Servo-frana

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Servo-frana

Mesajde florin_budea » Lun 28-Aug-2006 18:18

Am observat o chestie interesanta , la apasarea repetata a pedalei de frana , uneori disjuctorul-conjuctorul funtiona la cca. 10 sec., dar pedala la fiecare apasare se adancea(aproape atinge podul pedalier) pozitia de franare, la viteze mai mari nu sunt prea multumit de frana, posibil defectiune la sis. de franare?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 28-Aug-2006 21:10

Cit LHM mai ai prin rezervor?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 06:40

Este la nivel si in pozitia maxima.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 06:51

Dupa cate mi-am dat eu seama(la prima cheie) in momentul ridicarii toata presiunea se concentreaza pe cilindrii, si in acel moment servo-frana si servo-directia nu sunt alimentate, cred eu. Daca apas pedala de frana repetat in momentul ridicarii masinii se aude un sunet chiar din "pompa de frana" sau dozator am inteles ca se numeste, ceva de genul cum ar fi aer in el, asta ma nelinisteste, asta dar la apasarea repetata.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 08:27

Nu aveti schema conjuctoului-disjuctorului mai detaliat.

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 08:36

Exista posibilitatea in aceste conditii ca dozatorul de franare sa fie defect? Dupa ce am ascultat mai bine totusi zgomotul nu este de aer ,este cum ar scapa presiune pe linga o garnitura , ceva de genul cand o seringa ar scapa pe langa pistonas. Cum as putea remedia problema? si cred ca aici pierd presiune pe instalatie de imi coboara asa repede masina, si disjuctorul-corectorul tacane asa de des.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 29-Aug-2006 09:04

Un dozator defect in ultimul stadiu, are ca efect infrinarea rotilor. Dupa un drum de citiva km, ar trebui sa ai rotile calde. Testul il poti face asa: mergi pe un drum drept si dai ceva viteza, apoi scoate din viteza si las-o sa mearga din inertie pina se opreste. Discurile ar trebui sa fie la temperatura mediului, eventual foarte putin caldute. Daca nu e asa, inseamna ca scapa presiune.
Cind ai aerisit ultima data frinele? Ca sa elimini ipoteza asta, aeriseste frinele.
Disjunctorul poate tacani des pentru ca nu ai presiune in sfera centrala. Din acelasi motiv ti se scufunda masina repede. Verifica sfera centrala!
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 10:49

Cand am ridicat-o pe elevator rorile erau infranate, o data chiar sa blocat o roata pe fata

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 29-Aug-2006 12:59

...atunci ai mari sanse sa fie dozatorul defect. Dar pentru edificare fa testul despre care ti-am vorbit. Daca ai joc mare in etrierii fata, se poate sa fie si de acolo.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Mar 29-Aug-2006 17:53

Sunt calde , oricum ma asteptam, mai nou se aud scartaitul de la placute dupa ce franez, raman cuplate.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 29-Aug-2006 19:27

...nu e neaparat. Ale mele scirtie la viteze mici. Am verificat si discurile nu sint calde deloc. Deci e de la placute si atit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 01-Sep-2006 13:16

La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.

As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.

Avatar utilizator
cristian_v
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Joi 15-Dec-2005 10:55
Localitate: nantes

Mesajde cristian_v » Vin 01-Sep-2006 13:52

florin_budea scrie:As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.


Nu cred ca are nimic de a face cu dozatorul de frana, ci mai degraba cu comanda corectorului de inaltime

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 01-Sep-2006 14:01

florin_budea scrie:La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.

e normal sa coboare daca tii mult apasata pedala pentru ca frina e alimentata din presiunea suspensiei spate. daca doar fisiie dar nu infrineaza in mers, cred ca poti sa lasi in pace doseurul. pe rampa e mai greu sa iti dai seama mai ales ca daca vrei sa fii sigur ar trebui sa lasi masina ridicata pe maxim si apoi sa o pui pe rampa si sa vezi daca e infrinata sau nu, altfel nu e concludent, poate merge infrinata de la un etrier gripat sau de la un rulment de roata
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
florin_budea
pasionat
Mesaje: 313
Membru din: Vin 02-Dec-2005 11:25
Localitate: Bihor,Beius

Mesajde florin_budea » Vin 01-Sep-2006 14:06

Dar este normal ca pedala de frana sa coboare pana aproape sa atinga podul pedalier?


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11821
    Cel mai nou membru Shraunrst