Pagina 1 din 2

Suspensia Hidraulica-Genoflexini

Scris: Mie 03-Ian-2007 15:36
de florin_budea
Masina mea ar trebui sa o trimit la o scoala sportiva, zilnic face genoflexiuni fara sa-i dau comanda. Cand accelerez se ridica un cm la relatiu se lasa. Disjuctorul tacane, deci teoretic pompa ajunge la presiunea normala.
Problemele care ar putea fi:
1.cureaua slabita, sau unsa
2.Pompa hidraulica gata
3.Pierderi pe presiune importante pe sistem (cilindrii uzati, dozatorul de franare defect)
Cer pareri.

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:08
de cbx
1 pierderile de ulei hidraulic se pot observa dupa petele lasate
2 curea unsa -e usuca dupa un timp , deci ar trebui sa ramana stabila
3 pompa dusa - mai de graba
4dozatorul de frana - aproape de deces

Scris: Mie 03-Ian-2007 18:43
de nicum
Spune-ne mai multe:
- cit de des tacane disjunctorul?
- cit de repede se lasa de spate dupa ce opresti motorul pe inaltime normal? dar pe fata?
- cum merge servodirectia? usor si uniform sau mai greu si in trepte? sau combinatii intre astea...

Scris: Mie 03-Ian-2007 20:18
de florin_budea
nicum scrie:Spune-ne mai multe:
- cit de des tacane disjunctorul?
- cit de repede se lasa de spate dupa ce opresti motorul pe inaltime normal? dar pe fata?
- cum merge servodirectia? usor si uniform sau mai greu si in trepte? sau combinatii intre astea...


-Disjuctorul 3 sec
-Uneori spatele se lasa destul de repede pe cand fata ramane sus mai mult timp(1-2 ore), dar de cele mai multe ori coboara toata, tot la fel de repede , sincer nu am cronometrat-o niciodata, cel mult 20 min.
-Servodirectia ,uneori merge impecabil uneori mie rusine de ea ca este servo.
-pompa face galagie, este toata unsa.

Scris: Mie 03-Ian-2007 20:23
de florin_budea
Am uitat sa adauga, cand circul mai mult cu ea aprox. 100 km , aproape tot timpul fata ramane sus, spatele jos.Oare sa fie si uleiul?, fiind folosit mai mult se incalzeste si astfel isi modifica proprietatile .

Scris: Mie 03-Ian-2007 21:42
de khan
in primul rind 3 secunde e f putin, fie e de vina sfera de la disjunctor, fie o pierdere masiva de presiune in instalatie (frina, cilindrii, servodirectie, disjunctor defect), de unde e posibil sa rezulte si problema majora, spatele care se scufunda. incepe cu sfera de disjunctor, eventual si sferele de la fiecare roata (mai ales daca nu stii nimic despre ele), apoi verifica si corectoarele (tije slabe, corectoare murdare, jocuri, etc), daca nimic nu se schimba dupa asta, ramine pompa de frina si cilindrii spate ca sursa majora. de regula cilindrii uzati dau fenomenul asta in f multe cazuri, dar la mine a disparut (ma rog, nu pateam chiar la fel, cadea 2-3 cm si se ridica imediat inapoi) imediat dupa schimbarea pompei de frina (doseur-ul). ia-le incet si le dai tu de cap

Scris: Joi 04-Ian-2007 17:06
de nicum
florin_budea scrie:-Servodirectia ,uneori merge impecabil uneori mie rusine de ea ca este servo.
-pompa face galagie, este toata unsa.


Foarte probabil distribuitorul de servo e murdar si de-aia se comporta asa.
N-am inteles care e treaba cu ungerea pompei.

Scris: Joi 04-Ian-2007 21:11
de florin_budea
@nicu fi mai precis, distribuitorul care este , traseul este pompa-->disjuctor->servo->rezervor->pompa, te referi la "chestia" cu sfera de ea ?

Scris: Joi 04-Ian-2007 23:07
de gabi caragea
poate te-a pacalit cineva ca trebuie sa aiba pompa ulei pe ea mereu ca cica asa merge mai bine,asta inseamna pierdere nu ungere pentru ca pompa este unsa 24/24 de de uleiul hidraulic asa verifica pe unde ai pierderi si rezolvale mai intreabai pe specialisti cica pe la conductele acelea care vin la reservor se poate stabili pe unde exista pierderi inclusiv petele lasate pe jos.

Scris: Joi 04-Ian-2007 23:07
de gabi caragea
sper sa iti poti rezolva problema cat mai repede,este pacat sa circuli cu altceva cand ai o bijuterie de masina

traiasca XANTIA
VIVE LA FRANCE

Scris: Vin 05-Ian-2007 10:01
de florin_budea
Gagi cand pompa este umeda pe exterior inseamna pierdere, neinsemnata dar pierdere.Pompa imi este umeda.

Scris: Vin 05-Ian-2007 10:58
de gabi caragea
acelasi lucru am avut si eu
am sterso foarte bine si am vazut pe unde pierdea
una din conducte nu se fixa cum trebuie in momentul in care stringeam piulita incearca sa ii schimbi pozitia sau sa nu fie ovalizata,eu cred ca in pompa se fixeaza pe ceva conic nu este bine nici sa stringi prea tare ca poate face ceva poc,dar sigur vei gasi o solutie de a minimaliza pierderea.

Scris: Vin 05-Ian-2007 12:32
de nicum
@florin_budea: disjunctorul e "chestia" aia cu sfera in ea :lol:
Distribuitorul e "chestia" care iti controleaza presiunea din servo-directie si e alimentat de o conducta din disjunctor.
Cu "umezeala" poti sa faci asa:
- desfaci teava care intra in pompa si vezi in stare e garnitura din interior. Daca e prea tasata, o poti intoarece invers
- teava tb sa "calce" bine in pompa, altfel poti sa o stringi pina crapa ca tot nu va etansa bine.
- cind ai strins-o la loc, daca tot mai se "emotioneaza" stringi cu o cheie maxim 30 de grade. Dupa care cureti si astepti sa vezi daca mai curge. Daca mai curge, mai stringi putin, daca nu o lasi asa.

suspensie

Scris: Vin 02-Feb-2007 16:13
de liviuvelisarie
Xantia mea are 114.000 km si servo directia se aude, suspensia e cam moale si parca nu se mai ridica la maxim susp, ci doar la pozitia aceea intermediara.
Service?

suspensie

Scris: Vin 02-Feb-2007 16:21
de liviuvelisarie
A, si pedala de frana e cam jos, cam tare...are legatura cu suspensia?