suspesia...

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

suspesia...

Mesajde nutzu313 » Dum 18-Noi-2007 18:07

salutare!
lucrurile pe scurt stau asa: masina are vreo 6 luni de cand am luat-o. atunci suspensia functiona destul de ok: adica se ridica spatele mult mai repede decat fata, dar era confortabila in mers. intre timp am schimbat LHM-ul din instalatie. de vreo luna incoace am observat ca fata se ridica mult mai repede decat spatele si mai se ridica mai mult decat inainte. masina ajunge la nivel normal in maxim 30 secunde, uneori mult mai repede. in mers e confortabila si absoarbe bine nelipsitele gropi. dupa ce opresc motorul coboara destul de repede (30 minute) insa doar spatele. fata ramane ridicata chiar si o zi intreaga. e o problema? intreb asta pt ca atunci cand am luat masina fata urca destul de putin si cadea repede. singura interventie pe care am facut-o a fost schimbarea lichidului LHM. disjunctorul tacane destul de des (5 secunde de obicei dar are si momente cand tacane la 25-30secunde), iar suspensia e cea din primele tipuri cu 5 sfere. e posibil sa trebuiasca sa schimb sau sa incarc sferele? nu pierde LHM si nivelul e mereu la maxim. in rest coboara repede, urca repede, e confortabila, nu am alte probleme. singurul lucru care ma intriga e ca sta ridicata atat de mult timp de fata, si se ridica mai mult decat atunci cand am luat-o.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Lun 19-Noi-2007 21:50

problema cu ridicarea cred ca este din corectoarele de inaltime probabil cel de pe fata sa dereglat (lucru destul de probabil)inceraca sa faci un reglaj de inaltime la un service specializat si vezi ce se intimpla dupa ce vei merge cu ea.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 20-Noi-2007 09:17

Din simptomele descrise rezulta ca ai dozatorul de frana uzat - de aceea se lasa mai repede de spate deoarece franele pe spate se alimenteaza cu presiune dini suspensia spate si daca dozatorul are pierderi atunci spatele pierde presiune si se lasa.
Daca disjunctorul tacane la 15s sfera centrala este OK. Pentru celelalte sfere, pornesti motorul si cu masina pe inaltime normala apesi pe fiecare colt al masinii. Trebuie sa fie elastica, daca un colt este tare inseamna ca sfera respectiva este descarcata.

Avatar utilizator
gabi caragea
pasionat
Mesaje: 531
Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
Localitate: bucuresti

Mesajde gabi caragea » Mar 20-Noi-2007 09:52

adevarat graiesti
lasarea este datorata uzurei dozatorului dar ridicarea mai mult decat era initial se datoreaza corectorului de inaltime

:arrow: si se ridica mai mult decat atunci cand am luat-o

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 20-Noi-2007 10:08

se poate sa fie si parghiile de comanda intepenite.

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 20-Noi-2007 17:33

multumesc pt raspunsuri. sferele pe spate trebuie sa le schimb sau macar sa le incarc. pe fata sunt ok. deci, sa ma pregatesc de un dozator de frana. ciudat e ca nu se aude acel fasait despre care am citit pe forum. franele sunt super ok. o sa umblu si la corectoarele de inaltime, bineinteles asistat de un mecanic

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 20-Noi-2007 17:44

Cand incepe sa fasaie inseamna ca a intrat in coma 8) Deocamdata are doar temperatura :D

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 20-Noi-2007 18:05

nutzu313 scrie:multumesc pt raspunsuri. sferele pe spate trebuie sa le schimb sau macar sa le incarc. pe fata sunt ok. deci, sa ma pregatesc de un dozator de frana. ciudat e ca nu se aude acel fasait despre care am citit pe forum. franele sunt super ok. o sa umblu si la corectoarele de inaltime, bineinteles asistat de un mecanic


Sferele se pot masura. Daca ia -10 bari mai putin decit ce spun specificatiile, trebuie sa le reincarci.
Atit timp cit nu mergi cu rotile infrinate, nu e problema. Dar ia in calcul un dozator.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Mar 20-Noi-2007 18:09

rotile nu sunt infranate absolut deloc. masina o pot impinge f usor cu o singura mana. am gasit o masina la dezmembrari care se afla intr-o stare f buna si preturile nu sunt mari. o sa-mi fac niste stocuri de piese cu prema de Craciun
:lol:

xantofilici
simpatizant
Mesaje: 49
Membru din: Mar 29-Mai-2007 05:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde xantofilici » Joi 21-Feb-2008 10:28

dimineata cand o pornesc se aude un fasait continuu cam 10-20 secunde si motorul da sa moara sa inteleg ca este din dozatorul de frana?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Joi 21-Feb-2008 11:10

Cred ca e mai degraba de la servo-directie. Un dozator, uzat nu fisie decit atunci cind e frina apasata.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Joi 21-Feb-2008 19:31

la mine nu fasaie cand e frana apasata sau cand apas frana. se aude insa un zgomot asemana tor unui fasait cand eliberez usor pedala de frana, atunci cand stationez cu motorul pornit. e dozatorul de vina?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 22-Feb-2008 12:48

Ar putea fi, dar de regula fisiitul se aude intii la apasarea pedalei.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO