tot hidraulica...
Moderator: Echipa Tehnica
tot hidraulica...
salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- kiszoltan
- simpatizant
- Mesaje: 49
- Membru din: Joi 09-Aug-2007 18:39
- Localitate: OlofstrĂśm, Blekinge, Sverige
Re: tot hidraulica...
nutzu313 scrie:salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!
Parerea mea, este ca daca pe vremea asta calda servodirectia iti face figuri, la iarna o sa fie mai mari probleme. Ori ai probleme cu pompa ori uleiul nu este ceea ce ar trebui sa fie...
Citroen "Creative Technologie" = "Das Auto"
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
daca tot ai schimbat uleiul ai facut cumva si o curatire prealabila a sitemului hidraulic? aici ma refer fie la curatarea prin dezasamblare a fiecarui element in parte fie prin hydraurincage ...
asta ar putea sa iti dea cateva explicatii ...
sau poate ai cumva pierderi de presiune la distribuitorul de servo
asta ar putea sa iti dea cateva explicatii ...
sau poate ai cumva pierderi de presiune la distribuitorul de servo

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
schimbul d LHM l-am facut cu cineva care se pricepe destul de bine. am curatat vasul si filtrele inainte de schimb.
off-topic: am mai ridicat urmatoarea problema, dar din pacate nu mi-a raspuns nimeni: pompa de benzina di rezervor a inceput sa scoata acel bazait si dupa pornirea motorului: dupa 15-30 minute se opreste sau scade f mult in intensitate incat nu se mai aude (la inceput e chiar suparator). am inteles ca pompa incepe sa se duca si trebuie schimbata. problema e alta: am facut un drum la munte si "tragea" cam greu la deal. problema poate sa fie d la pompa respectiva care nu mai face presiune cum trebuie?
multumesc
off-topic: am mai ridicat urmatoarea problema, dar din pacate nu mi-a raspuns nimeni: pompa de benzina di rezervor a inceput sa scoata acel bazait si dupa pornirea motorului: dupa 15-30 minute se opreste sau scade f mult in intensitate incat nu se mai aude (la inceput e chiar suparator). am inteles ca pompa incepe sa se duca si trebuie schimbata. problema e alta: am facut un drum la munte si "tragea" cam greu la deal. problema poate sa fie d la pompa respectiva care nu mai face presiune cum trebuie?
multumesc
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
In mod cert masina ta necesita o cura de hydraurincage.
La deal, normal ca masina trage mai greu. Pompa de benzina baga mai mult decit are nevoie rampa de injectie. Corectia se face din regulatorul de presiune. Pentru linistea ta e bine sa iti cauti una de schimbi si sa ai minim 15l de benzina in rezervor. De regula pompele de benzina nu prea cad dintr-o data, primesti niste semnale inainte, de regula se blocheaza si nu mai baga benzina deloc.
La deal, normal ca masina trage mai greu. Pompa de benzina baga mai mult decit are nevoie rampa de injectie. Corectia se face din regulatorul de presiune. Pentru linistea ta e bine sa iti cauti una de schimbi si sa ai minim 15l de benzina in rezervor. De regula pompele de benzina nu prea cad dintr-o data, primesti niste semnale inainte, de regula se blocheaza si nu mai baga benzina deloc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
nutzu313 scrie:si apropo de "trasul la deal": stiu k e normal sa traga mai greu, dar tragea prea greu! in treapta a 3-a nu trecea mai mult de 3200-3500 ture. se simtea k se opinteste, ca se ineaca, si aproape mi-a fiert motorul.
Si panta aia cite grade avea? Oricum, eu urc pante mai dificile la peste 3000 de ture.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- DanT
- Moderator
- Mesaje: 2870
- Membru din: Lun 24-Iul-2006 13:10
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xsara Picasso 1.6 Hdi 2008
- 2: Citroen C5 2.0 HDi 2004
- 3: Saxo S1 16V VTS, Xantia X1 Activa
sunt conditii de urcat ( si aici ma refer la pante) in care nu castigi in ture deloc, decat daca esti lansat, sau mai exact esti deja in zona de cuplu maxim ..
asta cu trasul la deal poate fi data de mai multi factori, prin care poti enumera nu in ultimul rand calitatea carburantului, "curatenia" din filtrul de aer, injectoarele .. eh .. mai multe ..
nu privi toate chestiiile care se petrec la masina ta asa gramada ..ele trebuiesc privite cu atentie si calm ... incearca sa intelegi fenomenele si apoi se vor rezolva usor ..
:)
asta cu trasul la deal poate fi data de mai multi factori, prin care poti enumera nu in ultimul rand calitatea carburantului, "curatenia" din filtrul de aer, injectoarele .. eh .. mai multe ..
nu privi toate chestiiile care se petrec la masina ta asa gramada ..ele trebuiesc privite cu atentie si calm ... incearca sa intelegi fenomenele si apoi se vor rezolva usor ..

Dan
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
Dreptul de exprimare este liber, dreptul de a fi ascultat trebuie castigat!
Always aim for the Moon! Even if you miss, you'll land among the stars! - W. Clement Stone
filtru benzina si filtru aer, kit-ul de ambreiaj schimbate acum vreo 1000km (noi BOSCH), benzina Petrom95, greutate:4 persoane+50kg bagaje, pantele nu erau extrem de dificile (drumul Focsani-Lepsa pentru cine cunoaste). cu a 2a urca fara probleme, in a 3a aproape ca tragea sa moara. vechea mea dacie parca urca mai bine cu aceeasi greutate.
mai ramane problema injectoarelor. din cate am inteles Efix Rompetrol da rezultate bune asa ca voi incerca si eu.
mai ramane problema injectoarelor. din cate am inteles Efix Rompetrol da rezultate bune asa ca voi incerca si eu.
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO