Pagina 1 din 1
SFERE
Scris: Sâm 20-Ian-2007 23:46
de gabi caragea
buna seara
as vera ca acest subiect sa fie cat se poate mai curat din punct de vedere al posturilor celor care nu scriu direct la subiect
ideea este sa scriem ce modificari am facut la suspensia masini
incep eu primul
prima proba am facut-o cu sfere de bx spate ,le-am pus dar erau mult prea moi ,masina avea un balans destul de mare si nu oferea siguranta
acum 2 zile am pus sfere de cx break incarcate la 45,este mai moale dar nu asa ca cele de bx amortizeaza ceva mai bine socurile decat cele originale ale masini,nu am mers cu viteze mare sa vad cum se comporta la curbe,ce este deranjant faptul ca face acel balans de spate in momentul plecarii de pe loc ducind la o aderenta redusa a rotilor de pe fata,mai am de incercat cu sfere de hidractive si sfere facute pentru xantii dupa 96 .
multumesc
Scris: Dum 21-Ian-2007 00:51
de dj01fad
pai e normal sa faca balans la plecarea de pe loc pentru ca au gaura mai mare. eu la un momentdat pusesem cilindrii de cx seria 1 berlina pe al meu si facea un balans de ziceai ca se rastoarna. acestia aveau diametrul interior mai mic, si pt ca nu mi-au placut, am revenit la cei originali.
Scris: Dum 21-Ian-2007 22:15
de gabi caragea
tot referitor la comfortul masini cred ca este foarte important si ce gume ai ,din fabrica ei zic 175/70/14 sau 175/65/14 ma gindeam la ceva de genul 185/70/14 diferentele sunt mici daca mergi cu 100 defapt vei avea 102.5
cred ca este rezonabil o latime un pic mai mare dar si un balon mai mare ,probabil o amortizare mai buna {185/75/14} o merge asa ceva??
Scris: Dum 21-Ian-2007 22:26
de nitro_od
ma gandesc ca nu vei gasi 185/75 R14 sau daca gasesti sunt C-uri pt. transport marfa. oricum dimensiunea aceasta va modifica cu mai mult de 2,5% viteza si iti va afecta in oarecare masura demarajul facand abstractie de sarcina in plus asupra transmisiei.
Scris: Lun 22-Ian-2007 09:03
de gabi caragea
da astea de 75 sunt pentru marfa
cred ca voi pune de 185/70/14 acum am de 60 si probabil au si ele o cauza in amortizarea proasta.
Scris: Lun 22-Ian-2007 19:23
de nitro_od
ai dreptate, eu am avut inainte 195/60 R14 si tropaia groaznic .
am pus ce recomanda producatorul, 175/70 R 14 si a devenit soft dar a scazut stabilitatea oarecum
Scris: Lun 22-Ian-2007 22:14
de gabi caragea
se poate pune si 185/70/14 doar ca vei merge cu 2.3km mai mult decat arata vitezometrul nu cred ca asta este vreo problema dca sti sa ti cont de ei
plus cred ca va avea un comportament destul de bun fiind si mai lat si mai inalt
Scris: Lun 22-Ian-2007 22:18
de dj01fad
nu mergi cu 2.3 km mai mult ca pe vitezometru; o sa rezulte un coeficient de eroare care il vei inmultii cu viteza de pe bord, si in acest mod vei afla cu ce viteza mergi.
Scris: Lun 22-Ian-2007 22:30
de gabi caragea
verifica pe gog search tire size
am gasit azi niste chestii foarte interesante cu sferele la xantia
dela 70 cu gaura de 1.65 pe fata la 50cu 1.5 fata si spate dela 40 cu 1.1 la 30cu 1.2
au facut modificarile la xantia dupa 96 si leau tinut pina la scoaterea ei din productie.interesanta miscare
Scris: Lun 22-Ian-2007 22:32
de gabi caragea
sfere si tire size...
Scris: Vin 02-Feb-2007 15:39
de liviuvelisarie
Eu am pe ea Good Year 185/65/R14 si merge foarte bine. Poate ca intr-adevar pe drumuri mai proaste as simti ceva, dar nu sunt prea sigur. Credeam ca astea sunt standard. Oricum, mi se par mici, sunt cam ca de Logan, si Loganul e usor, are 1 tona si a mea cam 1,3 t la gol...
Intrebare... La cati km se face revizia la suspensie si in ce consta ea? E scump?