Pagina 1 din 2
balans spate
Scris: Lun 11-Sep-2006 19:42
de gabi caragea
salutare
poate am mai spus acest lucru dar sper sa nu ma repet,am o mica nelamurire referitor la balansul spate al masini,la viteze mai mari in curbe am acea senzatie de a derapa de spate nu scirtie cauciucurile dar se simte cum spatele revine mai greu pe triectorie si vreau sa stiu daca se poate remedia aceasta problema ,xantia pe care o am eu este modelul cel mai siplu la suspensie ,probabil se aseamana cu bx,cei care au bx,dar nemodificat adica puse alte sfere au aceeasi senzatie ,este valabil si pentru cei cu xantia,daca pun niste sfere de hydractive masina o sa fie mai dura de spate dar va mai exista acel balans.
10x
Scris: Lun 11-Sep-2006 20:25
de nicum
Pai zi si tu exact cind apare senzatia asta. Daca suspensia e prea moale se poate ca spatele sa balanseze, daca e e prea tare o sa-ti clantane dintii si o sa iti rupi rinichii.
Problema se manifesta si cu greutate (mai multe persoane in masina, bagaje, etc.)?
Scris: Lun 11-Sep-2006 20:26
de khan
la mine a fost de la amortizoarele uzate ale sferelor
Scris: Lun 11-Sep-2006 21:17
de gabi caragea
pai de unde sa stiu eu daca este prea moale sau prea tare stiu doar ca sferele au atit cat trebuie ,referitor la masina era incarcate ca de concediu dar acest lucru il face si cind este goala.
Scris: Lun 11-Sep-2006 21:24
de gabi caragea
am inteles ca sfera are doua roluri unul de amortizor si unul de arc (gaura sferei si presiunea din ea)care cum sunt:diametrul gauri are rol de amortizor iar presiunea de arc ?
Scris: Mar 12-Sep-2006 08:31
de nicum
Din moment ce masina sta pe ulei, rolul arcului e jucat de ulei, in sensul ca uleiul da inaltimea masinii. Membrana si azotul care se afla dincolo de ea reprezinta elementul deformabil, iar gaura si fantele de amortizare, joaca rolul amortizorului. E un pic cam fortat sa faci o paralela exacta intre sistemul arc-amortizor si sistemul sfera-azot-ulei.
Scris: Mar 12-Sep-2006 09:30
de florin_budea
Nu neaparat suspensia este vinovata, pot fi si rulmentii uzati.
Scris: Mar 12-Sep-2006 10:15
de gabi caragea
rotile nu stau/ \ asa si nici nu scirtiie
Scris: Mar 12-Sep-2006 13:51
de florin_budea
Dar daca este un rulment uzat scartaie?, eu sincer nu stiam asta.Isi face jocuri si huruie, dar nu scartaie.
Scris: Mar 12-Sep-2006 13:56
de cristian_v
florin_budea scrie:Dar daca este un rulment uzat scartaie?, eu sincer nu stiam asta.Isi face jocuri si huruie, dar nu scartaie.
Rulmentii de la brate scartaie, probabil datorita faptului ca miscarea nu e o rotatie completa ci doar oscilatii mici, de cateva grade.
Oricum, cand sunt foarte uzati scartaie de ti-e rusine sa circuli cu masina

Scris: Mar 12-Sep-2006 13:59
de florin_budea
Eu am un rulment pe partea dreapta uzat destul de rau , dar nu scartie doar trosneste din cand in cand de se uita toti la mine cu mirare.
Scris: Mar 12-Sep-2006 14:05
de florin_budea
Sincer si eu am uneori acesta senzatie, dar nu tot timpul, dar eu zic ca se trage de la rulment, si de la rulmentul chiar al rotii care nu huruie , dar dar are putin joc.Dar la mecanicii la care am fost au zic ca rulmentul este in regula, deci sa ai incredere in ei, ca noroc ca masina merge si pe trei roti.
Scris: Mar 12-Sep-2006 18:58
de gabi caragea
marea majoritate a citroenurilor in momentul cant rulmenti de pe spate sunt dusi rotile stau cracanate iar daca sunt dusi de tot adica eventual sparti incepe sa scirtiie chestie probata la mine 100%
Scris: Mar 12-Sep-2006 19:00
de gabi caragea
mai exista niste seibi destul de mari care se pot duce si acelea daca rulmentul este paradit cred ca cea mai buna verificare a rulmentuluyi este daca rotile masini stau asa/ \
Scris: Lun 18-Sep-2006 22:06
de gabi caragea
daca as pune o bara de torsiune mai groasa sar schimba comportamentul masini??
daca da in ce fel
sau sa incerc sa pun niste sfere modificate cu gaura intre cea de hydractive si ce normala adica intre(0.6 cred ca are hyd si 1.1norm)ma gindeam la 0.8