitia maxim ridicat dau sa coboare de tot si cand vad ca ajunge la normal dau repede maneta la loc. dar nu sta sus, dupa un timp coboara.
va rog ajutati-ma ca nu ma prea pricep cu sistemul asta hidraulic
			 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 15:55
				de khan
				e infundat corectorul de inaltime si trebuie demontat, curatat si apoi montat si reglat la pozitia normala. pentru asta insa e nevoie de o groapa de vizitare sau o rampa pe care masina sta cu rotile, nu suspendata pe praguri si cu rotile in aer. cu curatatul nu e mare filosofie, trebuie doar sa ai grija de unde ai scos fiecare piesa ca sa stii sa o pui ianpoi in acelasi loc
			 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 16:10
				de bosnia
				ms dar problema e ca nu stiu care ii ala, adica nu stiu cum arata, ca nu am lucrat in viata mea cu asa ceva. iti multumesc anticipat pentru ajutor. poti sa-mi zici c-am cat dureaza sa-l demontez si sa-l montez la loc.
			 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 16:16
				de bosnia
				am citit ca pot sa folosesc  hydraurincage  pentru curatat corectorul. este bun?? ii mai bine sa demontez sau sa  folosesc solutie??? si c-am cat ajunge??? ms
			 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 16:43
				de nicum
				hydraurincage se foloseste in locul LHM si dupa cum ii spune si numele, spala instalatia hidraulica, fara a mai fi nevoie sa demontezi tu fiecare componenta a instalatiei. Se vinde la bidoane de 5l.
 Corectorul de inaltime e o chestie rotunda la care se conecteaza niste conducte si pirghia de actionare. E in dreptul puntii spate. Mama, ce explicatie "stiintifica" am dat  
 
  Mare atentie cu reglatul, sa nu iti cada masina pe tine. Obligatoriu faci asta dintr-o groapa. E bine sa te asiste cineva care stie despre ce e vorba, sa nu strici ceva. Sau mai bine ii faci o vizita lui retro la Galati.
 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 16:47
				de bosnia
				mersi, am lucrat vreo 4 ani ca mecanic, cred ca ma descurc. si din piatra neamt pana la galati is vreo doi km. mersi mult, de maine ma apuc de treaba.m-ai salvat de la o dilema. mersi din nou
			 
			
					
				
				Scris: Mar 06-Iun-2006 19:29
				de MARIAN
				Aici poti vedea cum arata componenta respectiva. 

 
			 
			
					
				Re: ajutor probleme ridicare
				Scris: Joi 08-Iun-2006 17:43
				de cristian_v
				bosnia scrie:am o xantia 98, 19 td, si am mici probleme cu ridicatul.
acum vreo 2 zile am vrut sa plec cu masina, dar spatele nu s-a ridicat la nivel ca de obicei.
daca dau maneta sa se ridice masina maxim, ea se ridica si apoi daca o dau in pozitia initiala coboara numai botul(adica fata lucreaza perfect). din pozitia maxim ridicat dau sa coboare de tot si cand vad ca ajunge la normal dau repede maneta la loc. dar nu sta sus, dupa un timp coboara.
va rog ajutati-ma ca nu ma prea pricep cu sistemul asta hidraulic
Eu as zice mai degraba ca e sarita bieleta de comanda a corectorului de inaltime, e o chestie mica din plastic alb, cam 3 cm lungime care intra pe doua rotule, una pe corectorul de inaltime iar alta pe tija de comanda. 
Urca masina pe rampa si verifica, o gasesti la mijlocul puntii din spate
 
			
					
				
				Scris: Joi 08-Iun-2006 17:52
				de cristian_v
				
			 
			
					
				
				Scris: Joi 08-Iun-2006 20:15
				de khan
				pai daca ar fi rupta nu s-ar ridica cind o da pe maxim, nu? citeste cu atentie ca risti sa pui niste oameni pe drumuri degeaba
			 
			
					
				ms baieti
				Scris: Joi 08-Iun-2006 20:48
				de bosnia
				multumesc ca ma ajutati. am rezolvat problema cristian_v are dreptate era chestia aia mica alba sarita dintr-o nuca. am rezolvat problema . multumesc mult
			 
			
					
				
				Scris: Joi 08-Iun-2006 20:56
				de khan
				pai e ciudat, daca e sarita chestia aia de plastic, practic corectorul nu mai e comandat de la maneta si deci nu mai comanda nici ridicarea, nici coborirea, indiferent de situatie, pe cind tu spui ca suspensia reactiona la miscarea manetei, e ceva ciudat la mijloc
			 
			
					
				
				Scris: Joi 08-Iun-2006 21:44
				de retro
				Nu-i ciudat. In cazul de mai sus corectorul nu mai era comandat de bara de torsiune, dar de la maneta putea fi actionat.
			 
			
					
				
				Scris: Vin 09-Iun-2006 09:11
				de cristian_v
				khan scrie:pai e ciudat, daca e sarita chestia aia de plastic, practic corectorul nu mai e comandat de la maneta si deci nu mai comanda nici ridicarea, nici coborirea, indiferent de situatie, pe cind tu spui ca suspensia reactiona la miscarea manetei, e ceva ciudat la mijloc
Nu e ciudat, bieleta actioneaza corectorul doar in pozitiile intermediare, in pozitiile extreme corectorul e actionat direct de parghia de comanda. Am schimbat bieleta buclucasa acum doua luni, imi sarea odata pe saptamana...
@ bosnia
Daca ai bagat doar la loc bieleta in nuca ei o sa-ti sara iarasi probabil pentru ca e deja uzata. Am auzit de unii ca au reparat problema invelind mai intai nuca cu o bucata de prezervativ
 
			
					
				
				Scris: Vin 09-Iun-2006 19:20
				de paco
				Buna treaba cu prezervativul!
Se potriveste si cu titlul topicului... 
