Servo-frana
Moderator: Echipa Tehnica
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Servo-frana
Am observat o chestie interesanta , la apasarea repetata a pedalei de frana , uneori disjuctorul-conjuctorul funtiona la cca. 10 sec., dar pedala la fiecare apasare se adancea(aproape atinge podul pedalier) pozitia de franare, la viteze mai mari nu sunt prea multumit de frana, posibil defectiune la sis. de franare?
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Dupa cate mi-am dat eu seama(la prima cheie) in momentul ridicarii toata presiunea se concentreaza pe cilindrii, si in acel moment servo-frana si servo-directia nu sunt alimentate, cred eu. Daca apas pedala de frana repetat in momentul ridicarii masinii se aude un sunet chiar din "pompa de frana" sau dozator am inteles ca se numeste, ceva de genul cum ar fi aer in el, asta ma nelinisteste, asta dar la apasarea repetata.
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Exista posibilitatea in aceste conditii ca dozatorul de franare sa fie defect? Dupa ce am ascultat mai bine totusi zgomotul nu este de aer ,este cum ar scapa presiune pe linga o garnitura , ceva de genul cand o seringa ar scapa pe langa pistonas. Cum as putea remedia problema? si cred ca aici pierd presiune pe instalatie de imi coboara asa repede masina, si disjuctorul-corectorul tacane asa de des.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Un dozator defect in ultimul stadiu, are ca efect infrinarea rotilor. Dupa un drum de citiva km, ar trebui sa ai rotile calde. Testul il poti face asa: mergi pe un drum drept si dai ceva viteza, apoi scoate din viteza si las-o sa mearga din inertie pina se opreste. Discurile ar trebui sa fie la temperatura mediului, eventual foarte putin caldute. Daca nu e asa, inseamna ca scapa presiune.
Cind ai aerisit ultima data frinele? Ca sa elimini ipoteza asta, aeriseste frinele.
Disjunctorul poate tacani des pentru ca nu ai presiune in sfera centrala. Din acelasi motiv ti se scufunda masina repede. Verifica sfera centrala!
Cind ai aerisit ultima data frinele? Ca sa elimini ipoteza asta, aeriseste frinele.
Disjunctorul poate tacani des pentru ca nu ai presiune in sfera centrala. Din acelasi motiv ti se scufunda masina repede. Verifica sfera centrala!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
...atunci ai mari sanse sa fie dozatorul defect. Dar pentru edificare fa testul despre care ti-am vorbit. Daca ai joc mare in etrierii fata, se poate sa fie si de acolo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
...nu e neaparat. Ale mele scirtie la viteze mici. Am verificat si discurile nu sint calde deloc. Deci e de la placute si atit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.
As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.
As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.
- cristian_v
- pasionat
- Mesaje: 264
- Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
- Localitate: nantes
florin_budea scrie:As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.
Nu cred ca are nimic de a face cu dozatorul de frana, ci mai degraba cu comanda corectorului de inaltime
florin_budea scrie:La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.
e normal sa coboare daca tii mult apasata pedala pentru ca frina e alimentata din presiunea suspensiei spate. daca doar fisiie dar nu infrineaza in mers, cred ca poti sa lasi in pace doseurul. pe rampa e mai greu sa iti dai seama mai ales ca daca vrei sa fii sigur ar trebui sa lasi masina ridicata pe maxim si apoi sa o pui pe rampa si sa vezi daca e infrinata sau nu, altfel nu e concludent, poate merge infrinata de la un etrier gripat sau de la un rulment de roata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- florin_budea
- pasionat
- Mesaje: 313
- Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
- Localitate: Bihor,Beius
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11821
Cel mai nou membru Shraunrst