Pagina 1 din 3

se ridica greu pe ger

Scris: Dum 06-Ian-2008 18:14
de nutzu313
salutare!
e normal ca atunci cand temperatura scade sub -6* - -8* sa se ridice masina mai greu, chiar si dupa 5minute la ralanti, si dupa 2-3minute daca e putin turata? acest lucru se intampla dimineata cand plec la serviciu. dupa ce se incalzeste motorul, in timpul zilei, suspensia se comporta normal. e o problema sau e normal?

Scris: Vin 11-Ian-2008 08:06
de gabi caragea
este foarte normal deoarece uleiul hidraulic se ingroasa datorita frigului

Scris: Vin 11-Ian-2008 14:44
de nicum
La temperaturi peste -10 grade, nu cred ca e normal. Intr-adevar, masina ar trebui sa se ridice mai greu si suspensia ar trebui sa fie mai rigida, dar tot ar trebui sa inceapa ridicarea destul de repede (sub 30 de secunde) dupa ce pirghia de comanda e cuplata pe pozitia normal sau mai mare (eu acum iarna pornesc cu masina pe minim, ca sa-i usurez pornirea).

Scris: Vin 11-Ian-2008 15:35
de alexd
nu este normal...cx-ul meu se ridica la fel de repede pe frig ca si pe cald...adica undeva in 15 secunde (asta daca apuca sa se scufunde complet, caci altfel se ridica in timp ce dau la cheie). Verifica-ti pomp hidraulica.

Scris: Vin 11-Ian-2008 16:25
de sandor mihai
nicum scrie:La temperaturi peste -10 grade, nu cred ca e normal. Intr-adevar, masina ar trebui sa se ridice mai greu si suspensia ar trebui sa fie mai rigida, dar tot ar trebui sa inceapa ridicarea destul de repede (sub 30 de secunde) dupa ce pirghia de comanda e cuplata pe pozitia normal sau mai mare (eu acum iarna pornesc cu masina pe minim, ca sa-i usurez pornirea).

nici vorba sa-i usurezi pornirea daca o pui pe minim.pompa hidraulica merge greu pina umple sfera centrala iar motorul e deja pornit.daca ai slabi surubul de 12 de pe onjunctor,intr-adevar motorul s-ar invirti mai usor .poti sa verifici ce ti-am spus eu luind cureaua de pe pompa si imvirtind pompa cu mina.o sa vezi ca nu e nici o diferenta intre normal sau minim dar e o mare diferenta cu surubul slabit.
ba mai mult dupa ce motorul porneste(la fel de greu sau de usor)trebuie sa duca si pompa hidr.dupa el mai mult timp decit daca masina ar fi deja sus(sau partial sus).

frig

Scris: Vin 11-Ian-2008 16:29
de sandor mihai
si inca ceva .lhm-ul are aproape aceeasi viscozitate si la 80 si la -40 de grade,ca doar e ulei special.
oricum ,la masinile mele nu se vede nici o diferenta la ridicare intre cald si frig.deci explicatia trebuie sa fie alta.

Scris: Sâm 12-Ian-2008 09:23
de cit_a
masina trebuie sa se ridice normal , nu avem noi ierni asa grele incat sa nu se se ridice......apropo , pe langa discutile de mai sus , uleiul lhm din masina este de calitate ??

Scris: Sâm 12-Ian-2008 10:40
de mariusbv
eu dupa ce mi-am schimbat uleiul, masina se ridica aproape instantaneu indiferent ca e foarte frig sau foarte cald afara. s-ar putea sa fie si din cauza uleiului folosit de tine....poate e prea vechi

Scris: Sâm 12-Ian-2008 10:46
de mariusbv
scuze de off dar vreau sa va intreb ceva: am gasit lhm valvoline cu 23 lei litru la un peco omv.....e mult sau putin?...e de calitate acest ulei valvoline comparativ cu cel produs de Total?.mersi si inca o data scuze de off

Scris: Sâm 12-Ian-2008 11:05
de zoly
atuci directia de ce merge mai greu pe temperatiri scazute???

Scris: Sâm 12-Ian-2008 13:47
de robert-bx
directia iti merge mai greu din cauza conjunctorului de servo

Scris: Sâm 12-Ian-2008 13:51
de robert-bx
zoly poate fi din cauza uleiului daca e foarte vechi sau nu e lhm

Scris: Dum 13-Ian-2008 17:52
de nutzu313
uleiul e schimbat recent si este Agip. situatia cu ridicatul mai greu nu se intampla chiar zilnic, dar am observat ca si nivelul de LHM scade mult sub minim pana ajunge la inaltimea normala, iar dupa ce se incalzeste putin, nivelul e normal. am completat LHM si am mai mult decat maxim; nu am pierderi.
putin off: cum trebuie sa procedez sa desfund radiatorul de caldura? e posibil sa am filtru de polen pe undeva?
multumesc

Scris: Dum 13-Ian-2008 19:03
de mbc
nivelul de lhm se verifica cu masina pusa pe pozitia maxim. indicatorul galben (cel care e legat la plutitor) trebuie sa fie intre marcajele rosii.

Scris: Dum 13-Ian-2008 19:36
de nutzu313
exact asa am verificat si completat LHM. am pus putin peste maxim sa fiu sigur ca e destul si nivelul su mentine. dar cum am zis cand e rece si incepe sa se ridice, nivelul scade pentru cateva secunde (10-20) mult su minim