Pagina 1 din 2
Servo-frana
Scris: Lun 28-Aug-2006 18:18
de florin_budea
Am observat o chestie interesanta , la apasarea repetata a pedalei de frana , uneori disjuctorul-conjuctorul funtiona la cca. 10 sec., dar pedala la fiecare apasare se adancea(aproape atinge podul pedalier) pozitia de franare, la viteze mai mari nu sunt prea multumit de frana, posibil defectiune la sis. de franare?
Scris: Lun 28-Aug-2006 21:10
de nicum
Cit LHM mai ai prin rezervor?
Scris: Mar 29-Aug-2006 06:40
de florin_budea
Este la nivel si in pozitia maxima.
Scris: Mar 29-Aug-2006 06:51
de florin_budea
Dupa cate mi-am dat eu seama(la prima cheie) in momentul ridicarii toata presiunea se concentreaza pe cilindrii, si in acel moment servo-frana si servo-directia nu sunt alimentate, cred eu. Daca apas pedala de frana repetat in momentul ridicarii masinii se aude un sunet chiar din "pompa de frana" sau dozator am inteles ca se numeste, ceva de genul cum ar fi aer in el, asta ma nelinisteste, asta dar la apasarea repetata.
Scris: Mar 29-Aug-2006 08:27
de florin_budea
Nu aveti schema conjuctoului-disjuctorului mai detaliat.
Scris: Mar 29-Aug-2006 08:36
de florin_budea
Exista posibilitatea in aceste conditii ca dozatorul de franare sa fie defect? Dupa ce am ascultat mai bine totusi zgomotul nu este de aer ,este cum ar scapa presiune pe linga o garnitura , ceva de genul cand o seringa ar scapa pe langa pistonas. Cum as putea remedia problema? si cred ca aici pierd presiune pe instalatie de imi coboara asa repede masina, si disjuctorul-corectorul tacane asa de des.
Scris: Mar 29-Aug-2006 09:04
de nicum
Un dozator defect in ultimul stadiu, are ca efect infrinarea rotilor. Dupa un drum de citiva km, ar trebui sa ai rotile calde. Testul il poti face asa: mergi pe un drum drept si dai ceva viteza, apoi scoate din viteza si las-o sa mearga din inertie pina se opreste. Discurile ar trebui sa fie la temperatura mediului, eventual foarte putin caldute. Daca nu e asa, inseamna ca scapa presiune.
Cind ai aerisit ultima data frinele? Ca sa elimini ipoteza asta, aeriseste frinele.
Disjunctorul poate tacani des pentru ca nu ai presiune in sfera centrala. Din acelasi motiv ti se scufunda masina repede. Verifica sfera centrala!
Scris: Mar 29-Aug-2006 10:49
de florin_budea
Cand am ridicat-o pe elevator rorile erau infranate, o data chiar sa blocat o roata pe fata
Scris: Mar 29-Aug-2006 12:59
de nicum
...atunci ai mari sanse sa fie dozatorul defect. Dar pentru edificare fa testul despre care ti-am vorbit. Daca ai joc mare in etrierii fata, se poate sa fie si de acolo.
Scris: Mar 29-Aug-2006 17:53
de florin_budea
Sunt calde , oricum ma asteptam, mai nou se aud scartaitul de la placute dupa ce franez, raman cuplate.
Scris: Mar 29-Aug-2006 19:27
de nicum
...nu e neaparat. Ale mele scirtie la viteze mici. Am verificat si discurile nu sint calde deloc. Deci e de la placute si atit.
Scris: Vin 01-Sep-2006 13:16
de florin_budea
La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.
As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.
Scris: Vin 01-Sep-2006 13:52
de cristian_v
florin_budea scrie:As dori sa ma lamuriti la o problema, masina dupa care doresc sa iau dozatorul avea o problema, coborea spatele in timpul mersului fara sa se mai ridice numai dupa ce o ridicam din maneta, ar putea vinovat dozatorul de frana? si avea sistem ABS.Masina respectiva se mentinea sus mai mult de o zi.M-ati putea ajuta sa nu lucrez aiurea.
Nu cred ca are nimic de a face cu dozatorul de frana, ci mai degraba cu comanda corectorului de inaltime
Scris: Vin 01-Sep-2006 14:01
de khan
florin_budea scrie:La apasarea franei are efecte asupra cilindrilor, spatele coboara in momentul cand apas frana mai mult timp, dupa ce las frana se ridica la poz normala .Am patit de doua ori cand era oprita masina -fata ramanea sus spatele jos.
Deci eu cred ca este clar ca dozatorul de frana are baiuri.
e normal sa coboare daca tii mult apasata pedala pentru ca frina e alimentata din presiunea suspensiei spate. daca doar fisiie dar nu infrineaza in mers, cred ca poti sa lasi in pace doseurul. pe rampa e mai greu sa iti dai seama mai ales ca daca vrei sa fii sigur ar trebui sa lasi masina ridicata pe maxim si apoi sa o pui pe rampa si sa vezi daca e infrinata sau nu, altfel nu e concludent, poate merge infrinata de la un etrier gripat sau de la un rulment de roata
Scris: Vin 01-Sep-2006 14:06
de florin_budea
Dar este normal ca pedala de frana sa coboare pana aproape sa atinga podul pedalier?