Pagina 1 din 2
oare de ce...
Scris: Mar 20-Mai-2008 19:20
de nutzu313
... fara nici un motiv clar fata se ridica mult mai greu decat spatele? adica ieri s-a comportat perfect normal si azi fata se ridica dupa aprox. 3-5 minute! si am mai constatat si o mica pierdere de LHM. din acest motiv am inlocuit niste conducte de retur care aveau ceva pierderi. e vorba de conductele din vecinatatea vasului de LHM (conducte originale SH in stare buna). diferenta intre coductele vechi si cele noi e dimensiunea: cele "noi" sunt mai subtiri. oricum am vazut ca cele care aveau pierderi erau destul de grosolan inadite si formate din 2-3 bucati. dupa schimbare se intampla urmatoarele:
1)pompa tacane la 23-25 de secunde fata de 1-2 sec. cat era inainte
2)dozatorul NU mai fasaie, decat ff slab, la actionarea franei (inainte era un mic spray :P )
3)dupa oprire coboara in aprox. 2 ore fata de cele 15 secunde(!!!!) cat se mentinea dupa oprirea motorului, inainte de inlucuirea furtunelor.
4)coboara si urca foarte repede de la inaltimea max. la cea min. si invers (atat fata cat si spatele)
problema este: la pozitia normala (intermediara) spatele ajunge repede la inaltimea normala, dar fata intarzie destul de mult, asta in conditiile in care pana mai ieri fata urca prima data in maxim 15sec. de la pornirea motorului la rece. ce sa verific? unde sa caut?
multumesc!
p.s.: am facut si aerisirea cu surubul de 12
Scris: Mie 21-Mai-2008 18:36
de nutzu313
e posibil sa fie de la corectorul de inaltime? cum il pot curata?
Scris: Joi 22-Mai-2008 08:02
de cristian_v
nutzu313 scrie:e posibil sa fie de la corectorul de inaltime? cum il pot curata?
incearca sa cureti si sa gresezi bine toate bieletele de comanda ale corectorului de inaltime, au tendinta sa se gripeze
Scris: Joi 22-Mai-2008 09:01
de Dan Popa
Spala sitele din vasul central de LHM.
Scris: Joi 22-Mai-2008 20:33
de nutzu313
sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?
Scris: Joi 22-Mai-2008 20:57
de stan cristian
salut, demonteaza corectorul si curata-l , sigur ai ceva mizerie prin el
Scris: Joi 22-Mai-2008 22:20
de nutzu313
multumesc, dar cum? il dau jos. ok. banuiesc ca trebuie sa desfac conductele. si il curat in interior? in exterior? cu ce solutie? il pot deregla? intreb pentru ca nu stiu!
multumesc
Scris: Joi 22-Mai-2008 22:31
de Dan Popa
Cand umbli la corector ai probleme de reglaj al inaltimii. Daca ai rampa, scoate presiunea din instalatie si fa-i corectorului cateva curse cu mana ( dupa aia trebuie sa mearga mai usor). Curata tijele de actionare a corectoarelor si vezi sa fie prinse in toate clemele.
Scris: Vin 23-Mai-2008 08:31
de stan cristian
il cureti mai intai pe exterior cu benzina sau diluant , ca sa-l cureti pe interior trebuie sa-l desfaci , scoti cele doua protectii din cauciuc sub ele sunt doua inele metalice , le scoti cu atentie sa nu ciupesti membranele pe care sunt asezate , mai desfaci piulita din capatul axului si scoti membrana , sub ea se afla inca o saiba cu un arculet ,o sguranta , o saiba f subtire , le scoti si tragi axul afara din corpul dozatorului, speli toate piesele cu diluant sau benzina si le suflii cu aer , la montaj sa ungi axul cu lichid hidraulic , succes
Scris: Vin 23-Mai-2008 08:59
de cit16v
nutzu313 scrie:sitele sunt spalate si curatate, LHM-ul e schimbat recent. nu am avut probleme. faptul ca fata refuza sa se ridice e recent si aparent fara motiv. anomalia se manifesta doar in pozitia intermediara (normala de rulaj) a manetei de reglare a suspensiei. repet: in treapta inferioara si treapta superioara cat si in cea de service (cea mai inalta) masina coboara/se ridica foarte repede. pompa lucreaza. e vreo metoda mai speciala de a curata corectorul de inaltime din partea din fata?
Exact aceeasi problema o am si eu la xantia mea.Nu se ridica in pozitia "normal"; intai o ridic pe maxiam si apoi o las pe normal si e ok.Cred ca problema e in corectorul de inaltime.Este dificila operatiunea de demontare si montare a acestui corector?
Scris: Vin 23-Mai-2008 10:19
de cristian_v
De ce nu incercati sa curatati si sa gresati bine bieletele de comanda. Se gripeaza cu mult mai des decat corectoarele de inaltime
Scris: Vin 23-Mai-2008 14:21
de nutzu313
multumesc de raspunsuri. imediat cum imi permite vremea ma apuc de treaba

Scris: Vin 23-Mai-2008 18:06
de cit16v
cristian_v scrie:De ce nu incercati sa curatati si sa gresati bine bieletele de comanda. Se gripeaza cu mult mai des decat corectoarele de inaltime
unde se gasesc aceste bielete si cum arata?Se pot curata fara a le demonta de pe masina?
Scris: Dum 25-Mai-2008 22:35
de nutzu313
am rezolvat-o!

am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!
Scris: Lun 26-Mai-2008 10:12
de cristian_v
nutzu313 scrie:am rezolvat-o!

am trecut prin cateva emotii, deoarece masina a fost suspendata pe niste butuci, su nu am avit deloc o pozitie confortabila. credeam ca nu mai potrivesc fiarele alea. defectul: era sarita piesa aceea de plastic (nu stiu cum ii zice) si multa,multa mizerie. dupa ce le-am pus la loc masina se ridica normal. multam fain pentru ajutor la toti!
vezi ca o sa sara din nou probabil. Mai bine e sa o inlocuiesti, nu costa prea mult