Pagina 1 din 1
Se pot combina lichidele lhm pentru suspensia hidraulica ?
Scris: Mie 07-Noi-2007 21:34
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Buna seara ,
Alta intrebare la care nu stiu raspunsul este daca am circulat pina la un moment dat cu lichid LHM YACOO si apoi trebuind sa completez am completat cu lichid LHM marca TOTAL ( neavind in acel loc Yacco ) este vreo problema ? Mentionez ca cele 2 lichide aveau aceeasi culoare verde .Se poate defecta suspensia hidraulica ?
Odata dupa ce am schimbat 2 sfere pe partea din fata am plecat in Bulgaria ( la Ruse ) si acolo a inceput sa picure de s-a format balta, s-a aprins becul rosu cu STOP, m-a ajutat un mecanic care a strins un furtun de linga vasul ( de pe partea cu soferul ) care colecteaza lichidul LHM si nu a mai curs lichid insa eram sub nivelul minim in plus in benzinariile din Ruse am gasit doar lichid de culoare rosiatica am cumparat un bidon dar nu l-am folosit fiindca am telefonat un prieten care mi-a spus sa nu combin lichide LHM de culori diferite si m-am intors in Bucuresti cu becul STOP aprins am cumparat lichid Yacco si am completat.
Scris: Mie 07-Noi-2007 21:40
de retro
Nici sa nu folosest lichidul ala!!! LHM-ul are doar culoarea verde.
Nu este nicio problema in schimb daca folosesti pentru completare lhm de la producatori diferiti. Este miscibil
Scris: Dum 11-Noi-2007 20:28
de arthy
daca e verde... poti sa-l folosesti indiferent de firma care l-a produs. eu foarte rar gasesc TOTAL... si mai pun si carrier si de ala de la petrom. numai sa fie verde si transparent. am vazut si verde de ala gros denuma.... nu m-am risct sa bag de ala.
Scris: Mar 20-Noi-2007 22:16
de e.miron
salut.
am observat ca plutitorul e la circa 2 mm sub inelele rosii, cu masina ridicata la maxim si motorul mergand.Am cautat LHM si am gasit marca Delphi LHM+.
Acum eu nu stiu ce marca de ulei este deja in masina.Citind cele de mai sus cred ca pot completa cu el.
.Pretul de 9.5 € /litru e mult sau putin ca habar n-am?
Scris: Mar 20-Noi-2007 22:32
de mbc
la noi e 7.7 euro pe litru. Total, Valvoline, Esso, toate au cam aceleasi preturi.
Scris: Mar 20-Noi-2007 22:36
de e.miron
Fiind prima oara in postura de mecanic pt o altra masina decat Dacia, am citit manualul Haynes pentru Xantia.Din pacate nu cuprinde si masinile HDI.
Instructiunile referitoare la schimbarea /completare LHM, lichid de racire, ulei motor si alte chestii din gama DIY se pot aplica in siguranta pt masina mea?
(in cazul de fata se completeaza lhm cu motorul mergand, asa cum spune acolo?)
Scris: Mar 20-Noi-2007 22:43
de mbc
da. nivelul se masoara cu motorul pornit, masina pe maxim. Daca nu e intre limite, se completeaza pana plutitorul este intre limite. tot atunci se stinge si martorul de bord.
Scris: Mar 20-Noi-2007 22:45
de e.miron
la mine, desi plutitorul e sub nivel, nu se aprinde nimic pe bord.
Scris: Mie 21-Noi-2007 10:59
de nicum
e.miron scrie:Fiind prima oara in postura de mecanic pt o altra masina decat Dacia, am citit manualul Haynes pentru Xantia.Din pacate nu cuprinde si masinile HDI.
Instructiunile referitoare la schimbarea /completare LHM, lichid de racire, ulei motor si alte chestii din gama DIY se pot aplica in siguranta pt masina mea?
(in cazul de fata se completeaza lhm cu motorul mergand, asa cum spune acolo?)
In cazul de fata motorizarea nu are legatura cu completarea de LHM. Poti sa completezi LHM si cu motorul oprit, dar masina sa fie la maxim ridicata. Plutitorul trebuie sa fie intre cele 2 inele rosii.
Scris: Mie 05-Dec-2007 17:33
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Buna seara,
Multumesc tuturor celor care au scris si astfel am aflat ca atunci cind completezi nivelul de lichid LHM trebuie anterior sa ridici masina in ultima treapta .Eu completam fara sa ridic masina si constatam apoi ca frineaza mai lent si atunci apasam de mai multe ori puternic pe frina pentru a imbunatati randamentul ei.
Iar mie cind imi scade nivelul de lichid LHM mi se aprinde becul STOP.
Am mai observat ca mai picura LHM pe sub masina si ducind-o la service cei de acolo au vazut ca un furtun care vine pe sub partea soferului trebuia sa fie fixat mai bine pe un fel de T, de teava - pe acolo se prelingea si curgea LHM si mi se aprindea STOP.
Scris: Joi 24-Ian-2008 17:41
de thefox

lichidele hidraulice tip LHM se pot amesteca fara probleme intre ele dar atentie nu folosi niciodata alt tip de lichid hidraulic!!!!
daca ai fost obligat sa pui provizoriu alt lichid ,obligatoriu spre binele tau schimba tot lichidul cu altul proaspet
