Pagina 1 din 2
problema cu frine...
Scris: Dum 03-Iul-2005 21:14
de razvan1
...Salut!poate avetzi idee ce se poate face in urmatoarea situatie, care mi se intimpla de aprox. o saptamina......!
la pornirea de pe loc, daca apas frina si apoi pornesc de pe loc (pornirea de la semafoare, stop etc, etc) imi ramin frinele blocate (nu cit sa blocheze roata) iar masina isi ia avint mai greu (se simte cum este tinuta in loc)iar dupa 2, 3 secunde revine la puterea initiala!in cazul in care folosesc frina de mina nu se intimpla asa ceva!in cazul in care nu am fost prea explicit pot reveni cu detalii.....!!
multumesc mult!
Scris: Lun 04-Iul-2005 07:51
de paga
Problema vine de la dozatorul de frana care este foarte uzat. Dupa ce parcurgi mai multi km prin oras pune mana (cu grija) pe jenti si vezi ce temperatura au.
Scris: Mar 05-Iul-2005 17:57
de razvan1
..am mers ceva km azi prin oras si intradevar jentile fatza erau f. calde, nu frigeau, iar cele spate erau ok..!poate nu am mers eu destul..!oricum in cazul in care e dozatorul de frina ce se poate face???..merge refacut sau trebuie unul nou??
multumesc!
Scris: Mar 05-Iul-2005 18:08
de razvan1
..si inca ceva...e vreo legatura intre pompa de frina uzata si faptul ca a inceput sa nu se mai lase masina????..cred ca am intrat in sezonul cu pb. pt. xantia!
Scris: Mar 05-Iul-2005 22:04
de paga
Dozatorul nu poate fi refacut, cel putin eu nu am auzit pe la noi in tara.
Cel mai bine este sa cumperi unul nou. Daca nu, unul sh dar numai daca poate fi verificat ca functioneaza in parametri.
Scris: Mie 06-Iul-2005 20:57
de MARIAN
Sigur nu se reface in RO.Refac tcnosir.pleiades si parca cx-basis.
Scris: Vin 08-Iul-2005 13:00
de razvan1
....in primul rind, mi-am facut timp si am fost la Galati unde mi-am pus toata hidraulica la punct!cu ocazia asta serviceul din Galati are votul meu si nota maxima!profesionalism, promptitudine,....meserie!:)
.. mi-a fost verificat si dozatorul de frina care era ok si care, dupa ce am incarcat sferele si am schimbat sfera centrala....nu imi mai face probleme!!!!!!!..nici nu se mai pune pb. de infrinarea care ma calca pe nervi!tot acolo am vazut si cum se comporta un dozator de frina stricat, erau acolo 2 bx-uri care aveau pb. asta, iar in caz ca o sa mi se intimple pe viitor, o sa am habar!
oricum, multumesc mult pt. sfaturi!
Scris: Sâm 09-Iul-2005 01:00
de Draku
pai nu ne spui si noua cum se comporta, sa stim si noi?
sau trebuie sa mergem la Galati ?
Scris: Dum 10-Iul-2005 16:24
de paga
@razvan1
ma bucur ca ai rezolvat problemele la masina si ca ai fost multumit

(asta ca sa nu se creada ca am exagerat eu pana acum).
Scris: Dum 10-Iul-2005 17:51
de razvan1
da, se pricepe la hidraulica, Catalin!
cit despre masina, se ridica si se lasa in maxim 5,6 secunde, oricum mai trebuiesc curatzate corectoarele de inaltime;suspensia se simte altfel, inainte avea un comportament ciudat, respectiv daca treceam perpendicular pe linii de tramvai sau orice obstacol mai evident masina capata un balans stinga- dreapta foarte enervant care se amortiza f. greu!acum nici vb. de asa ceva, suspensia e mai tare dar si f. comoda in acelasi timp!aveam 3 sfere descarcate iar sfera centrala sparta!tzacanitul era la 2, 3 secunde!acum aud tzacanitul la 12, 13 secunde!
..eu zic ca acum e mult mai bine decit era inainte!
Scris: Dum 01-Iun-2008 14:55
de xantofilici
am si eu o mare problema: am avut dozatorul de frana dus si l-am schimbat numai ca a2a zi am schimbat placutele si m-am trezit ca merge iarasi infranat iar discurile frig si anume rau.De aerisit am aerisit de la etrieri. Ati
putea putea sa ma ajutati cu un sfat?
Scris: Dum 01-Iun-2008 19:56
de dj01fad
trebuie aerisit neaparat si la dozator; asta ar putea sa fie o cauza; a doua ar fi montajul incorect, iar ultima... nu este bun dozatorul. incearca prima data sa il aerisesti si vezi cum se comporta.
apropo, ce dozator ai pus acolo? identic sau de la o masina mai veche (cx, bx)?
Scris: Lun 02-Iun-2008 07:06
de xantofilici
Identic dozatorul...masina merge mult mai usor si mai bine, doar ca la mersul prin oras, discurile raman incinse si nu stiu cam ce temperatura ar trebui sa aiba. Momentan am o basica de arsura la deget:) Tare bine mi-ar prinde daca mi-ar spune cineva cam cit de calde ar trebui sa fie la un mers normal prin oras (semafoare, cozi etc.).
Aerisirea fusese facuta de mecanic pe la dozator cind a fost inlocuit (Ionut State are o nota buna de la noi), numai ca mie mi-a curs intre timp LHM pe la un retur spart la 2 ore dupa ce am plecat de la mecanic. Dupa repararea returului si completarea cu LHM, masina mergea greu din nou, pana ce am aerisit pe la etrieri (si prin ridicari si coborari repetate). Acuma merge frumusel, dar infierbanta discurile.
Scris: Lun 02-Iun-2008 11:47
de khan
cind merge masina frinele se incing in asa masura ca nu poti tine degetul pe ele. surpriza!
Scris: Lun 02-Iun-2008 19:23
de xantofilici
O multumesc m-am linistit!!!!!!!!!