Pagina 1 din 1
dozator sau disjunctor?
Scris: Vin 22-Aug-2008 17:13
de nutzu313
de putin timp se intampla ceva ciudat: la apasarea pedalei de frana, dupa drumuri mai lungi sau dupa ce motorul se incalzeste, pedala de frana se comporta ca si cum as avea ABS, adica e respinsa si fasaitul se aude cu intermitenta. fenomenul se intampla si cand masina sta pe loc. ce poate fi?
Scris: Vin 22-Aug-2008 18:08
de botioni
fi un pic mai explicit ca nui diferit nimic cel cu abs fata de ala fara , ma refer la pedala
Scris: Lun 25-Aug-2008 15:55
de nutzu313
dupa ce merg, sa zic peste 15 km, in momentul in care apas pedala de frana sau o tin apasata la semafor, pedala imi este respinsa in ritm sacadat. daca apas pedala mai puternic se comporta normal, adica nu se misca. fenomenul se intampla doar cand apas frana usor. masina nu are ABS
Scris: Lun 25-Aug-2008 17:05
de dj01fad
concomitent cu respingerile pedalei, se aud si tacaniturile disjunctorului? posibil sfera acumulator descarcata, disjunctorul zapacit, cat si o pierdere foarte mare in instalatie....
Scris: Lun 25-Aug-2008 20:17
de botioni
se lasa masina repede de spate cind il opresti ? Se lasa masina de spate cind stai la stop cind lasi frina si se ridica?
Scris: Lun 25-Aug-2008 20:42
de nutzu313
tacaniturile se aud "normal", adica la 2 secunde(stiu ca f des). de spate se lasa destul de repede. la semafor fenomenul cu lasatul de spate se intampla, dar nu prea des. sfera acumulator e noua (schimbata acu 3 luni). m-am gandit sa schimb celelalte 4 sfere cu altele noi. masina o am de 1 an si nu am umblat la sfere. cedeti ca in afara de o imbunatatire a confortului vor fi si alte schimbari in bine? ma frefer la frecventa tacanitului...
Scris: Lun 25-Aug-2008 21:18
de nicum
Incarca/inlocuieste sfera centrala, ca obosesti pompa hidraulica foarte mult. Dupa aia, mai povestete-ne.
Eu as inclina spre dozator, mai ales daca masina se lasa repede de spate. Pedala care e aruncata inapoi e semn de dozator uzat excesiv.
Scris: Mar 26-Aug-2008 13:17
de dj01fad
daca sfera acumulator este noua, si esti sigur ca e buna, in cazul asta banuiesc ca defectul este undeva la servodirectie, mai precis distribuitorul, care are pierderi foarte mari. tacanitul ala nu e normal, trebuie sa fie de la 30 de secunde spre 1 minut...
Scris: Mar 26-Aug-2008 15:20
de nicum
Mai poate sa fie si de disjunctor. De regula in timp, valorile de conjuctie/disjunctie scad si tind sa se apropie. Ar fi utila o masurare a valorilor si a timpilor pe un banc de proba.
Scris: Mar 26-Aug-2008 15:37
de nutzu313
multam pt raspunsuri. o sa inlocuiesc dozatorul; am gasit unul cred eu in stare buna, pe o masina sh. adica nu are nici o pata de ulei pe el in comparatie cu al meu care e plin. sper sa se potriveasca si conjunctorul de pe acea masina si sa fie bun ca sa stiu un lucru...

Scris: Mar 26-Aug-2008 22:06
de dj01fad
omule, daca tacane la 2 secunde, nu la dozator e problema. acela este defact doar daca fasaie cand stai cu piciorul pe pedala. este ok sa fasaie putin la actionare... vezi sa nu muncesti degeaba sa pui altul, poate mai prost ca al tau.
Scris: Joi 28-Aug-2008 11:45
de khan
problema cu pedala e de la dozator 100%. indica o uzura fff mare. problema cu tacanitul des e fie de la disjunctor obosit fie de la distribuitorul de servo care e f uzat. daca ai posibilitatea sa le vezi mergind inainte pe cele pe care le cumperi ar fi cel mai bine. sau macar informatiile despre cum au functionat sa fie corecte ca sa stii ce cumperi
Scris: Joi 28-Aug-2008 17:36
de nutzu313
cel mai rau stau la capitolul TIMP. o sa incerc sa remediez cat mai repede problema si va tin la curent

. oricum, ca intotdeauna multumesc pentru promptitudine, si daca aveti si alte sfaturi, citesc cu placere.