Pagina 1 din 2

tot hidraulica...

Scris: Sâm 18-Aug-2007 19:46
de nutzu313
salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!

Scris: Sâm 18-Aug-2007 21:28
de cit_a
dupa cate stiu eu .........nu are nici o influentza lichidul lhm pus peste nivel , directzia merge mai greu din alte motive . eu stau cu nivell tot la maxim si nu am probleme . vezi ca sunt pe forum multe amnunte pe ,,cautare "...etc.

Scris: Sâm 18-Aug-2007 22:18
de eugenro2001
NU e nici o problema ca ai pus mai mult LHM, o sa iti dea pe afara cand lasi masina jos.

Scris: Dum 19-Aug-2007 08:10
de nutzu313
multumesc pt raspunsuri

Re: tot hidraulica...

Scris: Lun 20-Aug-2007 19:52
de kiszoltan
nutzu313 scrie:salutare!
spunet-mi va rog daca: pot fi efecte negative in cazul in care am pus LHM peste limita maxima? care ar putea fi cauza din care cateodata servodirectia merge putina cam greoi (dureaza 2-4 secunde si isi revine)?
multumesc anticipat!

Parerea mea, este ca daca pe vremea asta calda servodirectia iti face figuri, la iarna o sa fie mai mari probleme. Ori ai probleme cu pompa ori uleiul nu este ceea ce ar trebui sa fie...

Scris: Lun 20-Aug-2007 19:55
de nutzu313
salutare
uleiul l-am schimbat acum 1 saptamana. am pus Agip. servodirectia nu face asa mereu, are scurte peioade. sunt zile in care merge perfect. e normal ca la apasarea pedalei de frana, directia sa devina mai greoaie?

Scris: Mar 21-Aug-2007 09:45
de DanT
daca tot ai schimbat uleiul ai facut cumva si o curatire prealabila a sitemului hidraulic? aici ma refer fie la curatarea prin dezasamblare a fiecarui element in parte fie prin hydraurincage ...

asta ar putea sa iti dea cateva explicatii ...

sau poate ai cumva pierderi de presiune la distribuitorul de servo :idea:

Scris: Mar 21-Aug-2007 09:56
de nutzu313
schimbul d LHM l-am facut cu cineva care se pricepe destul de bine. am curatat vasul si filtrele inainte de schimb.
off-topic: am mai ridicat urmatoarea problema, dar din pacate nu mi-a raspuns nimeni: pompa de benzina di rezervor a inceput sa scoata acel bazait si dupa pornirea motorului: dupa 15-30 minute se opreste sau scade f mult in intensitate incat nu se mai aude (la inceput e chiar suparator). am inteles ca pompa incepe sa se duca si trebuie schimbata. problema e alta: am facut un drum la munte si "tragea" cam greu la deal. problema poate sa fie d la pompa respectiva care nu mai face presiune cum trebuie?
multumesc

Scris: Mar 21-Aug-2007 11:15
de nicum
In mod cert masina ta necesita o cura de hydraurincage.
La deal, normal ca masina trage mai greu. Pompa de benzina baga mai mult decit are nevoie rampa de injectie. Corectia se face din regulatorul de presiune. Pentru linistea ta e bine sa iti cauti una de schimbi si sa ai minim 15l de benzina in rezervor. De regula pompele de benzina nu prea cad dintr-o data, primesti niste semnale inainte, de regula se blocheaza si nu mai baga benzina deloc.

Scris: Mar 21-Aug-2007 11:21
de nutzu313
si unde as putea sa gasesc acest lichid de curatare? am vazut k unul dintre membrii clubului are asa ceva, insa distanta si mai ales timpul liber se pot dovedi o problema. acel regulator de presiune cum il pot identifica? cam pe unde e asezat? habar n-am nici cum arata.

Scris: Mar 21-Aug-2007 11:24
de nutzu313
si apropo de "trasul la deal": stiu k e normal sa traga mai greu, dar tragea prea greu! in treapta a 3-a nu trecea mai mult de 3200-3500 ture. se simtea k se opinteste, ca se ineaca, si aproape mi-a fiert motorul.

Scris: Mar 21-Aug-2007 11:44
de eugenro2001
Pentru Hydraurincage contacteaza-l pe WLD. Sunt sigur ca se poate trimite prin posta.

Scris: Mar 21-Aug-2007 12:51
de nicum
nutzu313 scrie:si apropo de "trasul la deal": stiu k e normal sa traga mai greu, dar tragea prea greu! in treapta a 3-a nu trecea mai mult de 3200-3500 ture. se simtea k se opinteste, ca se ineaca, si aproape mi-a fiert motorul.


Si panta aia cite grade avea? Oricum, eu urc pante mai dificile la peste 3000 de ture.

Scris: Mar 21-Aug-2007 13:48
de DanT
sunt conditii de urcat ( si aici ma refer la pante) in care nu castigi in ture deloc, decat daca esti lansat, sau mai exact esti deja in zona de cuplu maxim ..

asta cu trasul la deal poate fi data de mai multi factori, prin care poti enumera nu in ultimul rand calitatea carburantului, "curatenia" din filtrul de aer, injectoarele .. eh .. mai multe ..

nu privi toate chestiiile care se petrec la masina ta asa gramada ..ele trebuiesc privite cu atentie si calm ... incearca sa intelegi fenomenele si apoi se vor rezolva usor ..:):)

Scris: Mie 22-Aug-2007 07:06
de nutzu313
filtru benzina si filtru aer, kit-ul de ambreiaj schimbate acum vreo 1000km (noi BOSCH), benzina Petrom95, greutate:4 persoane+50kg bagaje, pantele nu erau extrem de dificile (drumul Focsani-Lepsa pentru cine cunoaste). cu a 2a urca fara probleme, in a 3a aproape ca tragea sa moara. vechea mea dacie parca urca mai bine cu aceeasi greutate.
mai ramane problema injectoarelor. din cate am inteles Efix Rompetrol da rezultate bune asa ca voi incerca si eu.